40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pitäiskö ottaa ja hiukan ryhdistäytyä tänne päin, ei oo saanut vaan aikaiseksi kirjoittaa. Toki olen käynnyt kurkkimassa mitä täällä tapahtuu. Kiva on teidän aktiivisten juttuja lukea ja onhan täällä muutama "uusi-vanhakin" käynyt. :)

TIAZZA: Sinulle jaksamista murheittesi kanssa. Asia kerrallaan, josko se siitä sitten taas elämä kirkastuisi!

Ballerina Bolero: Sinulle onnittelut täältäkin päin !

ROMINAS: Siis sähän taidat olla... no,peukut täältä ;)

LILLERIINA: Sinä se niin hauskasti kuvailet ja kerrot kaikkea. Ihan nauratti tuo Ottiksen miehen kuvailukin :D No, jokainen meistä kattelee semmoista miestä mitä lystää. :)

Omaa napaa: josko huomenna aloitan oviksen metsästyksen. Ei siis yhtään mitään uutta. :)
 
Lilleriina - Juuu, kutkuttele vaan miestäis siitä "oikiasta" paikasta!:p:D
..jos kerta lääkärihin sanoo, jotta TERVE KUIN PUKKI!!!!:LOL:

Rominas..tällähän me toiveksitaan..niin siunhin puolestais NYT!:):heart:

CB - ei tarttekkaan aina kirjoitella jos ei jaksa/halua/viitti..;)
..lukemassa miekin käyn silloinhin jos maltan muutoin olla naputtelamati mitään.=)

Onnekasta Oilin mettästystä siulle!:wave::heart:


Mukavaisia illan jatkoja uhunille!:kiss:


Mie täällä punkkua lipittelen ja taassiisa haaveilen:heart:
..alkoi vaan sellaiset tätsy tuntemukset masulla&seljässä JO tänään(Kp20) että, eipä ole vaikia arvata, kuljeskelenko ensi viikolla rätti persauksissa!:x:mad:
 
Viimeksi muokattu:
Euphonia hirmuisesti onnea tähän alkaneeseen kiertoon!!!

Lillis sinulla on tuo sana hallussa, hyvä jotta täti otti ja lähti jatkamaan matkaansa ja toivottavasti tulee takaisin vasta noin vuoden päästä... Flunssa mysö hus pois :stick:

Rominas sinun dippauksia odottelen täällä kanssa. ole rauhassa RKTT dippailuun asti. Sun tilanteessa en olisi voinnut olla kokeilematta dolpleria, jos sellainen on olemassa :D
 
Hei Kaikille kuumeilioille ja mukavaa sunnuntaita.
Pitkistä aikaa taas tänne uskaltaudun. En jaksa kovin lukea kirjoituksia niitä kun on aivan mahdoton määrä. Uusia on hirmusti ja joku konkari edelleen ja onko joku jo uudelleenkin vauvakuumeessa..
Niille jotka vielä muistavat tarinaani aiemmasta kerrottakoon. Että Meidän hoito luovutetuilla munasoluilla käytiin loppuun viime kesänä jolloin viimeinenkin villahousu ei tuottanut toivottua tulosta.
Aika toivoton olo oli silloin ja on kyllä edelleenkin. Silloin vielä päätettiin että yritetään vielä kerran ja periksi ei anneta. Vaan kun tuo hoito on niin tyyristä ei siihen ole vielä päästy. Aikataulu olikin että ensikesänä vasta, vaan nyt tuntuu ettei rahaa saada millään siihen mennessä kokoon. Kaikkea yllättävää rahanmenoa kun on ilmaantunut koko ajan , ja ei ole jaksanut niin nuukasti olla muutenkaan.
Sijaislapsi asiaa olemme ruvenneet hiukan työstämään, itse olisin siihen valmiimpi kuin mies. Jolla ei ole omaa biologista lasta, ja se hänellä tietenkin kaihertaa. Taipuvainen on kyllä ollut nyt asiaan. Jospa se tästä pikku hiljaa.
Luomu raskaus minun iässähän on jo täysin ihme. Mittarissa nyt kun on 48v.
Ehkä voisin kuitenkin listautua, onhan se hauskaa seurata että miten asiat kehittyy jatkossa.
Menopaussi oireita vaan taitaa pukata kun nyt kesän jäleen on pariinkin otteeseen jääneet kuukautiset tulematta. aika tympeää on testailla pelkkää negaa..
Mitä kuuluu Oivikki Sinun elämääsi ? Olisi kiva kuulla=)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkutirri
Ottis
Lilleriina Kiitos :). Mä otin rommitotin illalla siinä vaiheessa, kun mies alkoi vaatia, että mun pitäis lähteä ajeluttamaan häntä. Tilasin lopulta herralle taksin ja sain olla loppuillan rauhassa.

