?
"..."
Vieras
menee siinä aikaa! ihailin sun kuvia (siellä missä ne on), että mahtava muutos kyllä! voi kun sais itseeki niskasta kiinni... muttakun EI 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saanko Chef kysyä, et miksi et sovita paitoja jne?
Mäkin oon aina tollei miettiny, et kohta laihdutan ja siks uskalsin ostaa viime talvena ihanan talvitakin. Olin silloin n. 3kg lihavampi kuin nyt, mutta en usko että saan sitä takkia vielä pitkään aikaan mahtumaan... Rasvaa lähtee vyötärönympärykseltä, mutta rinnat pysyy ihtä isoina.Ja juuri noitten meloonien takia ko. takki ei mahdu päälleni... Nyt olen vielä raskaana niin joo ei tuu rintojen koko pienenemään vielä vähään aikaan... Noh oottaa vaatekaapissa sitä päivää, kun lapset ovat maailmassa ja oon saanu painoo lisää pudotettua. Mutta kyllä välillä joo ärsyttää, ku 10kg tippunu jo mut rinnoist ei oo lähteny rasvaakaa peekele.
![]()
Mutta sitä usein ihmettelen kun enhän mä yhäkään ole mikään hoikka vaan lähellä ylipainon rajaa kun olen 171 cm ja ylimääräistä on, että miten iso mä oikeesti olin.
Missä se 40 voipakettia mussa oli. Sitä on vaikea käsittää näin jälkeenpäin.
Tai sitä että miten mä annoin itseni lihoa niin.
Chef pienenikö sulla rinnat jo 10kg pudotuksen jälkeen? Mä en ymmärrä miks se rasva ei lähre sieltä... Mä en mitään muuta oota niin paljo painopudotuksesta, kui sitä et nimenomaan rinnat sais pienentyä huomattavasti. Ni sit tietenkää ei sielt lähde rasvan rasvaa.Ja nyt sit raskaus kasvattaa niitä jonki verra entuudestaan...
KILL ME! KILL ME NOW! ><
Mun mielestäni ekan 10 kg kohdalla rinnat oli vielä entisellään. Vasta sen jälkeen tavaraa alkoi katoamaan rinnoista. Kuppikoko ei ole pienemmäksi vieläkään muuttunut, mutta ympärykseen on tullut muutosta.
Ja nyt rinnat roikkuu. Sitä ne eivät ole ennen tehneet. Mutta se on ehkä huolistani kuitenkin niitä pienimpiä...pääasia, ettei ne ole enää ihan yhtä isot, kuin mitä ennen, sillä koin ne vähän hankaliksi![]()
Ai ei vai.. En siis ole sitten ainoa.
Noh ei auta muu kuin jatkaa painonpudotusta sit myöhemmin.
Mulla on rinnat roikkunu heti ku ne ilmesty siin 12-vuoden kohdalla.
Pitäis varmaa alkaa punnertamaan jos niist sais sellaset EI roikkuvat joskus, mut noh aika näyttää.![]()
Mä teen kovasti penkkiä, joka ottaa rintalihaksiin...muttei vielä selvästikään tarpeeksi![]()
Mä vastaan tähän nyt, vaikka itelläki vielä pudotus kesken. lähdin jostain reilusta 110kg liikkeelle viime heinäkuussa ja nyt on painoa 88kg..
Olen iloinen joo, et painoa on tippunut mut en ole huomannut vielä mitään konkreettista.. Ite nään itteni vieläkin ihan yhtä läskinä, valokuvista huomaa, et on vähän kasvot pienentyny ja ehkä toi mahanympäryskin.. Vaatteet mulla oli sillon satakymppinäkin XL/L kokosia ja todella pinkeitä, nyt ne on samankokosia, mutta istuvat vaan ehkä vähän paremmin.. Viel ois semmoset 20-30kg pudotettavaa..
Ja mulla on kriisinä se, etten tiedä minkäkokoinen olen. Siis tiedän mun vaatekoon, mut en tiedä et pitäskö mun pitää itteeni vieläkin tosi läskinä, vai mimmosena, en osaa ajatella itteeni minkään kokosena.. Tosi vaikee selittää, mutta siis, kun olin ton 110 niin tiesin olevani todella läski. Vaikkei mun painoa kukaan uskonutkaan ku oon tämmöne tikkujalka möhömaha, eli housukoko 42 on menny kokoajan..kädet suht hoikat ja kaikki paino tossa vararenkaana -.- Helppo piilottaa vaatteilla.. No niin, siis olin läski ja omasta mielestänikin olin läski, nyt kuitenki 22kg laihempana, en nää suurta muutosta, tiedän kuitenkin, et pakko mun on olla vähän ees pienempi, mitä olin!! Koska eikai noi kilot mitään ilmaa ole ollut. Painoa on kuitenki vielä nii paljon, et olen kai kaikkien normien mukaan vieläkin tosi läski. Mut tekis mieli ajatella, et olisin ees vähä vähemmän, ku mitä olin.. Missä se raja oikein menee? Millon mä voin lakata ajattelmasta itteeni läskinä? Siis millon mä en ole enää läski? Paljonko vielä täytyy pudottaa, et olisin ns.normaali, enkä läski?.. No oon aatellu, et sit ku oon jotai 60kg ja vaatekoko ois M, niin sit mä oisin ehkä normaali. 57kiloseks tähtään.. katotaa..
