No meillä olisi se tahto loppunut jo ensimmäiseen pettämiseen.Eläs ny, ukon vanhemmat tapas 15 vuotiaina ja ovat vielä yhdessä. Samoin mun mummo ja pappa tapas kun mummo oli 17, loppuun asti olivat yhdessä.
Rakkaus on tahdon asia, ja tässäkin se taas kerran punnitaan.
No missäs sä oot töissä? Sun tarvii varmaan mennä vaikka paikalliseen muutama ilta tekemään.Mites toi liittyy mihinkään?
Btw, kysyin ukolta että salliiko se mun etsiä itselleni lähibaarista uuden kaverin, 35v putkimies Peran. Kuulemma se on täysin eri asia, koska hän on tavannut krekukaverinsa töissä.
Pistetään nyt vielä semmonenkin tieto, että ei ole eka kerta kun ukko hakee pönkitystä itsetunnolleen toisista naisista.. Tosin viime kerta tapahtu 8 vuotta sitten, ja jäi siitä kiinni.. Ja kai me ollaan vähän sitä mieltä että ennen lapsia tapahtuneet jutut on olleita ja menneitä.. Lapsien saaminen hitsasi meidät yhteen niin sanotusti...No kun ei ole tiedossa sitä ekaa pettämistä, eikä tokaakaan.
Mitäs sillä tuntemisella nyt on väliä, avointa peliähän tässä pelataan. Kuka olis parhaimman näkönen ja vapaa?No perkele kun oon hoitoalalla, ukko tuntee kaikki miespuoliset työkaverit.
Kyl se ois pakko vaan mennä kaverinmetsästykseen keskustan baariin...
Niin joo, sulle se pönkittäminen ei ollut pettämistä, onko se pökkiminenkään? Luuletko että on jäänyt pönkittämisen tasolle, vai??? Kaikki se nainen uskoo kun haluaa...Lukiko tossa että ois pettänyt?
No eipä muuta ku kahveille, sillä on ainakin vara tarjotakki ne.No tiedän kyl yhden, mut se on aika peräkammarinpoika. Mut hitto se ois kyl lekuri, rahasta ei ois pulaa.
No onhan sulla loppu elämäsi aikaa, eiköhän niitä tuttuja työkavereita tule vaikka millä mitalla elämän aikana, pidä silmät auki ja housut jalassa!Kaikki taitaa olla varattuja. :'(
No yks on hyvä kaveri, mut mieskin tuntee sen, joten se ei käy...
Mä en vaan tahdo olla semmonen joka pistää valitsemaan kaverin ja vaimon välillä.. Tai no, "kaverin"... Kun enhän mä tiedä mitä siellä tapahtuu... Mä en voi edes faktana sanoa että se on ihastunut vaikka kaikki merkit siihen viittaa..: /No kyllä nais kavareita saa olla. Mutta ei tää juttu kuulosta siltä että, se pitää hänet pelkästään kaverina. Joku ihastus taita olla. Ehkä väärässä olen. Mutta sano vaan hänelle valitse jooko mä tai sun kaveri. Mä ainakin en olisi katsonut yhtään, jos olisi sellainen epäilys tai yhtäkkiä naiskavereita kenen kaa kahville käydään ja ommalle vaimolle ei annetaan aika ja kahviseura
Tällä hetkellä se kompromissi on ilmeisesti se, että vaimo on kamala ylimustasukkainen joka kieltää mieheltä kaverit. Koska kaikki on ihan viatonta. Ja välittäähän se vaimostaan, vaikkei sitä mitenkään näytä.Onpa niin kinkkistä, niin kinkkistä, että!! Kuulostaa epäilyttävälle ja tiiän että jos mun ukko spanielisilmillää vakuuttais kaiken olevan hyvin ja väittää että ylireagoin, niin tuleehan se tunne että, joo oon hölmö ku ees kuvittelen tollasia juttuja... Ja siltii takaraivossa paukuttaa ilkeämieliset ajatukset ja mielikuvat; oma mies jossain virkistävässä ja hauskassa seurassa yöllä, kun mä oon kylpytakissa himassa ja olo ei-niin-freessi.. Ja jos äijä vielä kehtais kimpaantua siitä että MINÄ epäilen jotain, niin siinä kyllä lentäis jotai esineitä ja kovaa! Joku kompromissi olis keksittävä. Siis JOS meillä olis ukkoloon kanssa samanlainen tilanne..