Facessa ihmisillä ihana elämä?

• Viestiketjun aloittaja "bambam"
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25714399:
Mun kolme viimeisintä omaa äivitystä on taatusti juuri niitä ällöjä ja ärsyttäviä..

viimeisin..tänään aamulla.
-Jos sitä suoriutuis Rinjan kanssa pulkkailemaan ja samalla kauppaan..
Jotain lihaa pitäisi hernekeittoon käydä hakemassa lihatiskiltä..(jotain mistä sais saman makusta ja tyylistä,kuin joulukinkun jämistä)

sitä edellinen viime yöltä.
-Herneet likoomaan ja kuppi teetä unen tuojaksi..sit nukkumaan.
Huomenna laskiaistiistain kunniaksi laskiais herkkuja,pulkkamäkeä jne.. ???

ja sitä edellinen..eilen iltapäivällä.
-Tajusin just et olis plakkarissa 1v7kk ? jos ei olis ollu parin kk taukoa ni olis viel enemmän..

Ai että kun mulla on ärsyttäviä päivityksiä..:D
Just! Onneksi et oo mun frendi.... ois lentänyt jo läppäri päin seinää. =D

vrs
Tässä kolme viimesintä (nimet muokattu)...:

"Mulle on kuulemma soiteltu, mutta toi luuri ei sellasta mulle oo suvainnu ilmottaa (eikä näytä missattuja puheluitakaan). Älkää siis kokeko itseänne syrjityiksi, vika ei ole teissä, vaan mun T:n pilalle pissimässä puhelimessa..."

"Osaiskohan joku selventää mulle 2v:n sielunmaailmaa vähäsen...? Miksi tuo pygmi viillettää housut puolitangossa, pylly paljaana, ympäri asuntoa, repii vehkeitään ja kiljuu "Om-nom-nom-nom!"...? Anyone?"

"Pojat soitteli isille vähän kuulumisia ja T2 reippaana poikana päätti kertoa, että me laitetaan "Kulli Kakkaan". Houkutus oli kyllä suuri jättää selventämättä, mutta T1 sitte meni möläyttämään pikkuveikan tarkottaneen, että laitetaan "Tuli takkaan"."

Tukehdu tärkeytees AP. :D

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Tässä kolme viimesintä (nimet muokattu)...:

"Mulle on kuulemma soiteltu, mutta toi luuri ei sellasta mulle oo suvainnu ilmottaa (eikä näytä missattuja puheluitakaan). Älkää siis kokeko itseänne syrjityiksi, vika ei ole teissä, vaan mun T:n pilalle pissimässä puhelimessa..."

"Osaiskohan joku selventää mulle 2v:n sielunmaailmaa vähäsen...? Miksi tuo pygmi viillettää housut puolitangossa, pylly paljaana, ympäri asuntoa, repii vehkeitään ja kiljuu "Om-nom-nom-nom!"...? Anyone?"

"Pojat soitteli isille vähän kuulumisia ja T2 reippaana poikana päätti kertoa, että me laitetaan "Kulli Kakkaan". Houkutus oli kyllä suuri jättää selventämättä, mutta T1 sitte meni möläyttämään pikkuveikan tarkottaneen, että laitetaan "Tuli takkaan"."

Tukehdu tärkeytees AP. :D
:D
Repesin tolle viimeiselle!:LOL:
Just tollasia on hauska lukea..piristää omaa päivääkin.

Ihan mitä vain iloisia ja hauskoja päivityksiä lukee mieluummin kuin kroonisesti masentavia ja valitukseen taipuvia. Kaiketi minäkin annan meistä hyvinkin ruusuisen kuvan koska en nyt joka vitutusta viitsi päivttää. Tosin kyllä meillä aika ruusuista onkin ;) <3

"aapee"
Kuulutko siihen ryhmään, joka päivittää joka askeleensa myös lomalla koko ajan? Siis ihan pakko alkaa piilotella noita ihmisiä, että pysyn tyynenä. Jotkut älykääpät ovat nähkääs nyt lomalla ja päivityksiä tulee KOKO ajan. Kävin uimassa, puhalsin uimapatjan, palmun alla, oih iho paloi, norsu pieraisi mun nenään... onko tuo mitään lomaa? En mä ainakaan edes pissi faceen päin, kun oon lomalla. Hmph!