Flunssa muuttaa muotoaan. Korvat on tukossa edelleen, mutt nyt on nenä poskella eli räkä valuu jatkuvasti. En tod. tiedä lähdenkö huomenna töihin. Muhun kun ei nouse kuume, niin on jotenkin tyhmää ilmoittaa olevansa sairas.

Euphonia Pahoittelut tädin tulosta :hug:.

Rominas Kyllä nyt jänskättää sun puolesta :heart:!

Plussakkaita ajatuksia kaikille :kiss:.
 
Ihan on ahterista nämä taudit jotka nyt pyörii pitkin poikin armasta Suomen maatamme. Meillä on sairastettu joulusta lähtien, kaikki vuorollaan ja välillä koko poppoo yhtä aikaa (kuten esim. just nyt). Korvatulehdusta, silmätulehdusta, mahatautia....

Mitä tuohon kuumeiluun tulee niin aika taustalla tässä vielä ihmettelen kun ei oo menkatkaan vielä alkaneet synnytyksen jäljiltä. Jos menee niinkun esikoisesta, alkavat noin 2-3 kk kuluttua. Tai jospa eivät ala enää ollenkaan?!?! Voikohan menopaussi paukahtaa päälle ihan tuosta vain??

Rominas ja olikos joku muu joka jännäili... peukut on pystyssä!
 




Nimi/ikä.......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)..........kp2/25-26...........yk26......................1.
Iida-Karoliina (48)....Kp3/26-31...........Yk1.......5/1.yht.
Clearblue (41)..........kp10/28..............yk7...........5/1.yht.
sarialeksandra (40)..kp12/35..............yk.yli 1v......................2.
annekristiina(46)......kp12/26..............yk2....(2007) 5./2.yht.
tattinen (41)............kp13/22-28.........yk16(2km.)5/1.yht.
bugsy (41)...............kp14/29-31.........yk4......................9.
MrsBree (41)............kp15/28.............yk3.......3.yht.
Minttu2011 (43).......kp20/27-29.........yk1v 5kk( 04/11)...3.
OOAK (49)...............kp20/26-28.........yk2..(Km1992)4/1yht.
pikkutirri (42)...........kp23/28-30........yk14(6&8/2011)4/2yht.
Ninni-70 (41)...........kp23/30?............yk2.......................3.
Whisky Peat (36)......kp27/30-35........yk6...(tm 7/11)..3.
Ninni69 (42).............kp28/20-30........yk.4............1.
anjamarita (43)........kp28/28-41........yk6.......................2./1.yht.
Saippa (41)..............kp37/26-28........yk6.......4./1.yht.



Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Pernilla, Mahdotontako, mariikka70, Barbarella, Zillian, nooraneeamaria

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, *mur-mur*, Kastanja, pikkutirri, Oivikki, Rominas






Minttu2011 (43).....dpo4
pikkutirri (42).........
dpo10
anjamarita (43)......pp10
Saippa (41)............dpo24




Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan
TOTT-päivä= "torstai on toivoa täynnä päivä"(R-testipäivä torstaina)

Ulkolainen sivusto mm: Ovulaatiolaskuri, R-testin tekopäivä laskuri, R-oireita dpo-päivittäin ja p a l j o n muuta hyödyllistä tietoa "piinapäiviin".:wave:
The Very Early Signs & Symptoms of Pregnancy | Countdown to Pregnancy

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
KirsuTiina - kyllä se menopaussi antaa viitteitä muutamana vuonna, ennen kuin ihan päällensä painaa.;)
..premenopaussi tulee ensin ja silloin juuri kierto alkaa heitellä(lyhentyy/pidentyy) ja vuodot myöskin(niukentuu/runsastuu)
 
Olikos se OOAK vaiko Lilleriina, joka koirulaiselleen osti ne valjaat?..ovatko olleet hyvät?=)

Meillä ei sitten toimineetkan kuitenkaan nuo Hurtan Y-valjaat..myyntiin menee edelleen: /
Se rinnan päältä menevä remmi(ns.Y<--kirjaimen alaosa) muljuaa puolelta toiselle, yleensä jommassa kummassa kainalossa.
*************************************************
:attn:Huom! 10e hintaan ne kauppaan ken tarvitseepi.(makselen itse postarit) Laitella voi vaikka yksityisviestiä!:wave:
Pehmustettu y-valjas, Hurtta - Petenkoiratarvike.com
Ovat kuvan sinisävyiset ja kokoa 60 - sivulla myöskin ladattava kokotaulukko/Hurtta Pro-kokotaulukko
*************************************************

Meillä on syvärintainen koira, jolla on sellainen korkea luu, tuossa rinnan päällä - tarvitsee siis valjaat, joissa on hyvin leveä rintaosa.

Löysinkin jo sopivat, ovat vain tyyriit 37e+postarit.:eek:
..mietin, josko raskisin viikolla jo tilailla.;)

Ovat noille vetoa harrastaville koirille suunnitellut ja siksi meitin Sallukalle sitten varmaanhin passelit - vetikin jo meitin poikasta pulkassa tässä joku aika sitten.=)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur meillä on käytössä ne Hurtan Y-valjaat - sopivat ainaskin meitin Kettuterrierille hyvin.

Luin tuossa kaikki läpi ja lämpimiä ajatuksia lähettelen täältä.

Meillä huomena talon kuntotarkastus ja jos kaikki ok niin kaupoille päästään viimeistään 20 pvä

Siitä aika vahvasta kp14 otetusta ovistestistä - viiva muuttui hyvin nopeasti siitä hyvin hyvin vaaleaksi, ettei tuon vahvempaa tullut...

Haleja kaikille
 
Soon moro, taas:wave:!

Halasin taas äsken tuon meijän sotilaan, kun lähti takas kasarmille, ja on se niin itkun paikka joka kerta:ashamed:! Nuissa jutuissa sen elämän lyhyyden ja nopeuden juurikin huomaa!! Just äsken syntys tuo napero, ja nyt mää joudun sitä halimaan illan päätteeksi, kun armeijaan karkaa... Se se varmaan onkin vaikeinta tässä vanhemmuudessa, jotta osaa sitten päästää irti ja luottaa siihen, että sen jälkeläisen siivet kantaa kaikesta huolimati..

Mulle kävi eilen kans vanhanaikasesti; jäipi saalis ottamati:eek:! Eikä ees päästy alkuun koko hommassa.. Voihan piupau! Onkohan mulla henkiset vaihdevuodet päällä, kun v*tuttaa yks jos toinenkin asia, ja ihan koko ajan ja alvariinsa?? Vedän semmosia herneenpalkoja nenuun, ettei oo tosikaan.. APUVA!!:attn:Voiko ihmisestä tulla pienessä tovissa kovinkin "vi**uuntunut" ihan ilman mitään näkyvää syytä? Ja voiko oikeesti toisen naama, sen äänet ja ilmeet alkaa niin kyrsimään, että melkein tekisin voltin lantakasaankin mieluummin, kuin edes kuulisin/näkisin/haistaisin toista ??? Huh, täytyy toivoa, että on vain väliaikaista tämmönen tunne-tila:vampire:!

