Miten tutustua mieheen kaveripohjalta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höpötin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höpötin"

Vieras
Heti alkuun tiedoksi etten ole mieheen ihastunut.

Eli miten tutustua mieheen kaverillisesti? Ollaan nähty muutamia kertoja baarissa ja juteltu pari kolme kertaa,kumpikin aina yksin liikenteessä.Alkuaikoina se oli aina ihan kekkulissa mutta nykysin sen verran selväjärkinen että on pystytty juttelee,ei mitään syvällisiä mutta ihan muuten vaan.vasta sain tietää sen nimenkin vaikka ollaan nähty useamman kerran.
Vaikuttaa ihan ok kaverilta,vähän ressukalta ja kun aina nään sen yksin niin ajattelin et voisi yrittää tehdä kaveruutta.Ollaan törmätty kerran baarin ulkopuolella mutta en uskaltanut mennä juttelee tai ees moi sanoa ja kun mainitsin asiasta sille sit baarissa ni sano et näki mut et olisin vaan moikannut. Niin nyt sitten tuli ajatus et kun näen sen jossain,mielummin baarin ulkopuolella,niin menisin juttelee mutta mit sitten juttelis? Olis kiva tavatakin mutta miten sen sitten ilmaisis niin ettei ymmärrä väärin? Mitää ihastumista mulla siihen ei ole enkä usko et silläkään on muhun.Olis niin kiva kun sais uusia kavereita ja kun en osaa jotenkin naisiin tutustua ja luulen et miehet on reilumpia kavereita.

Oon miettiny samaa joskus. Ei oikein onnistunut tutustuminen, tosin me molemmat oltiin silloin parisuhteissa(joissa edelleen ollaan), se mies koki sen vissiin oudoks tai tulkitsi sen niin että haluan pettää miestäni sen kanssa. Nykyään hyvä kun juttelee mulle niin että on muita samassa huoneessa :/

Oon miettiny samaa joskus. Ei oikein onnistunut tutustuminen, tosin me molemmat oltiin silloin parisuhteissa(joissa edelleen ollaan), se mies koki sen vissiin oudoks tai tulkitsi sen niin että haluan pettää miestäni sen kanssa. Nykyään hyvä kun juttelee mulle niin että on muita samassa huoneessa :/

Mä en tiedä onko se mies suhteessa mutta epäilen että ei ole koska nään sen aina yksin liikenteessä.
Jotenkin vaan viimeksikin kun juteltiin baarissa niin ellen nyt ihan väärin tulkinnut ni tykkäs kun kävin välillä senkin kanssa vaihtamassa muutaman sanasen kun se yksin siellä istui. En kyllä haluisi antaa sitä väärää kuvaa sille et olisin kiinnostunut romanttisessa mielessä siitä.No ehkä se tajuaa sen kun kyselin yhestä sen kaverista joka kiehtoo mun mieltä...mutta en siis siksi haluis sen kaveriksi et sen kaveri on on aika namu vaan siksi et lisää kavereita ei olis pahitteeksi.

Eipä tuossa taida muuta vaihtoehtoa olla kuin alkaa juttelemaan ihan mistä tahansa, pyrkiä olla lähettämättä mitään seksuaalisia viestejä, olla tekemättä mitään flirtiksi tulkittavaa jne. Ei se mahdotonta ole :)