[QUOTE="aapee";25714736]Kuulutko siihen ryhmään, joka päivittää joka askeleensa myös lomalla koko ajan? Siis ihan pakko alkaa piilotella noita ihmisiä, että pysyn tyynenä. Jotkut älykääpät ovat nähkääs nyt lomalla ja päivityksiä tulee KOKO ajan. Kävin uimassa, puhalsin uimapatjan, palmun alla, oih iho paloi, norsu pieraisi mun nenään... onko tuo mitään lomaa? En mä ainakaan edes pissi faceen päin, kun oon lomalla. Hmph![/QUOTE]

Minusta kiva lukea moisia päivityksiä ja kännystä jos joku moisen kirjoittaa niin mikäs ei. Mukavasti ne terkut siitä uima-altaan reunalta tai Colosseumin penkeiltä lähettää. Kaikkein kivointa jos kuvakin mukana.
:)

• Tykkää
Reactions: röppö
[QUOTE="aapee";25714736]Kuulutko siihen ryhmään, joka päivittää joka askeleensa myös lomalla koko ajan? Siis ihan pakko alkaa piilotella noita ihmisiä, että pysyn tyynenä. Jotkut älykääpät ovat nähkääs nyt lomalla ja päivityksiä tulee KOKO ajan. Kävin uimassa, puhalsin uimapatjan, palmun alla, oih iho paloi, norsu pieraisi mun nenään... onko tuo mitään lomaa? En mä ainakaan edes pissi faceen päin, kun oon lomalla. Hmph![/QUOTE]

Saattaisin minä lomalla päivittää parikin kertaa jotain faceen..
Jossain palmun alla löhötessä voi puhelimella käydä katsomassa mitä ystäville kuuluu ja lisätä samalla omat kuulumiset. :)

Lomalla, perheen kanssa aikaa viettäessä taikka muuten jos vaihtoehtona on esim. miehen kanssa viettää helliä hetkiä, ei todellakaan tule istuttua facessa, ei ole edes kone päällä/mukana. Mutta romanttisen illan ja hauskan loman päätteeksi on kiva päivittää miten mukavaa oli :) Kaikkien hermoraunioiden ärsytykseksi, ilmeisesti.

[QUOTE="aapee";25711907]Jaa vikat tilapäivitykset... Kiitellyt varmaan onnitteluista tai vastaillut multa kysyttyihin kysymyksiin.

.[/QUOTE]

No mutta noihan on todella mielenkiintoisia päivityksiä! Kuka sitä nyt toisten kokkailuista, lomailuista tai harrastuksista jaksaa lukea kun on mahdollista nähdä kuinka persoonallisesti ja värikkäästi joku pystyy kiittämään saamistaan onnitteluista.

Toivottavasti kaverisi ymmärtävät kuinka onnekkaita ovat saadessaan lukea noin syvällisiä päivityksiä! :)

"aapee"
Piilottelen saman tien. Pian laitan johonkin muuten vastaukseksi: "ÄLÄ, IHANKO TOTTA??" "OIKEINKO LENTSIKALLA LENTÄNYT TOISEEN MAAHAN??" "OH HOH!" "Montako sataa päivitystä vielä aiot laittaa tästä aiheesta???"

En mä sieltä mihinkään lähde, koska kyllä siellä niitä ok-päivityksiäkin on ONNEKSI!

- Mahatauti, mikä ihana yllätys!

(Tässä välissä pari ihqua kuvaa meidän elämästä ja uusi, omahyväinen profiilikuva)

- *****: Sulla on niin hyviä ideoita, että sut pitäis kaupallistaa.

^ Minun kolme viimeisintä päivitystä :D Terkkuja tutuille!

"aapee"
No mutta noihan on todella mielenkiintoisia päivityksiä! Kuka sitä nyt toisten kokkailuista, lomailuista tai harrastuksista jaksaa lukea kun on mahdollista nähdä kuinka persoonallisesti ja värikkäästi joku pystyy kiittämään saamistaan onnitteluista.

Toivottavasti kaverisi ymmärtävät kuinka onnekkaita ovat saadessaan lukea noin syvällisiä päivityksiä! :)
No enpä hypi kenenkään ohimoille ainakaan. Laitan, jos mulla on oikeesti jotakin ASIAA. Eikö ole ihan kohteliasta vastata, jos kysytään tai kiittää? Olen vain sitä mieltä, että on parempi olla kirjoittamatta/lukematta mitään, kuin lukea/kirjoittaa täyttä bullshittiä päivästä toiseen. Vai?