En kyllä tiedä yhtään, et kauan menee, että tajuaa oman kokonsa. Mä luulen, et multa siihen menee tosi kauan, ku tuntuu et vasta nyt olen tajunnu kuin iso olen, ni kai sitte menee se viis-kuus vuotta siihenki, että tajuan sit et en ookkaa nii iso enää.emt. Avasin tän ketjun lähinnä just siks, että ite olen miettiny ihan samaa.
Anteeks sekava kirjotukseni, on vaikee pukee ajatuksia sanoiks.. tai sillei, et joku muuki ymmärtää![]()
Eli onko sutki sit "kirottu" et sait luonnostaan "riipputissit"? :O
Oon aina ollut kade, ku tuntuu et kaikil muil on luonnostaan EI riippuvat, toisin kuin minulla. >< Se on kyl totta jos kovasti treenaa niin kyl pitäis tulla hyviä tuloksia. Mun treenaaminen päätty siihen, kun pahoinvointi alko ja on 24/7 ja jatkunut jo jonki aikaa ni se siitä treenaamisesta. ><
No kyllähän sä olet jo pienempi, kuin mitä olet ollutPakkohan sun on olla, koska 22 kiloa on susta jo laardia kadonnut
Mun mielestäni mä en alkuun laihtunut yhtään. Vaikka vaakaan piirtyikin pienempää lukemaa, niin olin koko ajan silti ihan yhtä läski. Mahan turvotus kyllä pieneni, mutta noin niinkuin muutoin.
Kun sitten vertasin kuvia, huomasin pientä kokoeroa. Mutta en järin suurta. Siitä sitten taas otettiin seuraavat (kolmannet) kuvat ja ne oli kyllä hyvin samannäköiset, kuin ne edelliset.
Mutta nyt sitten nuo eiliset. Ne oli ihan eri maata. Niissä on ihan eri ihminen!
Mulla on myös "tavoitekuva" johon olen pyrkinyt. Se on otettu vuonna 2006 ja kun olen verrannut laihdutuskuviani siihen, niin on koko ajan tuntunut, että sinne on ihan mieletön matka. Niinpä mä osasin kyllä arvatakin, että ne on ne viimeiset 10 pudotettavaa kiloa, jotka tuo sen kaikkein suurimman muutoksen. Ja niin ne näköjään tekee.
Eikä pää sitten tosiaan pysy enää hommassa mukana.
Mieskin sanoi eilen, että olen kyllä jo todella hoikan näköinen. Niin olenkin. Kuvissa ja muiden silmissä. Mutten jotenkaan silti miellä itseäni sen kokoiseksi, kuin mitä olen.
Taidan varata illalla tunnin aikaa peilaamiseen...josko se sitten menis paremmin perille![]()
![]()
No niinhän se järki sanoo, et ois oltava pienempi. Mut en sitä ite jotenka nää ollenkaan.. Muut tuntuu näkevän, kun huomauttelevat, et oletpa laihtunut jne.. koskakohan sen tajuais itekkin. Ja äsken ekan kerran laskin, et noinki paljon on tippunut. Ei tunnu yhtään siltä :O aina jos joku kysyy, paljon oon tiputtanu ni vastaan pari kiloo :O mulla ei oikeestaa oo tavotekuvaa, mulla on tavotevaatteita kaappi täysDDD
Onnittelut menetettyjen kilojen johdosta
Mä olin niin nössö, etten uskaltanut mitata vyötäröä aikoinaan. Mä en kertakaikkisesti pystynyt. Olisin varmaan kuollut häpeään sen luvun nähtyäni.
Mittasin vyötäröni ensimmäisen kerran vasta noin viikko sitten. Ja siitä lukemasta on tultu jo 3 cm alaspäin![]()
Ei mulla ollut riipputissit ennen laihtumista. Mutta nyt siis on ja nyt penkkaan. Mutta aika näyttää onko siitä sitten apua tisseihin vai en. En kyllä liikoja toiveita elättele
Mä olen taas kerran treenitauolla, koska tällä kertaa hajotin selkäni. Viimeksi taukoilin pahan flunssan vuoksi. Jännittyneenä odotan mikä on seuraavan tauon syy. Huoh!
Eli mä oon sit joku luonnonoikku.
Noh etköhä sä kohta pääse treenaamaa taas.![]()