Kaupassa nähtyä ja muistutusta kaikille!

[QUOTE="vieras";25757364]Saa luvan loppua jo tuo kaali- propaganda !

Tarkoituksen eilen kauppareissulla ostaa kukkakaali sekä jäävuorisaalaattikerä, lievästi sanottuna järkytyin kun katsoin kuitista kukkakaalin hinnan, 3.27 € kerä !

HALPAA ja terveellistä, pah![/QUOTE]

Kaikki, myös minä olen puhunut keräkaalista Tiedoksi että on eri asia kun kukkakaali:D)

rietas
Ihan mahtavaa, että voi päteä jollakin asialla, vaikka sitten ruualla =) Voi samalla kätevästi unohtaa, ettei kukaan ole täydellinen ja että itsekin tekee satavarmasti jotain, jota joku muu kauhistelisi (joskin ehkä vain hiljaa mielessään, kun tajuaa kuinka hölmön kuvan antaisi itsestään jos alkaisi suureen ääneen päivittelemään).

Sanoinko niin? En.
Oma vikanne jos otatte nokkiinne. En ole sanonut muuta kun että olisi parempi että ihmiset katsoisivat enemmän mitä suuhunsa laittavat. Moni vaiva voisi korjaantua ihan sillä.
Juurihan sanoin että me syödään kyllä nuudeleita, ilman palmuöljyä ja sitä hieman epäilyttävää rasvapussia joka siellä usein tulee mukana:D
Nuudelit on parhaita kasvisten ja kanan kanssa!
olikohan ne pahat nuudelit aiheuttanut sen naisen penismyrkytyksenkin ? :(

• Tykkää
Reactions: Tepadj
jaaa
En ole itsekään perunan fani, mutta muusi on ok!

Pointtini tuli jo esille: "Juttu nyt oli vaan aasinsilta itse asiaan, äälöttää tuo lisäainemoska. Ja jos enempi ihmisistä katsoisi mitä syö niin kauppojen valikoima olisi ehkä parempi." Esim valmisruokaa ilman lisäaineita.
Mutta nuudeli itsessään ei siällä sen enempää säilöntäaineita kuin pastakaan. Vai puhutko sä nyt sellaisista ihmevalmisnuudelipaketeista, joissa on joku kastike mukana?

Toisekseen, nuudeleita on hyvin paljon erilaisia. Ihan jo tuossa meidän K-Kaupassakin. Mä ostan luomutattarinuudeleita, joita käytän monessakin reseptissä ja ennen kaikkea japanilaisessa ruoassa. Ja jos jollekin on epäselvää, niin tattari on huomattavasti terveellisempää kuin esim. vehnä.

"Lissu"
No jos joku ostaa pelkkiä nuudeleita ja säilykkeitä, niin mulle tulee ekana mieleen että on lähdössä esim. reissuun eikä halua ostaa pilaantuvaa tavaraaa jääkaappiin. :)

Mä yritän myös vältellä pahimpia lisäainepommeja, mutta rajansa kaikella, ei nuudelit ole terveydelle vaarallisia. :D

yleissivistystä
Aloittajalle:

Nuudeleilla EI tarkoiteta niitä valmisnuudelipusseja, joissa tulee kastike mukana! Nuudeli on yleisnimitys ja nuudeleita on hyvin paljon erilaisia, terveellisempiä kuin peruna ja vehnäkin.

Jos nyt jollakin merkillä on myynnissä tällaisia pussukoita, ne EIVÄT ole sama asia kuin kaikki nuudelit.

Ihan mahtavaa, että voi päteä jollakin asialla, vaikka sitten ruualla =) Voi samalla kätevästi unohtaa, ettei kukaan ole täydellinen ja että itsekin tekee satavarmasti jotain, jota joku muu kauhistelisi (joskin ehkä vain hiljaa mielessään, kun tajuaa kuinka hölmön kuvan antaisi itsestään jos alkaisi suureen ääneen päivittelemään).
:LOL: Onko tällä palstalla vain idiootteja. En ole pätenyt millään!
Käydään mekin joskus Mäkissä syömässä, huii!

