Kyselin täällä aiemmin miten tutustua mieheen jota näkee vain yöelämässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sekaisin *****:istä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sekaisin *****:istä

Vieras
ja se o aina niin kekkulissa ettei sen kanssa pysty ees kunnolla puhumaan. Ollaan siis baarissa nähty muutamia kertoja ja yritetty jutella mutta...ihana hymy ja silmät! No mut joo...Eilen se tuli sitten kaupungilla autolla mua vastaan ja katsoi ja hymyili ja sit moikkas,siinä risteysalueella ei ollut muita et kyllä se mulle nyt moikkas. Mietin tässä vaan että mitäs tää nyt merkkas vai merkkasko mitään? ilmeisesti kuitenkin tunnisti ja muisti mut kun kerta moikkas. Ja mä kun jo lupasin unohtaa sen kun aina kun nään sen niin on ihan kekkulissa mutta nyt mä olen vaan miettinyt taas sitä ja mietin et pitääkö mun viikonloppuna mennä vain sen takia baariin jos se sattuis olee siellä...?vaikka toisaalta se on sitten taas kai ihan tuubassa... kamalaa tällänen ihastuminen:) ja mun tuurilla se on sitten niitä miehiä jotka pyörii kiinnostuneena niin kauan et saavat ja sit se on goodbye! sellastakaan en haluaisi.

Kysy sen numeroa ja ehdota, jos tapaisitte joskus esim. kahvin merkeissä niin pääset näkemään, onko tää tyyppi sellainen jonka kanssa jaksat selvinpäin olla. Eipä sen baarin ulkopuolella moikkaamisen kuvittelisi tarkoittavan mitään erityistä, kyllähän sitä tuttuja ihmisiä moikkaa ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia..

Kysy sen numeroa ja ehdota, jos tapaisitte joskus esim. kahvin merkeissä niin pääset näkemään, onko tää tyyppi sellainen jonka kanssa jaksat selvinpäin olla. Eipä sen baarin ulkopuolella moikkaamisen kuvittelisi tarkoittavan mitään erityistä, kyllähän sitä tuttuja ihmisiä moikkaa ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksia..

missä mä sellasta kysyn kun en nää sitä missään muualla kuin baarissa ja sillon on turha ees yrittää ehdottaa mitään tuollasta ,tuskin aamulla muistaa. Ja joo ei varmaan se moikkaus tarkoittanut sen kummempaa mutta toisaalta ei ne muutkaan baarissa tapaamat tyypit oli ne naisia tai miehiä niin moikkaile kun tulee vastaan,no en tiedä ehkä taas innostuin liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin *****:istä;25667086:
missä mä sellasta kysyn kun en nää sitä missään muualla kuin baarissa ja sillon on turha ees yrittää ehdottaa mitään tuollasta ,tuskin aamulla muistaa. Ja joo ei varmaan se moikkaus tarkoittanut sen kummempaa mutta toisaalta ei ne muutkaan baarissa tapaamat tyypit oli ne naisia tai miehiä niin moikkaile kun tulee vastaan,no en tiedä ehkä taas innostuin liikaa.

No puhelimessa? Pistät tekstiviestiä tai vaikka pirautat jos oot rohkeella tuulella. Ei kuvittelis olevan ihan kamalan vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25667103:
Miksi haluat tutustua mieheen, joka on joka viikonloppu niin tuubassa, ettei sille kannata edes puhua?

Koska se kiinnostaa mua ja ehkä se ei oikeesti ole sellanen,käynhän minäkin 2-3krt kk baarissa ja hillun humalassa,no mä nyt kyllä tajuan asioita silloinkin.
Sittenhän se selviäis et onko oikeesti sellanen.En mä tiiä...

Alkuperäinen kirjoittaja sekaisin *****:istä;25667114:
No en mä saa numeroa selville kun tiiän vaan etunimen.

Kai sä nyt vaan esität tyhmää? Kysymällä tietenkin. Kuten sanoin, niin "Kysy sen numeroa ja ehdota, jos tapaisitte joskus esim. kahvin merkeissä". Jos se on niin naamat ettei minkäänlaisesta jutustelusta ja numeron pyytämisestä tule mitään, niin ihmettelen kyllä Keittiönoidan tapaan että miksi tollaiseen tutustuminen edes kiinnostaa.

Kai sä nyt vaan esität tyhmää? Kysymällä tietenkin. Kuten sanoin, niin "Kysy sen numeroa ja ehdota, jos tapaisitte joskus esim. kahvin merkeissä". Jos se on niin naamat ettei minkäänlaisesta jutustelusta ja numeron pyytämisestä tule mitään, niin ihmettelen kyllä Keittiönoidan tapaan että miksi tollaiseen tutustuminen edes kiinnostaa.

no luin vähän huonosti ,sori. No ehkä sit kysyn ku jos vielä törmätään ja jos ei tajua mitään niin ehkä sitten parempi antaa olla ja unohtaa:(

Täällä saa lukea keskustelu toisensa jälkeen miten puolisot tuskailevat miehensä (ja joskus emäntänsä ) ryyppäämistä ja sä haikailet ukon perään jota et ole ku kerran (?) nähnyt selvinpäin...

[QUOTE="Huoh";25667234]Täällä saa lukea keskustelu toisensa jälkeen miten puolisot tuskailevat miehensä (ja joskus emäntänsä ) ryyppäämistä ja sä haikailet ukon perään jota et ole ku kerran (?) nähnyt selvinpäin...[/QUOTE]

No jos oikeesti on tollanen niin en halua olla sellasen kanssa mutta jospa se vaan juo ujouteensa et uskaltaa lähentyä naisia. Mistä mä tiedän ku olen sen vaan jonku 3 tai 4 kertaa nähnyt ja tän yhen kerran sitten eilen.

Miks täällä nyt sit käydään kimppuun kun vaan kysyin....Luuletteko te oikeesti et jos se on joku juoppo et haluisin sellaseen tutustua? mutta mistä sen tietää onko se oikeesti sellanen vai käykö baareissa siksi et on vaikka yksinäinen ja ei uskalla tutustua muuten kuin juomalla,eihän sitä saa selville mistään muualta kuin tutustumalla.Kun en muuta siitä tiedä,en tajunnut sitä autoakaan katsoa et mitä siinä luki..oli varmaan työauto ku sivuissa oli jotain tekstiä ja paku kyseessä.
Mutta antaa olla.

Yhteistyössä