Annan(ko) lapset pois

  • Viestiketjun aloittaja Ja ja
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";25833695]olemme molempia! ikinä en ole lapsia hakannnut se on selvä asia, mutta kyllä me välillä yritämme kaikkemme saadakseen lapset kiltiksi.. joskus huudamme ja paiskomme tavaroita[/QUOTE]
Jos te huudatte ja paiskotte, niin tottakai lapsetkin toimii samoin. Lapset peilaa aika paljon vanhempiaan niin hyvässä kuin pahassa.

Eikä riitä, että välillä yrittää. Kyllä se yrittäminen ja vanhemmuus on jokapäiväistä työtä, eikä aina ihan kevyttäkään sellaista, mutta johdonmukaisuus on kaiken a ja o - lapset vaan hämmentyy siitä kun tänään ne yrittää mutta huomenna ei.
 
"vieras"
VANHEMPAINPUHELIN JA VANHEMPAINNETIN KIRJEPALVELU
Kriisitilanteissa ja arkisissa asioissa
0600 12277
maanantaisin klo 10-13
tiistaisin klo 10-13 ja 17-20
keskiviikkoisin klo 10-13
torstaisin klo 14-20
Puhelu maksaa 0,08 e / min + pvm/mpm.
Lisätietoa:
http://www.mll.fi/perheille/vpn/
 
"a p"
[QUOTE="been there";25833727]Kuinkas sun ja miehen suhde voi?

Kuulostaa vähän samalta kuin meillä oli vielä vuosi sitten. Tosin mä olin vaan äärettömän väsynyt ja suhteen ikuisuusongelmat painoivat mieltä. Meillä on kolme alle kouluikäistä joista vanhin erittäin haastava tapaus. Me erottiin ja nyt on lapset rauhallisempia kuin koskaan ja ekaa kertaa minäkin voin sanoa nauttivani lapsistani arjessa. Elämä on ihanaa ja nautittavaa piiiiitkästä aikaa. Ja lapset on onnellisia ja tasapainoisia.

Kaikilla on omat ongelmansa mutta yleensä se lasten käytös peilaa aika suoraan vanhempien olotilaa. Miettikää sitä.[/QUOTE]

hyvin sujuu! rakastelemme joka ilta..
 
"mimmu"
Te olette siis koko porukka loppu. Ja on totta, että lapset katsovat teistä mallia ja varmasti vastustavat kaikkea kehittymistä ja kasvua koska eivät halua nyt kasvaa tuollaisiksi aikuisiksi. Tiedostat, että tarvitset ja tarvitsette kaikki apua, mutta millaista apua? Onko se, niin että kaikista "helpoin" ja "nopein" vaihtoehto olisi tuo nopea huostaanotto. Saisitte vihellettyä pelin poikki hetkeksi? Vai olisiko sittenkin koko porukan kannalta helpompi pyytää nopea interventio moniammatilliselta tiimiltä - tämäkin ehkä sosiaalitoimen kautta, että apua saadaan pian lastensuojelullisena toimenpiteenä, mutta että asiassa lähdettäisiin liikkeelle vanhemmuudesta ja teidän kaikkien kommunikoinnista ja alettaisiin työstää niitä. En mie ajattelis että te ootte "toivottomia"..vaikkakin ajattelussa nyt on heikkoja kohtia...esim.tuo lasten syyttäminen, mutta uskon että voimaannuttuasi tajuaisit ajattelusi vinksahduksen. :) Jaksua kovasti!
 
[QUOTE="a p";25833751]hyvin sujuu! rakastelemme joka ilta..[/QUOTE]
Sehän se hyvän suhteen kriteeri onkin :D. Ja varma merkki siitä, että tasapainoisia ollaan & vanhemmuuden suhteen vedetään yhtenäistä linjaa ja tuetaan toinen toisiaan.

...not.

(ja vastahan mies oli tossukka, nainen narsisti, ja molemmat psykopaatteja vai mitenseolikaan)
 
"vieras"
[QUOTE="a p";25833732]en mä vaan tiedä! lapset riehuu ja huutaa pahaa kuten paska perkele kakka... ja me alamme sitten myös huutaa. Muulloin emme huuda.[/QUOTE]

on se varmaan ihanan näköistä, kun äiti ja isi huutaa lasten kanssa kilpaa paska, perkele, kakkaa
 
plää
Hakekaapa vaan apua, kaikki kääntyy hyväksi. Usko pois!. Taidatte olla aika väsyneitä molemmat vanhemmat, olisiko jonkinlaisen pysähdys paikallaan?

