Keittiönoita
Niitä kuviin liittyviä reseptejä olisi ihan kiva saada, koska niiden avulla voi mielessään vähän aavistella, miltä kuvassa oleva ruoka maistuu. Muutoin menee tosiaan pelkäksi valokuvauskisaksi
Mä en just huonon kuvan takia meinaa noille "palkinto"sijoille päästä, koska otan kuvat kännyllä eikä siinä oo mikään ruokaa imarteleva kamera (johtuu siitä kun käsi tärrää ni ei saa kunnon kuvaa sit millää )Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25896045:Vaikka tämä onkin ruokahaaste, niin mun mielestäni valokuva vaikuttaa myös. Nimittäin tässä kisassahan ei toisen tekemää ruokaa pääse maistamaan, joten sen houkuttelevuus ja herkullisuus ilmenee ainoastaan kuvasta. Pääasia kuitenkin on, että on itse tyytyväinen valitsemaansa kuvaan. Siinä olet ihan oikeassa, että itse tietää parhaimman kuvakulman, koska itse on niitä eri kuvakulmia kokeillut.
Olen tatuoitu jätkä!Huoh. Joidenki sitte pitää nokkia joka asiasta. Edelleen tämä on RUOKAhaaste EI valokuvahaaste.
Jos mä itte kakun tehneenä tiän, että kaikkein parhaaten kakku tulee esille noin, niin se saa kelvata muille. Sivusta otettu kuva ei toiminu, mä TIEDÄN sen koska testasin asiaa. PISTE.
Nyt keskitytään itte aiheeseen eli ruokaan.
Mä pidänkin tärkeänä, että kuvien mukana olisi myös resepti. Mitä tarkempi, sen parempi. Silloin pystyy mielessään kuvittelemaan, miltä ruoka maistuu. Ilman reseptiä tai ylimalkaisella ohjeella arvio jää pelkän kuvan varaan.Mä en just huonon kuvan takia meinaa noille "palkinto"sijoille päästä, koska otan kuvat kännyllä eikä siinä oo mikään ruokaa imarteleva kamera (johtuu siitä kun käsi tärrää ni ei saa kunnon kuvaa sit millää )
Tykkäsin mäki siitä sillon, kun aloin sitä käyttää Oon käyttänyt sitä niiiiiin moneen kakkuun kolmen-neljän vuoden aikana, että en vaan jaksa enää Kermalla saa paljon enemmän vaihtoehtoja Koristeiden teossa kyllä tykkään sitä käyttääNo älkää nyt viittikö...mä kun olen vasta löytänyt tieni massojen maailmaan
Tai siis tuon vaahtokarkkimassan, mikä kakkuni päällä on. Taidan taas tulla sen 5v muodista jälessä, kun muut on jo suunnilleen kyllästyneet siihen, mistä mä vasta innistun
Mä just lisäsin ohjeen. En ehtiny sitä laittaa silloon kun kuvan laitoon.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25896089:Niitä kuviin liittyviä reseptejä olisi ihan kiva saada, koska niiden avulla voi mielessään vähän aavistella, miltä kuvassa oleva ruoka maistuu. Muutoin menee tosiaan pelkäksi valokuvauskisaksi
Kunhan ohje on ennen äänestyksen alkamistaMä just lisäsin ohjeen. En ehtiny sitä laittaa silloon kun kuvan laitoon.
Hienoa Sun kuvasi sellaisenaan oli jo herkullinen, mutta kun kirjoitit ohjeenkin, niin mä heti bongasin sieltä mascarponen. Mielikuvassani kakustasi se muutti heti kakun makua (pidän mascarponesta). Samoin Scarletin kuvasta ei nähnyt, että pohja on Minttu-dominoa (pidän myös Minttu- dominoista). Kuvaan tulee heti "makua", kun selviää ruokaan käytetyt raaka-aineetMä laitoin kans ohjeen (100% varmaksi en tosin voi sanoa, mutta aika varmaan olivat nuo)
Mä ajattelin tilata convetista (vai mikäköhän se oli) semmoisen kunnon pussin ja tyllat...ja sitten opettelen sen pursottamisen. Nyt se näyttää samalta, kuin mihin 5v pystyyAlkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;25896148:Tykkäsin mäki siitä sillon, kun aloin sitä käyttää Oon käyttänyt sitä niiiiiin moneen kakkuun kolmen-neljän vuoden aikana, että en vaan jaksa enää Kermalla saa paljon enemmän vaihtoehtoja Koristeiden teossa kyllä tykkään sitä käyttää
Pursottamista kannattaa harjoitella leivinpaperin päälle. Siitä sitten kaapii pursotinpussiin ja taas pursottaa uudelleen.Mä ajattelin tilata convetista (vai mikäköhän se oli) semmoisen kunnon pussin ja tyllat...ja sitten opettelen sen pursottamisen. Nyt se näyttää samalta, kuin mihin 5v pystyy
Tai ehkei sun kannattais ottaa kaikkea niin tosissaan?Tekis mieli ottaa oma kuva pois ja jättää väliin tämä haaste ku vittuulua vain tulee. Huoh.
Otappa ne lääkkeesTaitaa olla kyse siitä, että se oon mä joka on tuon kuvan laittanu. Aiva turha väittää etteikö tällä palstalla olisi vainoamista. Ei tässä haasteessa oo aina muidenkaa kuvat ollu mitää loisto-otoksia, mutta eipä oo tuollaasta vinkumista näkyny niistä kuvista.
Ei mee näköjään joillekin tajuntaan se, että tuo on paras kuva siitä kakusta. Koitin kyllä ottaa toisenlaasiaki, mutta ei ne ollu hyviä. PISTE. Ny loppuu tuo stanan vinkuminen täs ketjus, menkää muualle vikisemään huonoosta kuvista.
Multa joskus poistettiin leikkaukses 3 viisuria ja yks normihammas ja voi luoja sitä oloa sen jälkeen! Olo kuin turpiin saaneella ja jopa nestemääsen ruuan syöminen otti kipiää.Mie en nyt tällä viikolla osallistu
Ollu häsmäkkää, keskiviikkona leikattiin alaalta viisuri ja yläältä revittiin yx. Kipuilua ollu joooka päivä ja mikään ruoka ei oikein maistu tai oikeestaan ei oo voinu syödä. Siitä syystä ei hirveesti oo inspannu osallistua ja toisaalta en olis varmaan keksiny niin mitään vaaleenpunasta ruokaa . Mutta hirmu hyvä että kuvia on tullu paljon. Äänestän kyllä jos vaan suinkin kerkeän, tiiän jo ketä