Yritin korjata muuttaa. Mutta syökää sitten vaan sitä moskaanne. Ja kasvattakaa sillä lapsistanne yhtä tyhmiä.

Olet mitä syöt.

Söisikö kaikki tosiaan kaksivuotiaan kanssa viikon pelkkiä nuudeleita? Siltä se touhu edessäni (HUOM. nenäni edessä - ei, en erikseen kyttää ihmisiä) näytti.

No siitä vaan sitten.
Ei käyny mielessä, että nuudelit on suhteellisen hyvin säilyvää kuivatavaraa.
Säilykkeetkin nimensä mukaisesti säilyy.

Jos mun nyt tekisi mieli nuudeleita, lähtisin niitä kaupasta hakemaan, koska kaapissa ei ole.
Todennäköisesti tarttuisin siihen 6pkt/2€-tyyppiseen tarjoukseen. Ja ananasta ostaisin myös varmaan samalla vaivalla sen useamman purkin parilla eurolla.
Sittenpähän ei tartte seuraavan kerran varta vasten lähteä kauppaan, jos jompaa kumpaa tarvitaan johonkin tiettyyn ruokaan, tai ihan vaan tekee mieli.

Aika mieletön guru olet, jos pystyt ostosten perusteella päättelemään, missä ajassa ja millä tavalla ne ostokset kotona tulee käytettyä.

No joo
rietas

Yritin korjata muuttaa. Mutta syökää sitten vaan sitä moskaanne. Ja kasvattakaa sillä lapsistanne yhtä tyhmiä.
Ai nyt me kaikki muut ollaan idiootteja ja lapsemme tyhmiä?

Kai sä sentään nimimerkkis muutat piakkoin? :whistle:

• Tykkää
Reactions: Millenia
Tottakai se nuudeleita ostanut nainen syö vain nuudeleita ja syöttää vain nuudeleita lapsilleenkin.

Saatan käydä samana päivänä kahdesti kaupassa. Ensin kunnon ostoksilla tuoreita vihanneksia ja kuivaruokaa, maitoa yms. Sitten saatan piipahtaa eri kaupassa hakemassa suklaata, sipsipussia ja miehelle kaljaa sekä jotain valmisateriaa työevääksi. Jos ap näkisi minut kaupassa jälkimmäisillä ostoksilla, niin ihanko tosissaan luulisit, että meillä sitten syödään vaan sipsiä ja kaljaa?

huii

Olet mitä syöt.
No eipä näytä sillä terveysruualla sen parempia tuloksia saavutettavan älykkyyden (tai käytöstapojenkaan) suhteen. Jos oot tyhmä, niin oot tyhmä, syöt mitä tahansa.

Olet mitä syöt.
Ja entäs sitten kun joku palstamamma näkee teidät siellä mäkkärin jonossa, kun sen "joskus" käytte siellä?

Mä melkein toivon, että se tulee tänne sitten päivittelemään, miten joku urpo ruokkii lapsensa teollisella, lisäaineita, ihraa ja turhia hiilareita sisältävällä roskaruokaravintola-ruualla ihan jatkuvasti.

(Saman päätelmänhän sä teit tuntemattoman ihmisen ostoksista nähdessäsi sen kerran sattumalta kaupassa. Sähän et suostunut ottamaan ollenkaan huomioon sitä vaihtoehtoa, että se äiti ei annakaan niitä nuudeleita lapselleen, eikä ne ainakaan syö niitä kaikkia nuudeleita tämän viikon kuluessa...)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
rietas
Sitä paitsi, jos esität asian noin (muut syö nuudelipaskaa ja MINÄ sentään teen kunnon ruokaa) niin mitä muuta se on, kuin pätemistä? Itsensä kehumista? Muiden dissaamista?

Yhteistyössä