miten tutustua ujoon mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "titityy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"titityy"

Vieras
Kun ikinä sitä ei nää muualla kuin baarissa jolloin se on aika tuuterissa,ehkäpä just siksi et ei muuten uskalla tutustua naisiin.Mutta tutustu siinä sitten kun toinen on aina tuuterissa.Kaupungilla selvinpäin olen sen kerran nähnyt mutta meni autolla ohi ja moikkas joten eipä siinäkään voinut mitään aloitetta tehdä.

Tänään näin yhden sen kaverin tai tutun joka sekin on niin hemmetin ujo ja mietin et meen sille kaverille juttelee ja kyselee siitä sen kaverista mutta en mä sitten saanut aikaseksi.Oltiin vierekkäisissä pöydissä kunnes se siirty istumaan mun taakse...tiedä sitten miksi. Ja olis kai se ollu ihan tyhmääkin mennä kyselee ventovieraalta(no ollaa baaris joskus jutelttu) jostain toisesta miehestä.

Mulla ei ole mitään ujoja miehiä vastaan, mutta en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta sellaisen miehen kanssa, joka ratkoo ujouttaan alkoholilla. Ei tiedä hyvää tulevaisuutta.

Jos kuitenkin haluaisin tutustua, menisin juttelemaan sille kun on humalassa ja sanoisin, että olisi kiva tavata ja tutustua selvinpäin joskus. Sitten pitää olla vain kärsivällinen, jos toinen on tuppisuu, antaa aikaa tottua ja rohkaistua.

Jotkut miehet eivät ole kovin hyviä näissä pokausjutuissa, satunpa itse tuntemaan tälläisiä miehiä. Moni heistä on kuitenkin ihan erilainen ihminen kunhan tutustuu pikkuisen paremmin, niin kyllä sitä juttuakin piisaa ja läppä lentää.

Ehkäpä moni näistä miehistä on saanut liian monilta naisilta niin tylyä kohtelua, että ovat tavallaan luovuttaneet eivätkä itse halua tehdä aloitteita ollenkaan jos joka toinen vittuilee, tiuskii ja aukoo vain päätä.

Tämä on miesten arkea kun naisia mennään iskemään ja kaikki eivät kuittaa sitä vain hälläväliä meiningillä ja joihinkin voi tosiaan vaikuttaa isosti se palaute mitä jotkut kusipäisimmät naiset antavat ihan vain loukatakseen jotain miestä.

[QUOTE="hmm";25882255]Mulla ei ole mitään ujoja miehiä vastaan, mutta en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta sellaisen miehen kanssa, joka ratkoo ujouttaan alkoholilla. Ei tiedä hyvää tulevaisuutta.

Jos kuitenkin haluaisin tutustua, menisin juttelemaan sille kun on humalassa ja sanoisin, että olisi kiva tavata ja tutustua selvinpäin joskus. Sitten pitää olla vain kärsivällinen, jos toinen on tuppisuu, antaa aikaa tottua ja rohkaistua.[/QUOTE]

No enpä minäkään halua mitäänsellasta miestä joka on aina ihan pellit mutta mistä sen voi tietää onko toi sitten jokaviikkosta vai juoko tosiaan vaan siksi et uskaltais tutustuu naisiin vai mikä sitten on syy.Kun toisaalta haluis koittaa onneaan et jospa se ei olis viinamäenmiehiä vaan odottanut et joku kiva nainen tulis ja sen kans sais istua iltaa kotisohvalla ja katsoa leffaa yhdessä. Joo,en mä mikään romantikko ole:D

Alkuperäinen kirjoittaja HJyvä;25882294:
Jotkut miehet eivät ole kovin hyviä näissä pokausjutuissa, satunpa itse tuntemaan tälläisiä miehiä. Moni heistä on kuitenkin ihan erilainen ihminen kunhan tutustuu pikkuisen paremmin, niin kyllä sitä juttuakin piisaa ja läppä lentää.

Ehkäpä moni näistä miehistä on saanut liian monilta naisilta niin tylyä kohtelua, että ovat tavallaan luovuttaneet eivätkä itse halua tehdä aloitteita ollenkaan jos joka toinen vittuilee, tiuskii ja aukoo vain päätä.

Tämä on miesten arkea kun naisia mennään iskemään ja kaikki eivät kuittaa sitä vain hälläväliä meiningillä ja joihinkin voi tosiaan vaikuttaa isosti se palaute mitä jotkut kusipäisimmät naiset antavat ihan vain loukatakseen jotain miestä.

Juu,vaikka nainen olenkin niin en ymmärrä miksi tosiaan jotkut naiset on niin kettumaisia jos joku tulee juttelee ja yrittää tutustua.Mä sanon aina ite nätisti et ei kiinnosta jos sellanen tilanne,en rupee rähisee et painu vi**uun!