[QUOTE="aapee";25714956]No enpä hypi kenenkään ohimoille ainakaan. Laitan, jos mulla on oikeesti jotakin ASIAA. Eikö ole ihan kohteliasta vastata, jos kysytään tai kiittää? Olen vain sitä mieltä, että on parempi olla kirjoittamatta/lukematta mitään, kuin lukea/kirjoittaa täyttä bullshittiä päivästä toiseen. Vai?[/QUOTE]

Itsellänikin on jokunen kaveri jotka käy ehkä kerran vuodessa kiittämässä syntyärionnitteluistaan. Aivan vapaasti, ei minua häiritse mutta pakko myöntää etten siltikään hirveästi saa irti heidän profiiliensa seuraamisesta ja jos kaikki kaverit olisivat tuollaisia niin en varmaan jaksaisi fb:ssa juuri aikaa viettääkään.

Ei tietenkään kaikkea tarvi aina päivittää, mutta mitä päivityksiin muuten tulee niin valtaosa kavereistani elää aikas tavallista elämää; perhettä, työtä, opiskelua, lemmikkejä ja harrastuksia. Luonnollisesti päivitykset sitten kertovat siitä elämästä ja sen herättämistä ajatuksista. Lomamatkakin tuossa voi olla se vuoden kohokohta josta haluaa kertoa enemmänkin.

Itsellä olisi alkusyksyyn haaveissa ihan perus-pakettimatka lämpöiseen ja jos se onnistuu niin varmasti siitäkin kirjoitan ja laitan kuvia. Minulle näiden muksujen raahaaminen ylipäätään lentokoneella jonnekin ON saavutus! :D

Pitäskö siel sit lukee vaan huonot asiat? Mikä hel***ti siinä on, että omia, lasten tai muiden saavutuksia ei saa tuoda esille? Itestään ei sais olla ees ylpee, koska samantien leimataan itserakkaaks ja ylimieliseks kusipääks.

Keittiönoita
Jess! :) Vielä kun selviäisi mikä kaikki on sitä asiaa....
Maailmanpolitiikka, ympäristökatastrofit, Big Brother...no ne, mistä ennen Facebookia puhuttiin kavereiden kanssa puhelimessa.

Mä tykkään lukea ap:n kammoksumiakin juttuja Facebookista. Vaikka mua ei aiheena kiinnosta vauvojen istumaan oppiminen, niin silti on kiva ystävistäni ja kavereistani kuulla asioita, jotka heille on sillä hetkellä tärkeitä. Taisi se lapseni istumaan oppiminen olla mullekin aikoinaan tärkeää. Yhden ainoan kaverin postaukset olen joutunut pistämään piiloon...en nimittäin halua nähdä aamiasta syödessäni ensimmäisenä jotain kidutettujen eläinten kuvia. Silti käyn hänen seinäänsä lukemassa, mutta en ruoka suussa. Mua ei häiritse edes serkuntytön teiniangstijutut.

"hih"
Hah, minä päivitän kaikkia noista. Milloin lapset keksii juttuja, käyn urheilemassa, teen remppaa, matkoista, hyvistä ja huonoista fiiliksistä yms.

Aiemmin mun urkkasuoritukset näkyi facessa mutta sohvaperunat veti sen verran hernettä nenään että loptein. Vaikka ei ne näkynyt kuin mun seinällä, ei muiden =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25715307:
on kiva ystävistäni ja kavereistani kuulla asioita, jotka heille on sillä hetkellä tärkeitä.
Juuri näin ja tasaisesti ärsyttävät profiilit saa piilotettua.

Nämä face-päivitykset kuuluu niihin ikuisuuskysymuksiin, kuka lopulta voi määritellä mitkä on okeita tilapäivityksiä ja MITKÄ VÄÄRIÄ?!?

"vieras"
"Mulla on yksi kaveri joka JOKA PÄIVÄ julkaisee tilapäivityksiä, joissa lukee vain: "VOI VITTU PERKELE SAATANA!" tai "VITTU ETTÄ VITUTTAA" tai "PERKELEEN PERKELE!"Noita mä en ihan tosissaan ymmärrä."

Kuulostaa tutulta..tyypeillä on kehittynyt sanavarasto.. Toinen mitä en kans ymmärrä on AIKUISILLA ihmisillä jatkuvat ryyppäämään ryyppäämään-kaamee kapula-jee kohta on viikonloppu -tyyppiset päivitykset, ihan niinkun elämä pyöris vaan sen viinan ympärillä...tai sitten mun tuttavapiiri on kovin viinaanmenevää sorttia.

Yhteistyössä