"vieras"
Oletko jotenkin vajaa? Miksi haukut tuntemattomia ihmisiä keskustelupalstalla?
...Mutta syökää sitten vaan sitä moskaanne. Ja kasvattakaa sillä lapsistanne yhtä tyhmiä.
...Mutta syökää sitten vaan sitä moskaanne. Ja kasvattakaa sillä lapsistanne yhtä tyhmiä.
Onneksi sinä et missään vaiheessa alennu sellaiseen :saint:Oletko jotenkin vajaa? Miksi haukut tuntemattomia ihmisiä keskustelupalstalla?
Sori nyt vain, mutta sun aloituksen perusteella moni varmasti on sitä mieltä, että asian ydin on se, että sä pääset pätemään.Nuudelisota
Ihmiset ei nyt osaa nähdä sitä todellista ydintä yli niiden nuudeleiden.
näin meilläkin..Tottakai se nuudeleita ostanut nainen syö vain nuudeleita ja syöttää vain nuudeleita lapsilleenkin.
Saatan käydä samana päivänä kahdesti kaupassa. Ensin kunnon ostoksilla tuoreita vihanneksia ja kuivaruokaa, maitoa yms. Sitten saatan piipahtaa eri kaupassa hakemassa suklaata, sipsipussia ja miehelle kaljaa sekä jotain valmisateriaa työevääksi. Jos ap näkisi minut kaupassa jälkimmäisillä ostoksilla, niin ihanko tosissaan luulisit, että meillä sitten syödään vaan sipsiä ja kaljaa?
Onko niissä lainkaan vehnää? Tai onko niissä kananmunaa? En ole vielä tattarinuudeleita huomannut, voisi kokeilla lapselle jos niissä ei ole kananmunaa. Tai vehnää.Toisekseen, nuudeleita on hyvin paljon erilaisia. Ihan jo tuossa meidän K-Kaupassakin. Mä ostan luomutattarinuudeleita, joita käytän monessakin reseptissä ja ennen kaikkea japanilaisessa ruoassa. Ja jos jollekin on epäselvää, niin tattari on huomattavasti terveellisempää kuin esim. vehnä.
No olisi ehkä ollut vakuuttavampaa, jos ostettava tuote olisi ollut jotain vaarallisempaa kuin nuudelit.Nuudelisota
Ihmiset ei nyt osaa nähdä sitä todellista ydintä yli niiden nuudeleiden.
Mä en ymmärrä ihmisiä, joilta menee kaffe näppikselle ja nuppi tutisee siksi, että joku on kaupassa katsonut jonkun ostoksia ja kehtaa vielä kertoa meillekin. Kukin pitäköön huolen omasta mielenrauhastaan.Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka kyylää kaupassa toisten ostoksia.Kukin pitäköön huolen omista ostoksistaan.
Eihän niissä käytännössä ole kuin riisiä.Onko ne riisinuudelit sitten paljonkin ravintorikkaampia ja terveellisempiä kuin tavisnuudelit?
Kun eikö ap sanonut että heillä syödään riisinuudeleita lapsen allergian takia?
Mulla ei nyt just ole pakettia tässä, että voisin tarkistaa, mutta mulla on esim. tummasta riisistä tehtyjä nuudeleita, joiden koostumus on tasan tumma riisijauhe ja vesi (nämä riisinuudelit ovat siis gluteenittomia). En usko, että niissä tattarinuudeleissakaan on kananmunaa tai vehnää, mutten voi luvata. Löytyvät ainakin meidän kaupasta tuolta etnisten ruokien hyllyltä ja tattarinuudelit kulkevatkin nimellä saba -nuudelit.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25757591:Onko niissä lainkaan vehnää? Tai onko niissä kananmunaa? En ole vielä tattarinuudeleita huomannut, voisi kokeilla lapselle jos niissä ei ole kananmunaa. Tai vehnää.
Just vissiin niitä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25757729:Eihän niissä käytännössä ole kuin riisiä.
Mutta siis, mitä tässä tarkoitetaan niillä valmisnuudeleilla? Niitä kuivanuudelipusseja, joissa on mukana maustepussi jonka saa halutessaan sekoittaa nuudelien joukkoon vai?
Riisinuudeleissa/vermisellissä ei olekaan yleensä munaa, vehnästä tehdyissä yleensä taas taitaa olla (ainakin niissä, mitä on useimmissa kaupoissa). Täytyy katsella noita tattarinuudeleita. Se on ikään kuin olevinaan ihan eri ruokaa, kun sen syö eri muodossa Allergikkoja pitää välillä vähän huijata...Mulla ei nyt just ole pakettia tässä, että voisin tarkistaa, mutta mulla on esim. tummasta riisistä tehtyjä nuudeleita, joiden koostumus on tasan tumma riisijauhe ja vesi (nämä riisinuudelit ovat siis gluteenittomia). En usko, että niissä tattarinuudeleissakaan on kananmunaa tai vehnää, mutten voi luvata. Löytyvät ainakin meidän kaupasta tuolta etnisten ruokien hyllyltä ja tattarinuudelit kulkevatkin nimellä saba -nuudelit.
Niinpä. Me oltiin myös jonkin aikaa gluteenittomalla ruokavaliolla, mutta saatiin palata takaisin kun ongemat eivät johtuneetkaan gluteenista.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25757758:Riisinuudeleissa/vermisellissä ei olekaan yleensä munaa, vehnästä tehdyissä yleensä taas taitaa olla (ainakin niissä, mitä on useimmissa kaupoissa). Täytyy katsella noita tattarinuudeleita. Se on ikään kuin olevinaan ihan eri ruokaa, kun sen syö eri muodossa Allergikkoja pitää välillä vähän huijata...
Mä tykkään käyttää sitä suurustamiseen, samoin mun mielestä se antaa ihan kivan maun riisihiutalepuuroon ja lettuihin. Ja leipomuksiin käytän myös, siinä on hyvä koostumuskinTattari kaikissa muodoissaan ei maistu niin hyvältä, mutta nuudelina ja näkkärinä (joita me syötiin paljon kun oltiin gluteenittomalla ruokavaliolla) se on musta oikein maittavaa.