Mä taas, ihan vahingossa avasin telkun juuri, kun se Sydänääniä tuli, ja oli jo mennytkin puolet.. Tää on varmaan enne, aina osuu mun kohdalle toi ohjelma, joten eikun yritystä päälle vain..heh. Katsottiin tänään myös koti-videoita, missä meiän typy oli vasta-syntynyt, ja voi hitsi, miten tuli ihan mahanpohjaan perhosia..Tommosen kun vielä sais nuuskuteltavaksi<3

*mur-mur*; Ihan hirveesti kiitoksia niistä selkätiedoista! En oo varmaan muistanut kiitellä aikanani! Paljon oli asiaa ja tietoa, kiitti:flower:! Ja juups, meille tuli ne valjaat samalla iltaa jo, kun nämä katastrofit tapahtuivat=)! Ihan ovat hyvät olleet, kait, kun en paremmista tiedä..Koira pysynyt matkassa ja valjaat paikallaan, niin kaitpa ovat ok! Meidän koiruli oli kanssa vetänyt eskarilaista pulkassa, ja hyvin oli vetokoirankin hommat sujuneet..

Iida-Karoliinalletoivotaan sitä ihmettä, joka voi olla jo nurkan takana...:heart:

Ottis; ihanaa jos et suutahtanut mun "leukailusta" Mulla kanssa nää taudit aina niin viheliäisiä, kun ei se perkuleen kuume nouse millään, ja sit ei oikeesti muka oo sairas! Mulla kun ke oli kuumetta tai lämpöä se 37,4, niin johan oli silmäntaukset kipiät ja silmät joteskin kiiluvat, ja joka lihasta särki, mutta muuten oon vaan räkä poskella ja ääni kuin Nylon Beatilla:xmas:!

Kesäloma mietinnässä meillä; ekaks aateltiin, jos kerrankin pyörittäs Suomessa, ja varsinkin ne tärkeimmät; PowerPark ja Tuuri, mutta nyt lapset alkaneet netistä kattelee matkoja, ja uusin ehdotelma ois Egyptin Hurghada ja siellä semmonen Allinclusive-hotelli.. Kellään kokemusta Egyptistä??


Nyt kun alkaa ystävänpäivä olla lähellä, niin ollaan kovasti ystäviä ja ystävällisiä, varsinkin kumppanillemme, josko se toisi vaikka mahtavan positiivisia jutskia tänne olkkariin..*vink, vink*

PS. ; heittäkää hetkeksi kiireet pois, ja tulkaa kertomaan kuulumisianne/olojanne:popcorn:

Terkut kaikille

Lilleriina
 
Soon moro, taas:wave:!

Halasin taas äsken tuon meijän sotilaan, kun lähti takas kasarmille, ja on se niin itkun paikka joka kerta:ashamed:! Nuissa jutuissa sen elämän lyhyyden ja nopeuden juurikin huomaa!! Just äsken syntys tuo napero, ja nyt mää joudun sitä halimaan illan päätteeksi, kun armeijaan karkaa... Se se varmaan onkin vaikeinta tässä vanhemmuudessa, jotta osaa sitten päästää irti ja luottaa siihen, että sen jälkeläisen siivet kantaa kaikesta huolimati..

Miekin tuota 25v esikkoani välistä kattelen ja ihmettelen.."minne aika meni niin nopsaan"?:eek:.."vastahan hän vaavi oli":heart:..

Mulle kävi eilen kans vanhanaikasesti; jäipi saalis ottamati:eek:! Eikä ees päästy alkuun koko hommassa.. Voihan piupau! Onkohan mulla henkiset vaihdevuodet päällä, kun v*tuttaa yks jos toinenkin asia, ja ihan koko ajan ja alvariinsa?? Vedän semmosia herneenpalkoja nenuun, ettei oo tosikaan.. APUVA!!:attn:Voiko ihmisestä tulla pienessä tovissa kovinkin "vi**uuntunut" ihan ilman mitään näkyvää syytä? Ja voiko oikeesti toisen naama, sen äänet ja ilmeet alkaa niin kyrsimään, että melkein tekisin voltin lantakasaankin mieluummin, kuin edes kuulisin/näkisin/haistaisin toista ??? Huh, täytyy toivoa, että on vain väliaikaista tämmönen tunne-tila:vampire:!