[QUOTE="titityy";25882332]Juu,vaikka nainen olenkin niin en ymmärrä miksi tosiaan jotkut naiset on niin kettumaisia jos joku tulee juttelee ja yrittää tutustua.Mä sanon aina ite nätisti et ei kiinnosta jos sellanen tilanne,en rupee rähisee et painu vi**uun![/QUOTE]

Jokainen nainen voi miettiä miltä se tuntuisi jos joka toinen mies räyhäisi, että voitko painua vi¤¤uun ! Ei varmasti olisi kivaa, mutta naisten harvoin tarvitsee tehdä aloitteita joten voisi miettiä kuitenkin pikkuisen niitä asenteita, jos joku mies lähestyy.

Ujo ukko on vilkkaalle ja sosiaaliselle naiselle taakka ja riipakivi pitemmän päälle. Mies jurottaa ujona sukujuhlat, perhejuhlat, ei saa sanaa suustaan kun kaveri tulee käymään eikä oikeastaan milloinkaan muuloinkaan kun paikalla on kuka tahansa vieraampi ihminen.

Ja varmaan ujo akka on vilkkaalle ja sosiaaliselle meihelle taakka ja riippakivi pitemmän päälle.

Tämä on yksi niistä elämää kohtuuttomimmin hankaavista luonne-eroista pitemmän päälle.

Hitsi sentäs! sen kerran kun oikeesti olis mielenkiintoa mennä tekee tuttavuutta niin tyyppiä ei nää missää muualla kun viihteellä jossa sielläkään en ole viimeste kahden kerran aikana sitä nähnyt muutakun siis kaupungilla arkipäivänä sillon ku moikkas,mikä sekin vähän hassua kun eihän me tunneta,kai sit vaan muisti mut baarista..
Olen itekin arka tekee tuttavuutta selvinpäin mutta en mä juo kuitenkaan mitään lärvejä et olen kyllä ihan järjissäni siellä viihteelläkin. Ja mitä jos nään sen tuolla yössä ja meen juttelee mutta sepä ei sitten seuraavana päivänä muistaiskaan mitään.. vai pitääkö sitten mennä sen kanssa jatkoille(ei siis sekstailee) ja venata seuraavaan päivään jotta vois jutella sen kanssa ja kysyy vaikka treffeille.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä vieras;25882481:
Ujo ukko on vilkkaalle ja sosiaaliselle naiselle taakka ja riipakivi pitemmän päälle. Mies jurottaa ujona sukujuhlat, perhejuhlat, ei saa sanaa suustaan kun kaveri tulee käymään eikä oikeastaan milloinkaan muuloinkaan kun paikalla on kuka tahansa vieraampi ihminen.

Ja varmaan ujo akka on vilkkaalle ja sosiaaliselle meihelle taakka ja riippakivi pitemmän päälle.

Tämä on yksi niistä elämää kohtuuttomimmin hankaavista luonne-eroista pitemmän päälle.

No mun ex oli sellanen tuppisuu et ei se missään juhlissa koskaan juuri jutellu vieraiden kanssa,ei se kyllä mikään sellanen ujo piimä ollut mutta hiljanen,omien sukulaisten ja tuttujen kanssa se jutteli ihan sujuvasti mutta esim.mun suvun ja tuttujen kanssa ei osannut puhuu mitään ja toisaalta eron jälkeen kaikki sano mulle et ei he osannu sen kanssa jutella mitään kun se ei juuri suutaan avannut.

Mutta eihän tääkään tyyppi välttämättä sit mikään ujo olekaan,ehkä vaan tuntemattomien seurassa.

[QUOTE="titityy";25882499]Hitsi sentäs! sen kerran kun oikeesti olis mielenkiintoa mennä tekee tuttavuutta niin tyyppiä ei nää missää muualla kun viihteellä jossa sielläkään en ole viimeste kahden kerran aikana sitä nähnyt muutakun siis kaupungilla arkipäivänä sillon ku moikkas,mikä sekin vähän hassua kun eihän me tunneta,kai sit vaan muisti mut baarista..
Olen itekin arka tekee tuttavuutta selvinpäin mutta en mä juo kuitenkaan mitään lärvejä et olen kyllä ihan järjissäni siellä viihteelläkin. Ja mitä jos nään sen tuolla yössä ja meen juttelee mutta sepä ei sitten seuraavana päivänä muistaiskaan mitään.. vai pitääkö sitten mennä sen kanssa jatkoille(ei siis sekstailee) ja venata seuraavaan päivään jotta vois jutella sen kanssa ja kysyy vaikka treffeille.[/QUOTE]

Unohda. Sun kirjoitustyylistäs päätelleen pelästytät raukan jo ensi minuutilla. Veikkaisin, että sulla on puheessa yhtä vähän taukoja kuin kirjoituksessai on välimerkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja ikävä vieras;25882560:
Hyvä nainen. Mitäs jos lähtökohtaisesti etsisit seuraavaksi puhetaitoisen miehen?

