Tervetuloa kaikille uusille odottajille ja hurjasti onnea plussista!!! :heart: :wave:
tiuhti_ Joo on kyllä tosi hyvät unenlahjat, isäänsä tullut
Minulta on peritty sitten ne loistavat ruokahalut :ashamed: Parempaanpäin olen jo menossa, puoli-istuvassa asennossa pystyn jo olemaan! Ihanaa juoda kahvit ja syödä lähes istualtaan eikä tartte taiteilla makuultaan / seisten. En meinaan oo istualtaan voinut olla kohta 3vkoon... niin kyllä nyt on jo luksusta =) Kyllä sitä ihminen voi pienistä asioista tulla iloiseksi! Vaan kylläpä tällainenkin asia unohtuu nopeasti sitten, kun pystyy istumaan... täytynee vaan koettaa muistaa, ettei mikään oo itsestäänselvää. En oo ottanut enää 3g panadolia päivässä, vaan just ennen ulkoilu olen ottanut gramman ja tarvittaessa yötä vasten.
syysmyrsky Tiedän tunteen, on meinaan tosi ärsyttävää, kun ite ei saa unta ja vieressä mies kuorsaa ja koira kans :kieh:
Hey Ihanaa kuulla sinusta ja kiva, kun kirjoittelet tännekin :heart: Ja tuut kyllä huomaamaan, että aika menee tosi nopsaan ja sit ootkin ihan ihmeissäs, et mihin se aika oikein katoaa :O
Pitäähän sitä poika opettaa jo pienestä pitäen shoppailemaan
Käytiin toissailtana kaupungilla ja tekipäs hyvää nähdä ystävää pitkästä aikaa ja sovitella vaatteita. Sovituksen aikana poika meinas vähän hermostua, mutta nukkui koko reissun ajan. Bussilla oli tarkoitus kotiin tulla, mutta oli semmoinen minibussi, niin ei vaunut sinne mahdu mitenkään :kieh: Mistä hitosta löytyy tieto siitä, minkälainen bussi ajaa mitäkin vuoroa??? Miten ihmeessä pääsen kulkemaan iltaisin vaunujen kanssa, jos bussiin ei mahduta... suoraan sanottuna vituttaa
Tuli sitten kävelymatka kotiin. Matkaa on reilu 2km eli ei paha, mutta illasta pakastui ja poika alkoi pikku hiljaa heräillä (ennakoi, että kohta huutaa suoraa kurkkua nälkäänsä) ja mun alapää on vielä aika kipeä.
Lähdetään kohta neuvolaan. Ilmoittelen neuvolakuulumisia myöhemmin =) Ja poika nukkuu tuossa sohvalla vieressä, eikä häntä näytä häiritsevän tämä kamala sähköpumpun ääni!