Annan(ko) lapset pois

  • Viestiketjun aloittaja Ja ja
  • Ensimmäinen viesti
"siis"
Provo tai ei. Tuollaisia perheitä ja vanhempia on paljon. Ihan oikeasti. Ei kaikki ole niin täydellistä kuin tällä palstalla oletetaan olevan. Miettikää nyt vähän itsekin. Ja jos on ongelmissa eikä osaa itse niitä selvittää, tarvitsee apua. Ei sitä että syyllistetään hiljaiseksi. Ongelmistaan ei enää uskalla puhua jos vastaanotto on tällainen.
 
[QUOTE="a p";25833874]mut jos mä kaipasinki sympatiaa?? en sitä paskaa jota joka päivä saan lapsiltani niskaan!!!!!!!!!![/QUOTE]
Miten noin pienet lapset muka edes osaa lappaa paskaa niskaan?

Ja jos kaipaat sympatiaa, niin kirjoita aloitus jossa kerrot olevasi väsynyt, voimat lopussa, ja kaipaisit sympatiaa, uskoa siihen että asiat muuttuu paremmaksi, ja neuvoja mistä hakea apua, yms.

Muhun ei ainakaan uppoa tuollainen agressiivinen "me ollaan psykopaatteja ja vittu me annetaan lapset pois"- tyyli siten, että alkaisin sitä sympatiaa jakamaan.
 
"a p"
Miten noin pienet lapset muka edes osaa lappaa paskaa niskaan?

Ja jos kaipaat sympatiaa, niin kirjoita aloitus jossa kerrot olevasi väsynyt, voimat lopussa, ja kaipaisit sympatiaa, uskoa siihen että asiat muuttuu paremmaksi, ja neuvoja mistä hakea apua, yms.

Muhun ei ainakaan uppoa tuollainen agressiivinen "me ollaan psykopaatteja ja vittu me annetaan lapset pois"- tyyli siten, että alkaisin sitä sympatiaa jakamaan.
sori nyt vaan, mutta se on tullut huomattua!
 
"..."
Jos sun ymmärrys on tuota luokkaa, niin en suoraan sanottuna ihmettele miksi vanhemmuuskin on mission impossible :flower: (tuossa oli nyt ne kukkaset).
Sä oot kyllä harvinaiset suoraviivainen ja (tekisi mieli sanoa että epäempaattinen ihminen)... yleensä miehet ovat samanlaisia, naisilla on yleensä vähän enemmän todellakin taitoa "lukea niistä rivienkin välistä" Mutta ei se välttämättä ole ollenkaan huono juttu, kaipa sellaisiakin ominaisuuksia tarvitaan joskus sen "ymmärtämisen" vastapainoksi.

Olen todellakin monesti ihmetellyt sitä, että otat aina kaikki niin kirjaimellisesti ja mustavalkoisesti.
 
[QUOTE="...";25833933]Sä oot kyllä harvinaiset suoraviivainen ja (tekisi mieli sanoa että epäempaattinen ihminen)... yleensä miehet ovat samanlaisia, naisilla on yleensä vähän enemmän todellakin taitoa "lukea niistä rivienkin välistä" Mutta ei se välttämättä ole ollenkaan huono juttu, kaipa sellaisiakin ominaisuuksia tarvitaan joskus sen "ymmärtämisen" vastapainoksi.

Olen todellakin monesti ihmetellyt sitä, että otat aina kaikki niin kirjaimellisesti ja mustavalkoisesti.[/QUOTE]
Oikeassa elämässä saan kehuja siitä, miten kauniisti kohtelen ihmisiä ;) :D

Mä en oikein jaksa ihmisiä, jotka ei saa sanottua asioita suoraan, ja jotka olettaa että muut osaa lukea niiden ajatuksia. Enkä jaksa myöskään ylitulkitsemista; jos tuo sanoo paska, niin se ei oikeasti tarkoitakaan paskaa, vaan ihan jotain muuta, mitäköhän muuta, hmmmm....Ja draamakuningattariakaan en jaksa.