Oletteko muuten katsoneet koskaan" Kasvun paikka" ohjelmaa telkkarista. Sielläkin on ihan tavallisia perheitä vaikeuksissa .joo,joo... tiedän että on tv -ohjelma ja tosi-tv:tä, eikä edes suomalainen, plaa plaa... Mutta pointti on se että monilla on vaikeuksia, vaikka monien on sitä vaikea myöntää. Hyvä että sä myönsit, siitä se lähtee eteenpäin. Oliispa jossain sellainen talo kuin ohjelmassa, missä joku aidosti syventyisi perheiden ongelmiin. Tykkään ihan kauheesti kyseisestä ohjelmasta ja olen saanut sieltä paljon hyviä vinkkejä. Mutta tämä ei nyt välttämättä ihan 100 % liity aloitukseesi, tulipahan vaan mieleen vähän hehkuttaa.
 
[QUOTE="a p";25833783]sinun mielestä meidän pitäisi haistattaaa paskat miehen kanssa toisillemme?????? sepäs se vasta hyvää vanhemmuutta onkin[/QUOTE]
Jos sun ymmärrys on tuota luokkaa, niin en suoraan sanottuna ihmettele miksi vanhemmuuskin on mission impossible :flower: (tuossa oli nyt ne kukkaset).
 
  • Tykkää
Reactions: Katylina
[QUOTE="a p";25833783]sinun mielestä meidän pitäisi haistattaaa paskat miehen kanssa toisillemme?????? sepäs se vasta hyvää vanhemmuutta onkin[/QUOTE]

Luulisi sen olevan parempi kuin huutaa sitä lapsille? Ainakin sen kuvan keskustelussa annat, että te miehen kanssa näin teette.
 
Ja ja
Sinä joka esität minua, wappailevaa aloittajaa. Anna olla. Ajattelet ja kirjoitat aivan muuta kuin mitä aloituksessa tarkoitin. Lapset oirehtii vanhemmistaan ja nyt sen vasta ymmärrän, että lapsia en olisi saanut edes harkita. Tyttö pissasi uimahallissa, voi elämä!! Lopeta kirjoittelu! Meillä on 2 poikaa!
 
[QUOTE="a p";25833802]sä puhut aika epäselvästi!! sano suoraan vaan, että haluat lappaa paskaa niskaan kuten teit ensimmäisessä viestissäsi[/QUOTE]
Se, jonka ulosanti on epäselvä, ja joka paskasta puhuu, en ole minä.

Peiliin vilkaisemalla löytää usein suurimman syyn ongelmiinsa. Kokeile sitä. Vika ei ole mun, eikä lastesi.
 
sairasta
Mä olen järkyttynyt siitä, miten äidit kohtelee toisiaan. Kun toinen on väsynyt ja pistää tänne tällaisen hätähuudon niin saa syyllistelyä ja piikittelyä niskaansa. Hävetkää!!!
Yritetään tukea toisiamme, niin lapsetkin voisivat paremmin!!!
 
"been there"
[QUOTE="a p";25833751]hyvin sujuu! rakastelemme joka ilta..[/QUOTE]

Just just, no eipä siinä sitten mitään... Sehän se kertookin kaiken :)

Ja ihan hyvin taidatte sitten jaksaakin vaikka ekasta viestistä sai sen kuvan että olette ihan loppu.
 
[QUOTE="a p";25833837]sinä itse ryhdyit haastamaan ritaa mun kanssa!!! sä sanoit, että olen huono äiti! sen mä riviesi välistä luin[/QUOTE]
Sä itse sen sanoit. Vielä paljon monitahoisemmin.

Mä en tunne sinua. Jos sanot olevasi psykopaatti ja sun ei olisi lapsia koskaan pitänyt hankkiakaan, niin miksi mä väittäisin vastaan? Itse itsesi tunnet, mä taas en sua tunne...
 
"mamaa"
Sinä joka esität minua, wappailevaa aloittajaa. Anna olla. Ajattelet ja kirjoitat aivan muuta kuin mitä aloituksessa tarkoitin. Lapset oirehtii vanhemmistaan ja nyt sen vasta ymmärrän, että lapsia en olisi saanut edes harkita. Tyttö pissasi uimahallissa, voi elämä!! Lopeta kirjoittelu! Meillä on 2 poikaa!
No jos sinä olet oikea aloittaja, niin avaisitko teidän tilannetta vähän enemmän?

Mitä sinä oikeasti hait tällä aloituksella, sympatiaa, tukea, vertaiskokemuksia...?
 

Yhteistyössä