Miehellä uus kaveri, 26v kreikkalaistytsy..

Mies vastaa omista teoistaan, sinä omistasi. Jos ukko haluaa leikkiä sinkkua ja deittailla kreikkalaistypyä, niin siinäpä deittailee, mutta se saattaa maksaa hänelle hänen parisuhteensa.
Niin no.. Varmaan tuntee myös mut yhtä hyvin kun minä hänet, ja tietää tasan tarkkaan etten perhettä hajottaisi omien epäilyjen takia..
Luulen että ukko alkoi vähitellen tajuamaan että on ihastunut, ja tietää leikkivänsä tulella, mutta kun tytön kanssa on niin kivaa niin ei pysty lopettamaankaan. Varmaan kuvittelee pystyvänsä hillitsemään itsensä jos tilanne tulee eteen.
Mä taas uskon että joissain tilanteissa se itsehillintä pettää helposti..
 
"noh"
Pohdin kanssa tuota että antaisin samalla mitalla mut toisaalta se tuntuu niin.. teinitouhuilta.. : /
Teinistihän se sun miehesikin käyttäytyy. Mä en ole luonteeltani edes mikään mustasukkainen tapaus (olen omassa parisuhteessani elänyt 15 vuotta), mutta kyllä mulle tulee tosi paha mieli, kun mietin sun tilannettasi. Mä olen sen verran temperamenttinen, että voisin pikaistuksissani kuvitella antavani samalla mitalla takaisin. Tiedä sitten, oisko niin kovin järkevää. Mutta tsemppiä sulle! :hug:
 
[QUOTE="noh";25946521]Teinistihän se sun miehesikin käyttäytyy. Mä en ole luonteeltani edes mikään mustasukkainen tapaus (olen omassa parisuhteessani elänyt 15 vuotta), mutta kyllä mulle tulee tosi paha mieli, kun mietin sun tilannettasi. Mä olen sen verran temperamenttinen, että voisin pikaistuksissani kuvitella antavani samalla mitalla takaisin. Tiedä sitten, oisko niin kovin järkevää. Mutta tsemppiä sulle! :hug:[/QUOTE]

Kiitos. :) Joo täytyy sanoa että mielikuvitus alkaa loppumaan ton ukon kanssa. Kun puhe, tappelu, itku tai mikään ei vaan tehoa. Seuraava askel olisi pallo jalkaan tai joku muu yhtä tyhmä juttu..

[QUOTE="vieras";25946496]Ettei vaan mies nukahda vahingossa kreikkaihastuksensa sohvalle ensi yöks. Sellaistakin kuulemma voi sattua...[/QUOTE]

Nojoo, ei kyllä ikimaailmassa uskaltais. Jos nyt vaikka niin kävis että sänkyyn päätyisivät niin oon satavarma että samana iltana kotiin tulisi.

Saas nähä joudunko syömään sanani, 21 aikaan lähti kahville eikä ole vielä palannut.
 
Niin no.. Varmaan tuntee myös mut yhtä hyvin kun minä hänet, ja tietää tasan tarkkaan etten perhettä hajottaisi omien epäilyjen takia..
Luulen että ukko alkoi vähitellen tajuamaan että on ihastunut, ja tietää leikkivänsä tulella, mutta kun tytön kanssa on niin kivaa niin ei pysty lopettamaankaan. Varmaan kuvittelee pystyvänsä hillitsemään itsensä jos tilanne tulee eteen.
Mä taas uskon että joissain tilanteissa se itsehillintä pettää helposti..
Eli ellet omin silmin näe miestäsi suutelemassa tai panemassa kreikkalaistytsyä (tai ellei mies tunnusta), niin sinä et perhettä hajottaisi?

Okei.

Mulle riittäisi pelkät epäilykset eli paha luottamuspula johon on aihetta, sekä se että mies ilmeisesti tahallaan haluaa loukata. Se, ettei mies ymmärrä/halua ymmärtää millainen käytös on sopivaa parisuhteessa olevalle ja millainen ei. Viis siitä, onko melaa uitettu vieraissa vesissä tai ei.

