"a p"
en mä vaan tiedä! lapset riehuu ja huutaa pahaa kuten paska perkele kakka... ja me alamme sitten myös huutaa. Muulloin emme huuda.Niin, mistäköhän ne lapset on sen käyttäytymismallin saaneet?
en mä vaan tiedä! lapset riehuu ja huutaa pahaa kuten paska perkele kakka... ja me alamme sitten myös huutaa. Muulloin emme huuda.Niin, mistäköhän ne lapset on sen käyttäytymismallin saaneet?
sinun mielestä meidän pitäisi haistattaaa paskat miehen kanssa toisillemme?????? sepäs se vasta hyvää vanhemmuutta onkinSehän se hyvän suhteen kriteeri onkin . Ja varma merkki siitä, että tasapainoisia ollaan & vanhemmuuden suhteen vedetään yhtenäistä linjaa ja tuetaan toinen toisiaan.
...not.
sä puhut aika epäselvästi!! sano suoraan vaan, että haluat lappaa paskaa niskaan kuten teit ensimmäisessä viestissäsiJos sun ymmärrys on tuota luokkaa, niin en suoraan sanottuna ihmettele miksi vanhemmuuskin on mission impossible :flower: (tuossa oli nyt ne kukkaset).
sinä itse ryhdyit haastamaan ritaa mun kanssa!!! sä sanoit, että olen huono äiti! sen mä riviesi välistä luinSe, jonka ulosanti on epäselvä, ja joka paskasta puhuu, en ole minä.
Peiliin vilkaisemalla löytää usein suurimman syyn ongelmiinsa. Kokeile sitä. Vika ei ole mun, eikä lastesi.
Tää on a p-provoilijan hommia taas, ei sen vakavampaa.Mä olen järkyttynyt siitä, miten äidit kohtelee toisiaan. Kun toinen on väsynyt ja pistää tänne tällaisen hätähuudon niin saa syyllistelyä ja piikittelyä niskaansa. Hävetkää!!!
Yritetään tukea toisiamme, niin lapsetkin voisivat paremmin!!!
No jos sinä olet oikea aloittaja, niin avaisitko teidän tilannetta vähän enemmän?Sinä joka esität minua, wappailevaa aloittajaa. Anna olla. Ajattelet ja kirjoitat aivan muuta kuin mitä aloituksessa tarkoitin. Lapset oirehtii vanhemmistaan ja nyt sen vasta ymmärrän, että lapsia en olisi saanut edes harkita. Tyttö pissasi uimahallissa, voi elämä!! Lopeta kirjoittelu! Meillä on 2 poikaa!
Porvoossa voi elo olla joskus tosi rankkaa.Tää on a p-provoilijan hommia taas, ei sen vakavampaa.
mut jos mä kaipasinki sympatiaa?? en sitä paskaa jota joka päivä saan lapsiltani niskaan!!!!!!!!!!Sä itse sen sanoit. Vielä paljon monitahoisemmin.
Mä en tunne sinua. Jos sanot olevasi psykopaatti ja sun ei olisi lapsia koskaan pitänyt hankkiakaan, niin miksi mä väittäisin vastaan? Itse itsesi tunnet, mä taas en sua tunne...
...ja tää on sairasta jos joku...siis vetää riemu tällaisista provoilujen kirjoittelusta...äh.Tää on a p-provoilijan hommia taas, ei sen vakavampaa.