huomasitteko??
Nuo a p nimimerkin viestit eivät olleet aloittajan! tuo on se sama kiusanhenki joka on palstalla pyörinyt ja leikkinyt aloittajaa vähän joka ketjussa..
sori nyt vaan, mutta se on tullut huomattua!Miten noin pienet lapset muka edes osaa lappaa paskaa niskaan?
Ja jos kaipaat sympatiaa, niin kirjoita aloitus jossa kerrot olevasi väsynyt, voimat lopussa, ja kaipaisit sympatiaa, uskoa siihen että asiat muuttuu paremmaksi, ja neuvoja mistä hakea apua, yms.
Muhun ei ainakaan uppoa tuollainen agressiivinen "me ollaan psykopaatteja ja vittu me annetaan lapset pois"- tyyli siten, että alkaisin sitä sympatiaa jakamaan.
Sä oot kyllä harvinaiset suoraviivainen ja (tekisi mieli sanoa että epäempaattinen ihminen)... yleensä miehet ovat samanlaisia, naisilla on yleensä vähän enemmän todellakin taitoa "lukea niistä rivienkin välistä" Mutta ei se välttämättä ole ollenkaan huono juttu, kaipa sellaisiakin ominaisuuksia tarvitaan joskus sen "ymmärtämisen" vastapainoksi.Jos sun ymmärrys on tuota luokkaa, niin en suoraan sanottuna ihmettele miksi vanhemmuuskin on mission impossible :flower: (tuossa oli nyt ne kukkaset).
Kun harmaana kirjoittaa, niin mistä voi tietää kuka on oikea ap ja kuka joku muu? :|No OIKEA ap kerro sitten teidän tilanteesta, jätetään provoilija huomiotta.
Minä ja mies ollaan mielenterveyspotilaita. Lääkitys on kunnossa. Mies on silti kuin hullu... En tiedä, mitä pitäis tehdä... Ehkäpä soitan sinne huomenna sossulle, et hakis noi lapset pois.No OIKEA ap kerro sitten teidän tilanteesta, jätetään provoilija huomiotta.
Mut entäs jos kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä, hups... Eikä sinun tapasi ilmaista itseään ole ainoa oikea...uups. Vai onko?Oikeassa elämässä saan kehuja siitä, miten kauniisti kohtelen ihmisiä
Mä en oikein jaksa ihmisiä, jotka ei saa sanottua asioita suoraan, ja jotka olettaa että muut osaa lukea niiden ajatuksia. Enkä jaksa myöskään ylitulkitsemista; jos tuo sanoo paska, niin se ei oikeasti tarkoitakaan paskaa, vaan ihan jotain muuta, mitäköhän muuta, hmmmm....Ja draamakuningattariakaan en jaksa.
Elämä on paljon helpompaa, jos saa sanottua ihan suoraan mitä haluaa, mitä ajattelee, jne. Aloituksen kaltainen äänensävy saa mut vaan vittuuntumaan, sen sijaan että herättäisi hoivavietin.
Niiin ja lisäksi mä tykkään mielummin etsiä ratkaisua ongelmaan, kuin tyytyä virtuaalihaliin ja hymiökukkasiin.
Älä viitsi esitää apta.Kunhan purin tunteeni ja ajatukseni tänne ja uskoin tämänkin aloituksen katoavan kuin pieru saharaan. En halunnut keskustelua, en sympatiaa. Tyhjensin päätäni, enkä avaa tilannettamme enempää. Soitan huomenna sinne soskuun ja luovutan. Nyt haudataan tämä.
Soita soskuun, mutta älä luovuta.Kunhan purin tunteeni ja ajatukseni tänne ja uskoin tämänkin aloituksen katoavan kuin pieru saharaan. En halunnut keskustelua, en sympatiaa. Tyhjensin päätäni, enkä avaa tilannettamme enempää. Soitan huomenna sinne soskuun ja luovutan. Nyt haudataan tämä.
lapsille ei kelpaa mikään!Miksi ovat kurittomia?
Lapsessakin voi olla vikaa,joka ei johdu vanhemmista.Siis kumpia te nyt olette? Kaikkenne tekeviä ja yrittäviä vanhempia vai niitä huutavia, paiskovia, hakkaavia ja kiljua psykopaatteja?
Ja edelleen lapsissako on se kaikki vika??
Sinä luovutat mutta äiti on aina ja äiti taistelee loppuun asti kun saa välillä hengähtää!!!!!!!!!!!!!!Anna vaan, parasta varmaan lapsille jos vanhemmatkin tosiaan hakkaa, kiljuu, paiskoo ja narisee koko ajan.
Se on kun lapsi perheen tekee. Sitä se elämä on. Sinä tarvitset kunnon loman. Ja kun tulet lomalta tiedät mitä kaipaat? . Minä maksasin vaan kun ei oo rahaa. Tiedän miltä väliltä tuntuu kun ei pääse mihinkaään rauhaan ees vähäks aikaa, jotkut vaan on sellasia! Itse osaan olla möly joukon kanssa mutta osaan rauhoittua nukkumaan mennessä. Minä ja minun ajatukset ennen nukkumista.Mä olen niin loppu, mies on loppu, lapset on loppu. Ne hakkaa, kiljuu, paiskoo ja narisee KOKOAJAN! Samanlaisia kun vanhempansa. Hermot ei kestä kellään enää mitään. En jaksa soitella apuja perheneuvoloista. Mä soitan huomenna lastenvalvojalle ja se saa tulla hakemaan 3v ja 5v lapsemme pois. Meistä ei ole tähän. Luuseri, olen! Ei psykopaatti saa alkaa lapsia tekemään. Narsisti minä olen ja mieheni tossukka.
mitä kirjotti? Tunnetko itse sellasta? Yleensä kirjotukset tulee sieltä omista tuntemuksista. Ei sinun pidä olla vahva ja tietää kaikea!Miten noin pienet lapset muka edes osaa lappaa paskaa niskaan?
Ja jos kaipaat sympatiaa, niin kirjoita aloitus jossa kerrot olevasi väsynyt, voimat lopussa, ja kaipaisit sympatiaa, uskoa siihen että asiat muuttuu paremmaksi, ja neuvoja mistä hakea apua, yms.
Muhun ei ainakaan uppoa tuollainen agressiivinen "me ollaan psykopaatteja ja vittu me annetaan lapset pois"- tyyli siten, että alkaisin sitä sympatiaa jakamaan.