Saahan vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä tietysti olla, mutta ei se sitä tarkoita että saisi ihastustaan treffailla ihan vapaasti (ei tarkoita ainakaan mun mielestä) vaan pitää tajuta missä menee raja. Ja raja menee mun mielestä jossain muualla kuin siinä, että tapaillaan usein, soitellaan, jne. Vietetään ihastuksen kanssa ehkä enemmän aikaa kuin oman puolison kanssa.

Älä oikeasti ole kynnysmatto. Ei tuosta sun miehen touhusta nyt suorastaan paista kunnioitus sua ja suhdettanne kohtaan.
 
"vieras"
Kiitos. :) Joo täytyy sanoa että mielikuvitus alkaa loppumaan ton ukon kanssa. Kun puhe, tappelu, itku tai mikään ei vaan tehoa. Seuraava askel olisi pallo jalkaan tai joku muu yhtä tyhmä juttu..



Nojoo, ei kyllä ikimaailmassa uskaltais. Jos nyt vaikka niin kävis että sänkyyn päätyisivät niin oon satavarma että samana iltana kotiin tulisi.

Saas nähä joudunko syömään sanani, 21 aikaan lähti kahville eikä ole vielä palannut.
Älä nyt oikeasti siedä tuollaista... :( Ota vakavasti suhteenne puheeksi. Sano, että et siedä tätä enää yhtään. Kysy haluaako mies erota. Jos ei, niin kahvittelut tämän naisen kanssa pitää lopettaa.
 
"hmmm"
Eli ellet omin silmin näe miestäsi suutelemassa tai panemassa kreikkalaistytsyä (tai ellei mies tunnusta), niin sinä et perhettä hajottaisi?

Okei.

Mulle riittäisi pelkät epäilykset eli paha luottamuspula johon on aihetta, sekä se että mies ilmeisesti tahallaan haluaa loukata. Se, ettei mies ymmärrä/halua ymmärtää millainen käytös on sopivaa parisuhteessa olevalle ja millainen ei. Viis siitä, onko melaa uitettu vieraissa vesissä tai ei.

Saahan vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä tietysti olla, mutta ei se sitä tarkoita että saisi ihastustaan treffailla ihan vapaasti (ei tarkoita ainakaan mun mielestä) vaan pitää tajuta missä menee raja. Ja raja menee mun mielestä jossain muualla kuin siinä, että tapaillaan usein, soitellaan, jne. Vietetään ihastuksen kanssa ehkä enemmän aikaa kuin oman puolison kanssa.

Älä oikeasti ole kynnysmatto. Ei tuosta sun miehen touhusta nyt suorastaan paista kunnioitus sua ja suhdettanne kohtaan.
Peesi.
 
[QUOTE="vieras";25946565]Älä nyt oikeasti siedä tuollaista... :( Ota vakavasti suhteenne puheeksi. Sano, että et siedä tätä enää yhtään. Kysy haluaako mies erota. Jos ei, niin kahvittelut tämän naisen kanssa pitää lopettaa.[/QUOTE]

Mä vähän pelkään et toi on liiottelua, etenkin jos/kun mitään ei oo tapahtunu. Sitäpaitsi, ukko kyllä tietää etten suhdetta ala lopettaa ja lapsilta perhettä rikkomaan tämmöisestä syystä..
 
Mä vähän pelkään et toi on liiottelua, etenkin jos/kun mitään ei oo tapahtunu. Sitäpaitsi, ukko kyllä tietää etten suhdetta ala lopettaa ja lapsilta perhettä rikkomaan tämmöisestä syystä..
Eli (anteeksi vaan) sinä olet kynnysmatto :(. Ja miehesi tietää sen. Siksi voi vapaasti tapailla tyttösiä, tietäen että kunhan ei koskaan jää mistään rysän päältä kiinni, niin ei ole mitään hätää.
 