Tutulta kuullostaam miulla ne alkoi tuossa poikasen syntymän jälkeen, ehkä n. 41v.
Miehen naamakin ihan vi***ti välistä kun sen näki ja tosiaan eleet, äänenvärit..KÄÄÄÄÄKS!!!:kieh:

Siis kumma kun ne tuntemukset alkaa enemminhin silloin kun pitäis talletella - oviksen aikoihin!!!?
..karkuunhan se mies jo rientää kun emäntä ihan hurjana riehkaa!
..ennen oli vain ennen menkkoja sitä PMS:ää..


Suosittelevat: liikunnan lisäämistä(siittä saa niitä hyvän olon endorfiinejä) ja vaalean jauhon&pullien jättämistä vähemmälle.
..ja itse käytän säännöllisesti vitskuja - ladyille löytyy ihan omanlaisiansa noihin "V-itutus" vaivoihin!:D(Luontaistuote kaupasta/nettikaupoista)


Mä taas, ihan vahingossa avasin telkun juuri, kun se Sydänääniä tuli, ja oli jo mennytkin puolet.. Tää on varmaan enne, aina osuu mun kohdalle toi ohjelma, joten eikun yritystä päälle vain..heh. Katsottiin tänään myös koti-videoita, missä meiän typy oli vasta-syntynyt, ja voi hitsi, miten tuli ihan mahanpohjaan perhosia..Tommosen kun vielä sais nuuskuteltavaksi<3

..älä muuta viserrä..olishan se aivan ihuna..olis se:)

*mur-mur*; Ihan hirveesti kiitoksia niistä selkätiedoista! En oo varmaan muistanut kiitellä aikanani! Paljon oli asiaa ja tietoa, kiitti:flower:! Ja juups, meille tuli ne valjaat samalla iltaa jo, kun nämä katastrofit tapahtuivat=)! Ihan ovat hyvät olleet, kait, kun en paremmista tiedä..Koira pysynyt matkassa ja valjaat paikallaan, niin kaitpa ovat ok! Meidän koiruli oli kanssa vetänyt eskarilaista pulkassa, ja hyvin oli vetokoirankin hommat sujuneet..

Ollos hywäinen vaan ja onpa hyvä, jotta valjaat passelit - niissä nimittäin ON oikiasti eroja!=)

Iida-Karoliinalle toivotaan sitä ihmettä, joka voi olla jo nurkan takana...:heart:

Ottis; ihanaa jos et suutahtanut mun "leukailusta" Mulla kanssa nää taudit aina niin viheliäisiä, kun ei se perkuleen kuume nouse millään, ja sit ei oikeesti muka oo sairas! Mulla kun ke oli kuumetta tai lämpöä se 37,4, niin johan oli silmäntaukset kipiät ja silmät joteskin kiiluvat, ja joka lihasta särki, mutta muuten oon vaan räkä poskella ja ääni kuin Nylon Beatilla:xmas:!

Kesäloma mietinnässä meillä; ekaks aateltiin, jos kerrankin pyörittäs Suomessa, ja varsinkin ne tärkeimmät; PowerPark ja Tuuri, mutta nyt lapset alkaneet netistä kattelee matkoja, ja uusin ehdotelma ois Egyptin Hurghada ja siellä semmonen Allinclusive-hotelli.. Kellään kokemusta Egyptistä??

Tuo Egypti kuullostaa aikas kivalta, erillaiselta kuin Suomen kesäpaikat - sinne siis vaan!:wave:

Nyt kun alkaa ystävänpäivä olla lähellä, niin ollaan kovasti ystäviä ja ystävällisiä, varsinkin kumppanillemme, josko se toisi vaikka mahtavan positiivisia jutskia tänne olkkariin..*vink, vink*

PS. ; heittäkää hetkeksi kiireet pois, ja tulkaa kertomaan kuulumisianne/olojanne:popcorn:

Terkut kaikille

Lilleriina
.
 