Elämä on paljon helpompaa, jos saa sanottua ihan suoraan mitä haluaa, mitä ajattelee, jne. Aloituksen kaltainen äänensävy saa mut vaan vittuuntumaan, sen sijaan että herättäisi hoivavietin.

Niiin ja lisäksi mä tykkään mielummin etsiä ratkaisua ongelmaan, kuin tyytyä virtuaalihaliin ja hymiökukkasiin.
 
"..."
Oikeassa elämässä saan kehuja siitä, miten kauniisti kohtelen ihmisiä ;) :D

Mä en oikein jaksa ihmisiä, jotka ei saa sanottua asioita suoraan, ja jotka olettaa että muut osaa lukea niiden ajatuksia. Enkä jaksa myöskään ylitulkitsemista; jos tuo sanoo paska, niin se ei oikeasti tarkoitakaan paskaa, vaan ihan jotain muuta, mitäköhän muuta, hmmmm....Ja draamakuningattariakaan en jaksa.

Elämä on paljon helpompaa, jos saa sanottua ihan suoraan mitä haluaa, mitä ajattelee, jne. Aloituksen kaltainen äänensävy saa mut vaan vittuuntumaan, sen sijaan että herättäisi hoivavietin.

Niiin ja lisäksi mä tykkään mielummin etsiä ratkaisua ongelmaan, kuin tyytyä virtuaalihaliin ja hymiökukkasiin.
Mut entäs jos kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä, hups... Eikä sinun tapasi ilmaista itseään ole ainoa oikea...uups. Vai onko?
 
Ja ja
Kunhan purin tunteeni ja ajatukseni tänne ja uskoin tämänkin aloituksen katoavan kuin pieru saharaan. En halunnut keskustelua, en sympatiaa. Tyhjensin päätäni, enkä avaa tilannettamme enempää. Soitan huomenna sinne soskuun ja luovutan. Nyt haudataan tämä.
 
[QUOTE="...";25833986]Mut entäs jos kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä, hups... Eikä sinun tapasi ilmaista itseään ole ainoa oikea...uups. Vai onko?[/QUOTE]
En ole väittänyt että olisi. Olenko, uups? :xmas:

Yleensä kuitenkin se, ettei sano yhtä mutta tarkoita toista, toimii lähes kaikkien kanssa. Ja se, ettei ole hankala ja oleta, luule, kuvittele ihmisten tajuavan mitä haluat ja tarkoitat.
 
voihan
Anatolia, tuon kyseisen a p nimimerkillä kirjoittavan provoilijan tunnistaa kirjoitustyylistä! Jokaisessa ketjussa jossa hän on käynyt, hänellä on samanlainen kirjoitustyyli, en osaa tarkemmin selittää.. no vähän kuitenkin siis sellainen, että hän juuri tuolla tavalla hassusti hyökkää vastaajia kohtaan.
 
Veeran mamila
Tässä muutamia vinkkejä, joita voisit kysellä esim. neuvolasta:

- Tukiperhe

- Sossu! Sossu ei ole vai raha-asioita varten. Sieltä voi pyytää apua myös sosiaalisissa/perhetilanteissa ja se ei aina suinkaan tarkoita lastensuojelua.

- Maksettu lastenhoitaja esim. MLL:ltä, jos on rauhaa.

- Kunnan kodinhoitaja

- Seurakunta, jos kuulutte sellaiseen, sieltä saa perheet usein keskusteluapua ja ihan konkreettista apua lastenhoitoon yms.

- Se perheneuvola

- Oletko töissä? Jos kotona, niin lapsille hoitopaikka ja itse lepäät sillä välin.

Ehdotan kuitenkin, että kun otat yhteyttä sossuun/neuvolaan/perheneuvolaan, niin kerrot suoraan että OLETTE NYT KAIKKI TODELLA VÄSYNEITÄ! Jos yhtään kaunistelet, niin apua ei tule.
 
nellien
Siis kumpia te nyt olette? Kaikkenne tekeviä ja yrittäviä vanhempia vai niitä huutavia, paiskovia, hakkaavia ja kiljua psykopaatteja?

Ja edelleen lapsissako on se kaikki vika??
Lapsessakin voi olla vikaa,joka ei johdu vanhemmista.

Meillä on aika moni ammattilainen sen takana että lapsemme on vaan niin haastava(eikä ole meidän syytä) Ja sä et tiedä mitään siitä millasta on elää 24/7lapsen kanssa joka haastaa tavalla tai toisella lähes joka HETKI.
 
"vieras"
Mä olen niin loppu, mies on loppu, lapset on loppu. Ne hakkaa, kiljuu, paiskoo ja narisee KOKOAJAN! Samanlaisia kun vanhempansa. Hermot ei kestä kellään enää mitään. En jaksa soitella apuja perheneuvoloista. Mä soitan huomenna lastenvalvojalle ja se saa tulla hakemaan 3v ja 5v lapsemme pois. Meistä ei ole tähän. Luuseri, olen! Ei psykopaatti saa alkaa lapsia tekemään. Narsisti minä olen ja mieheni tossukka.
Se on kun lapsi perheen tekee. Sitä se elämä on. Sinä tarvitset kunnon loman. Ja kun tulet lomalta tiedät mitä kaipaat? :). Minä maksasin vaan kun ei oo rahaa. Tiedän miltä väliltä tuntuu kun ei pääse mihinkaään rauhaan ees vähäks aikaa, jotkut vaan on sellasia! Itse osaan olla möly joukon kanssa mutta osaan rauhoittua nukkumaan mennessä. Minä ja minun ajatukset ennen nukkumista.
 
[QUOTE="a p";25833589]älä viitsi!! tiedät hyvin, että rakastan & arvostan lapsiani hirmuisesti. kukapa ei?? kysymys on vaan siitä, että lapset ovat hyvin kurittomia tapauksia.[/QUOTE]

Ensinnäkin, lastenvalvoja ei tule hakemaan lapsia pois. Oikea osoite on lastensuojelu ja tuskin hekään ihan ilman kartoitusta tule lapsia hakemaan, ellei heillä ole oikeasti vaarallista olla kotona.
Sanot että rakastat ja arvostat lapsiasi hirmuisesti mutta kuitenkin olisit valmis antamaan heidät pois. Kuulostaa siltä että olet nyt vain hyvin väsynyt. Onko teillä sukulaisia tai muita läheisiä joiden luona lapset voisivat olla pari yötä? Ja jos pidät lapsiasi kurittomina tapauksina niin ihan varmasti he myös käyttäytyvät kuin kurittomat kakarat! Se esimerkki on kaiken a ja o, kun pysyt itse rauhallisena (vaikka hammasta purren) niin opetat lapsillesikin itsehillintää!
 
"vieras"
Miten noin pienet lapset muka edes osaa lappaa paskaa niskaan?

Ja jos kaipaat sympatiaa, niin kirjoita aloitus jossa kerrot olevasi väsynyt, voimat lopussa, ja kaipaisit sympatiaa, uskoa siihen että asiat muuttuu paremmaksi, ja neuvoja mistä hakea apua, yms.

Muhun ei ainakaan uppoa tuollainen agressiivinen "me ollaan psykopaatteja ja vittu me annetaan lapset pois"- tyyli siten, että alkaisin sitä sympatiaa jakamaan.
mitä kirjotti? Tunnetko itse sellasta? Yleensä kirjotukset tulee sieltä omista tuntemuksista. Ei sinun pidä olla vahva ja tietää kaikea!
 

Yhteistyössä