Eli ellet omin silmin näe miestäsi suutelemassa tai panemassa kreikkalaistytsyä (tai ellei mies tunnusta), niin sinä et perhettä hajottaisi?

Okei.

Mulle riittäisi pelkät epäilykset eli paha luottamuspula johon on aihetta, sekä se että mies ilmeisesti tahallaan haluaa loukata. Se, ettei mies ymmärrä/halua ymmärtää millainen käytös on sopivaa parisuhteessa olevalle ja millainen ei. Viis siitä, onko melaa uitettu vieraissa vesissä tai ei.

Saahan vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä tietysti olla, mutta ei se sitä tarkoita että saisi ihastustaan treffailla ihan vapaasti (ei tarkoita ainakaan mun mielestä) vaan pitää tajuta missä menee raja. Ja raja menee mun mielestä jossain muualla kuin siinä, että tapaillaan usein, soitellaan, jne. Vietetään ihastuksen kanssa ehkä enemmän aikaa kuin oman puolison kanssa.

Älä oikeasti ole kynnysmatto. Ei tuosta sun miehen touhusta nyt suorastaan paista kunnioitus sua ja suhdettanne kohtaan.
Tottahan sinä puhut.. Äh, ei vaan haluais tapella taas asiasta.. Mä vihaan tappelua.

Aamuun asti menee...
No ilmotan sit kun ukko on kotiutunut..
 
Totatota. Mä en todellakaan päästäisi klo 21 miestäni nuoren kreikkalaistytsyn luo kahveille.

Eihän tämä ole totta, eihän?
Miten siis estäisit? Onko sun miehellä naispuolisia kavereita? Mun miehellä on, samoin mulla miespuolisia. Ei ole muuten mitään outoa paitsi tämä jatkuva kahvittelu, siinä missä toisten kavereiden kanssa ei välttämättä treffata edes kertaa kuussa..
 
Eli (anteeksi vaan) sinä olet kynnysmatto :(. Ja miehesi tietää sen. Siksi voi vapaasti tapailla tyttösiä, tietäen että kunhan ei koskaan jää mistään rysän päältä kiinni, niin ei ole mitään hätää.
No täytyy sanoa että mun kreikkalaisveri kuohuu siinä määrin että taitaa olla eka kerta kun kukaan mua sanoo kynnysmatoksi. :D
Toi on kyllä totta, että suhde ei lopu ellei jää kiinni.. Toisaalta tietää myös millainen osaan olla kun en ole tyytyväinen asioiden tilaan.. :whistle:

[QUOTE="vieras";25946594]Ei tartte olla mikään sherlokki tajutakseen aapeen miehen aikovan vaihtaa naista.[/QUOTE]

:D No eipä taida kreikkalaistyttö haluta äitipuoleksi kahdelle 7 vuotiaalle ja yhdelle 6veelle. :D
Lähinnä oikeesti pelkään vaan sitä että sattuu ns. vahinko, asia johtaa toiseen jne..
 
Älä tappele. Älä huuda. Puhu viileän jäätävän tyynen rauhallisena asiasta. Sano mitkä on sun ehdot ja vaatimukset, mies sitten päättää suostuuko niihin vaiko ei.

Tsemppiä. Ukko ruotuun :attn:
Mä voisin noin tehdä.. ja sitten miettiä ja pohtia että mitä ois tapahtunu.. mitä on tapahtunu..
Kuulosti muuten että ukko tuli kotiin.. vautsi meni vaan 2,5 tuntii..

[QUOTE="ihme";25946614]Mies ostaa tolle typylle tuliaisia? Hä?

Ja hei, näytä sille miehenretaleelle tää ketju. Jos vaikka uppoisi sinne tajuntaan, miten ulkopuoliset tilanteen näkevät.[/QUOTE]

Joo taatusti näytänkin, käy sekin tällä palstalla muutenkin aina välillä..

Ja siis kreikkaneito osti tuliaisia Suomesta Kreikkaan kavereilleen, mies oli mukana kai neuvomassa ja auttamassa..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä