Miten sitä voi yrittää tutustua mieheen jota ei näe koskaan missään muualla kuin viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himpura sentään!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himpura sentään!

Vieras
ja aina se on ihan kekkulissa! Oikeen kiltin näkönen mies ja silleen mutta ei sen kanssa voi koskaan ees jutella kun ei se tajua mistään mitään..tuijottaa vaan.Ollaan nyt törmätty 2 tai 3 kertaa tuolla yössä mutta kun oikeesti ei siihen saa mitään yhteyttä.Oon jutellu sen kaverin kanssa,tosin sekin huppelissa mutta sen puheesta saa sentäs selvää,niin se on niin kehunu kaveriaan ja sanonu et se on niin kiltti ja hyväsydäminen mies.Mulle sitten höpötti tää kaveri et anna sille mahdollisuus kun sanoin ettei sen kaverille voi ees puhua kun ihan päissään.Mite tälläseen tapaukseen voi ees tutustua? tiedä miten kiva tyyppi olis jos olis selvinpäin tai ainakin tolkuissaan tuolla yössä. Sen takia olen sen silleen jättänytkin huomiotta mutta sen ihanat ruskeet silmät...Onko tää taas niitä tapauksia mitkä pitää vaan samantein unohtaa..?

No oikeesti olenkin unohtanut,halusin vaan vähän vahvistusta asialle. En mä mitään sellasta miestä haluiskaan joka on aina ihan nakit silmillä ja perseet olalla.

Menet sen luokse yökylään ja jäät seuraavaksi päiväksi sen luokse :D

Itse kokeilin tätä pari kertaa opiskeluaikoina, enkä voi kyllä suositella. :D

Sääli tietenki, koska se voi oikeesti olla ihana ja hyvä tyyppi, joka on ujo ja juo rohkaisuksi, ja ravaa baareissakin vain koska ei ole vakiintunut ja muuten viikonloput ois tylsiä ja yksinäisiä.

Tai sitten... niin. Tai sitten se todennäköisempi. :D

Jos uskallat pelata riskillä ja se suosittelija vaikuttaa luotettavalta, kirjoitat sille lapulle numerosi ja treffipyynnön ja laitat sen sen taskuun. Löytää sieltä sitten tolkuissaan ollessaan. :)

Itse kokeilin tätä pari kertaa opiskeluaikoina, enkä voi kyllä suositella. :D

Sääli tietenki, koska se voi oikeesti olla ihana ja hyvä tyyppi, joka on ujo ja juo rohkaisuksi, ja ravaa baareissakin vain koska ei ole vakiintunut ja muuten viikonloput ois tylsiä ja yksinäisiä.

Tai sitten... niin. Tai sitten se todennäköisempi. :D

Jos uskallat pelata riskillä ja se suosittelija vaikuttaa luotettavalta, kirjoitat sille lapulle numerosi ja treffipyynnön ja laitat sen sen taskuun. Löytää sieltä sitten tolkuissaan ollessaan. :)

no kerran mietin et jos kirjotan sille sen puhelimen omiin viesteihin jonkun pätkän ja numeroni mutta en sitä kuitenkaan uskaltanut enkä edelleenkään uskalla.ja mitä hyötyä jos se ei kuitenkaan aamulla muista yhtään mitään.
Kyllä taidan sen vaan unohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja himpura sentään!;25641285:
no kerran mietin et jos kirjotan sille sen puhelimen omiin viesteihin jonkun pätkän ja numeroni mutta en sitä kuitenkaan uskaltanut enkä edelleenkään uskalla.ja mitä hyötyä jos se ei kuitenkaan aamulla muista yhtään mitään.

Juu kehoitan unohtamaan. :)

Äläkä nyt mitään viestejä kännikäiselle jätä! Mies ei tajua mitään ja silti kelpaa? Jotain itsekunnioitusta sentään. Nou, nou.

Alkuperäinen kirjoittaja himpura sentään!;25641285:

Niin, nyt sun pitää vaan miettiä, _kuinka_ ihanat ne ruskeat silmät olikaan. Tarpeeksi vai ei.

:)

Mutta totta on sekin, ettei tarvi ihmetellä kun ei flaksi käy, jos joka kerta on yhtä tuubassa. Skarppais edes joskus niin ois helpompi ostaa se ajatus ujostelusta. Kun viinaanmenevyyshän ei kauhean hyvä valttikortti ole noin pariutumismarkkinoilla.

[QUOTE="Angie";25641335]Juu kehoitan unohtamaan. :)

Äläkä nyt mitään viestejä kännikäiselle jätä! Mies ei tajua mitään ja silti kelpaa? Jotain itsekunnioitusta sentään. Nou, nou.[/QUOTE]

No en jätä en:) Mä vaan halusin vahvistuksen sille mitä olin jo oikeestaan päättänyt eli unohdan,on niitä siellä niitäkin joiden kanssa voi ihan jutellakin ja jotka ei ole mitenkään kovassa jurrissa. En mä ole sanonut ett se kelpaa mulle.

Niin, nyt sun pitää vaan miettiä, _kuinka_ ihanat ne ruskeat silmät olikaan. Tarpeeksi vai ei.

:)

Mutta totta on sekin, ettei tarvi ihmetellä kun ei flaksi käy, jos joka kerta on yhtä tuubassa. Skarppais edes joskus niin ois helpompi ostaa se ajatus ujostelusta. Kun viinaanmenevyyshän ei kauhean hyvä valttikortti ole noin pariutumismarkkinoilla.

No ei ne NIIN ihanat kuitenkaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja himpura sentään!;25641374:
No en jätä en:) Mä vaan halusin vahvistuksen sille mitä olin jo oikeestaan päättänyt eli unohdan,on niitä siellä niitäkin joiden kanssa voi ihan jutellakin ja jotka ei ole mitenkään kovassa jurrissa. En mä ole sanonut ett se kelpaa mulle.

Hyvä. Tuollaisia nimittäin löytyy myöhemminkin jos jää mietityttämään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja himpura sentään!;25641374:

No, höh. Jos tyyppi ei lähde radalle iskemään ketään vaan dokaamaan niin eihän se nyt voi toisesta "unohdettavaa" tehdä.

Ei näkynyt nyt viihteellä tyyppiä mutta tänään näin sen ihan kaupungilla harmi vaan et istuttiin kumpikin omissa autoissa risteyksessä.Se katto mua ja hymyili ja moikkasi ja kyllä se ne mulle osoitti koska siinä risteyksessä ei ollut muita,en ainakaan nähnyt. Voihan himpura et törmättiin niin et kumpikin autoissa. Olen mä sitten kai jotenkin sen mieleen jäänyt vaikka onkin ollu hutikassa kun kerta morjesti:) Eikä siinä ollu mitään sellasta et olisin esim päästänyt sen menee eka ja siks nosti kättä. Nyt ottaa päähän olis tullu kävellen jossain vastaan.

Yhteistyössä