Minkäs sille vo kehen ihastuu...ja millaseen hiljaseen hissukkaan,en mä niitä tarkotuksella eti siis niitä hiljasi tyyppejä.

[QUOTE="Ujo piimä";25882596]Unohda. Sun kirjoitustyylistäs päätelleen pelästytät raukan jo ensi minuutilla. Veikkaisin, että sulla on puheessa yhtä vähän taukoja kuin kirjoituksessai on välimerkkejä.[/QUOTE]

No exäkin sano aina et hengähdä välillä:D sitten kun tunnen tyypin ni kyllä mun suu käy aika vilkkaasti,kieltämättä.

Olisko vielä jotain vinkkejä miten tutustua? ja miten sitten jos sitä ei nää kuin baarissa? laitanko sille viestin taskuun vai pyydänkö sen numeroa siinä ja soitan sille niin et mun numero jää sille(jota se sitten aamulla ihmettelee) vai pyydänkö numeron ja laitan heti sille siinä viestin et soittaa.vai yritänkö päästä samaan osoitteeseen sen kanssa(ei edelleenkään sekstailemaan) ja aamulla sit yrittää jutella ja ehdotella et jos tavataan...

Alkuperäinen kirjoittaja HJyvä;25884015:
Suosittelen, että menet vain rohkeasti juttelemaan. Jos niin ujo on, että karkuun juoksee niin sitten ei kai ole enää mitään tehtävissä :D

Jos nyt törmäis siihen jossain muuallakin kuin baarissa mutta jos ei ni kai se on siellä sitten yritettävä,sitten kun taas joskus ite tulee mentyä.
ja jos nyt niin ujo on et juoksee karkuun ni sitten saa juostakin,oma on sitten sen tappio,enkä nyt tarkoita vaan itteeni vaan yleensäkin,miten sellanen sit ikinä saa naista.

Mä olen oman, alkuun ujon mieheni löytäny kapakasta. Aloite oli 100% mun ja pari, kolme ekaa viikkoa se olin vain ja ainoastaan minä, joka piti yhteyttä, sopi tapaamisia jne. Kyllä korpesi, mutta minkäs teet, kun olin korviani myöten ihastunu. Mies myöhemmin sanoi, että jos olis hänestä ollu kiinni jatko, niin sitä ei yksinkertasesti olis tullu, kun ei olis uskaltanu ottaa yhteyttä.

No, nyt on yhteistä taivalta takana 8 vuotta ja kaks lastakin saatu aikaseksi. Mies on vuosien varrella oppinu sosiaalisemmaksi, uskaltaa jo avata suunsa muutonkin, kun ruokaillessa, eikä pelkää enää uusia tilanteita ja vieraita ihmisiä. On saanu roimasti itsevarmuutta (siitä epävarmuudestahan toi ujous useimmiten on kiinni) ja edenny sekä työssään, että harrastuksessaan vastuulliseen asemaan, joka vaatii myös komminikaatiotaitoja. Ite sanoo sen olevan mun rohkaisun ja "hyvän esimerkin" ansiota. Että se siitä riippakivestä vaan "Ikävälle vieraalle".

Sinulle, ap, suosittelisin rohkeeta lähestymistä, vaikka siellä kapakissa, jos ette muuten törmäile. Menet juttelemaan, vaihdatte puhelinnumeroita ja sitte nielet (mahdollisen) ylpeytes ja karkotat hiipivän epäluulon, kun ukko ei soittele, vaan soitat itse ja ehdotat uutta tapaamista. Selvin päin tai baarissa, sillä ei tossa vaiheessa ole mitään merkitystä; Kyllä sä sen aika pian huomaat, jos toiselle viina liikaa maistuu, ja sillon kyllä suosittelen vakaata harkinta jatkon suhteen. (Ujoudesta nääs voi "parantua", mut juoppouden kanssa on vähän pidempi taival edessä...).

Semmosen vinkin antasin vielä, että selvitä, mitä tämä ihastus harrastaa tai mistä puuhasta tykkää. Sovi sitte seuraavat treffit tämän puuhan pariin, niin mies on ikään kun omalla maaperällään, ja siis rennoimmillaan. Eikä se ainakaan asioiden etenemista haittaa, jos siinä samalla hiukan osoitat kiinnostusta toiselle tärkeään asiaan... :)

Yhteistyössä