Annan(ko) lapset pois

  • Viestiketjun aloittaja Ja ja
  • Ensimmäinen viesti
Ja ja
Mä olen niin loppu, mies on loppu, lapset on loppu. Ne hakkaa, kiljuu, paiskoo ja narisee KOKOAJAN! Samanlaisia kun vanhempansa. Hermot ei kestä kellään enää mitään. En jaksa soitella apuja perheneuvoloista. Mä soitan huomenna lastenvalvojalle ja se saa tulla hakemaan 3v ja 5v lapsemme pois. Meistä ei ole tähän. Luuseri, olen! Ei psykopaatti saa alkaa lapsia tekemään. Narsisti minä olen ja mieheni tossukka.
 
Mikset ajatellu tota asiaa ennenkun teit niitä lapsia??!!

Mut parempi antaa pois, kun pakottaa lapset elämään kurjissa oloissa. Toivottavasti pääseevät parempaan ja rakastavampaan kotiin, jossa heitä arvostetaan. Voi pieniä :(.
 
"a p"
Mikset ajatellu tota asiaa ennenkun teit niitä lapsia??!!

Mut parempi antaa pois, kun pakottaa lapset elämään kurjissa oloissa. Toivottavasti pääseevät parempaan ja rakastavampaan kotiin, jossa heitä arvostetaan. Voi pieniä :(.
älä viitsi!! tiedät hyvin, että rakastan & arvostan lapsiani hirmuisesti. kukapa ei?? kysymys on vaan siitä, että lapset ovat hyvin kurittomia tapauksia.
 
Blue
[QUOTE="a p";25833589]älä viitsi!! tiedät hyvin, että rakastan & arvostan lapsiani hirmuisesti. kukapa ei?? kysymys on vaan siitä, että lapset ovat hyvin kurittomia tapauksia.[/QUOTE]

Aivan, vanhemmat kyllä yrittävät mutta kun lapset ovat ihan kamalia!!! :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: kielletty ja cc
[QUOTE="a p";25833614]no vaikka mielummin niitä kukkasia kuin täyden paskakasan niskaan kaatamista!!! kukaan vahempi ei ansaitse sellaista...[/QUOTE]

Mieti sitten millaiseen sävyyn aloituksen kirjoitat.

Kaipaatko apua ja sympatiaa, tukea, vai toteatko että psykopaatteja ollaan, tossukoita ja narsisteja, lapset hakkaa ja huutaa ja paiskoo kuten vanhempansa, apua ei aiota hakea, ja lapset annetaan pois.
 
"vieras"
Ihmisellä voi olla voimat loppu, ihan oikeasti. Tilanne on yleensä ohimenevä.
Valitettavasti täällä taantuma-Suomessa apua ei ihan helposti saa :(
Jos tuntuu, ettei muuta keinoa ole, niin pyytäkää, että lapset sijoitetaan VÄLIAIKAISESTI muualle.
Mutta esim. kodinhoitaja ja perhetyöntekijällä käyminen voisivat auttaa myös!!! Ota omaa aikaa myös ja tehkää perheenä mukavia juttuja, eikä vain negatiivisia.
 
Blue
[QUOTE="a p";25833631]kuten sanoin lapset ovat hirmuisen uhmakkaita! kellään en ole perhekerhossa nähnyt vastaavaa..kyllä me yritämme! kyse on siitä jaksammeko enää yrittää?? kun paskaa tulee joka välistä niin palstalta kuin lapsiltakin niskaan koko ajan[/QUOTE]

Siis kumpia te nyt olette? Kaikkenne tekeviä ja yrittäviä vanhempia vai niitä huutavia, paiskovia, hakkaavia ja kiljua psykopaatteja?

Ja edelleen lapsissako on se kaikki vika??
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"a p"
[QUOTE="vieras";25833636]Ihmisellä voi olla voimat loppu, ihan oikeasti. Tilanne on yleensä ohimenevä.
Valitettavasti täällä taantuma-Suomessa apua ei ihan helposti saa :(
Jos tuntuu, ettei muuta keinoa ole, niin pyytäkää, että lapset sijoitetaan VÄLIAIKAISESTI muualle.
Mutta esim. kodinhoitaja ja perhetyöntekijällä käyminen voisivat auttaa myös!!! Ota omaa aikaa myös ja tehkää perheenä mukavia juttuja, eikä vain negatiivisia.[/QUOTE]

on koitetrtu mutta lapset vänkää vastaan... uimahallissakin tyttö istui lattialle ja kusi !! :/
 
[QUOTE="a p";25833651]mieti itse millaisia tyhmyyksi latelet palstalle! tämä oli asiallinen aloitus, joka kaipasi sympatiaa[/QUOTE]

Mistä rivien välistä se asiallisuus & sympatian halu pitäisi löytyä?

Okei, nyt me tiedetään että et sä oikeasti halua antaa lapsia pois. Sen tietty olisit voinut kertoa heti aloituksessa, kun ei täällä kukaan sun ajatuksiasi osaa lukea. Soita sinne perheneuvolaan, tai neuvolaan, suoraan lastensuojeluun, ja pyydä apua. Vaadi apua. Kun ei ne virtuaalikukkasetkaan tilannetta ihan oikeasti paranna ollenkaan.
 
"vieras"
Mistä rivien välistä se asiallisuus & sympatian halu pitäisi löytyä?

Okei, nyt me tiedetään että et sä oikeasti halua antaa lapsia pois. Sen tietty olisit voinut kertoa heti aloituksessa, kun ei täällä kukaan sun ajatuksiasi osaa lukea. Soita sinne perheneuvolaan, tai neuvolaan, suoraan lastensuojeluun, ja pyydä apua. Vaadi apua. Kun ei ne virtuaalikukkasetkaan tilannetta ihan oikeasti paranna ollenkaan.
Puuttuuko sulta Anatolia kokonaan sarkasmin ymmärrys???
Mä ainakin ymmärsin tossa aloituksessa vertauskuvallisen mustan huumorin.
 
"a p"
Mistä rivien välistä se asiallisuus & sympatian halu pitäisi löytyä?

Okei, nyt me tiedetään että et sä oikeasti halua antaa lapsia pois. Sen tietty olisit voinut kertoa heti aloituksessa, kun ei täällä kukaan sun ajatuksiasi osaa lukea. Soita sinne perheneuvolaan, tai neuvolaan, suoraan lastensuojeluun, ja pyydä apua. Vaadi apua. Kun ei ne virtuaalikukkasetkaan tilannetta ihan oikeasti paranna ollenkaan.
no ei ainakaan saa noin pahasti paskaa latoa niskaan kuin mikäkin marttyyri
 
Blue
[QUOTE="a p";25833695]olemme molempia! ikinä en ole lapsia hakannnut se on selvä asia, mutta kyllä me välillä yritämme kaikkemme saadakseen lapset kiltiksi.. joskus huudamme ja paiskomme tavaroita[/QUOTE]

Niin, mistäköhän ne lapset on sen käyttäytymismallin saaneet?
 
"been there"
Kuinkas sun ja miehen suhde voi?

Kuulostaa vähän samalta kuin meillä oli vielä vuosi sitten. Tosin mä olin vaan äärettömän väsynyt ja suhteen ikuisuusongelmat painoivat mieltä. Meillä on kolme alle kouluikäistä joista vanhin erittäin haastava tapaus. Me erottiin ja nyt on lapset rauhallisempia kuin koskaan ja ekaa kertaa minäkin voin sanoa nauttivani lapsistani arjessa. Elämä on ihanaa ja nautittavaa piiiiitkästä aikaa. Ja lapset on onnellisia ja tasapainoisia.

Kaikilla on omat ongelmansa mutta yleensä se lasten käytös peilaa aika suoraan vanhempien olotilaa. Miettikää sitä.
 

Yhteistyössä