Viimeksi muokattu:
Whitney Houston, hänen muistolleen :'( oli sillä naisella vaan kaunis ääni ja niin monta koskettavaa biisiä tehnyt. Mutta ehkä tämä oli odotettavissa, harmi :(

Me kans katottiin juuri netin kautta sydänääniä. Oli ilo toisaalta huomata, että siellä oli yksi yli nelikymppinen odottaja nainen. Antoi ehkä jotenkin sitä toivoa, edes hitusen lisää. Mä todella vähän seuraan mitään ohjelmia, mutta tähän oon tainut jäädä koukkuun, mieheni myös :) Tosin areenan kautta pitää katella, meillä ku "hulabaloo" yleensä tuohon aikaan illasta, puhettakaan, että vois vaan istua töllön ääressä ja keskittyä johonki ohjelmaan.

LILLERIINA: Ihan villi veikkaus, mutta liittyykö sinun ammattisi jotenkin kirjottamiseen? ;)

Onkohan täällä ollut koskaan puhetta mitä kukanenkin työkseen tekee? Tosin se seikka voisi olla ehkä liian "paljastava" ?

).( testasi tänään ekan ovis testin. Testejä oli ed. paketista vain kolme jäljellä, mies marketin hyllyltä bongasi uuden paketin, halusi ehdottomasti, että ostetaan. Itse kun olen jo uhannut heittää kaiken maailman testailut pois. Tuhahdinki hänelle, että helppoahan hällä on: ei tartte päiviä laskea eikä laskea tunteja kuinka kauan on virtsaa pidättänyt, ei tartte miettiä missä välissä sulkeutuu vessaan tikuttelemaan ja ei tartte piinistellä. Mutta ehkä nuo on kuitenkin sellaisia juttuja, että kyllä se mieskin taitaa siinä piiniksessä mukana elää, omalla tavalllaan. Joskus kun tuntuu,että hän se sitä vauvaa enempi haluaisi mitä minä (hyvähän tietty mun on sanoa kun on jo neljä lasta ja miehellä ei sitä ensimmäistäkään). No, tää on vaan välillä niin kuluttavaa, turhaa, stressaavaakin. Kunpa osaisi vaan napsauttaa itsensä " ei enää vauva-tehtailua, nyt riitti kiitti! "
 
ail
Meille jo luovuttaneille testi näytti tänään positiivista.OLin pakkaamassa testejä jo pois kaapista kun äkillinen pahoinvointi kohtaus yllätti.Menkkojen piti alkaa eilen.Teinpä sitten huvikseni testin ja positiivinen tulla pärähti.Nyt on pasmat sekasin ja tulevaisuus pelottaa.Toivon teille kaikille kunnon plussatuulia.
 
Ottis
ail Wautsi, aivan mahtavaa, ihanaa :heart:! Toivottavasti pikkuinen matkassa pysyy :kiss:.

Lilleriina Niin muhun sitten eilen nousi lämpö kuin nousikin ja peräti sinne 37.5:een ja olo oli sama kuin tuo sinun edellä kuvaama, toosi sairas. Tänään en lähtenyt töihin, sillä onhan tässä jo opittu, ett puolikuntosena ei kannata lähteä revittelemään. Illalla otin pari Buranaa ja yön hikosin ku pieni porsas (vaikken mä tiedä hikoaako porsaat?).

Oikeastaan ihan lohdullista oli lukea kuinka jotakuta muutakin voi miehensä olemus ja ihan kaikki niin pistää vastaan, kun pitäisi pupustella. Mullahan oli eilen vielä ovislimoja, la-iltana bongasin suihkussa oikein kunnon limatulpankin, vaan eipä ole tullut mieleenkään, ett miestä peiton alle pyytelisin.

Oli muuten ukko eilen niin SAIRASTA, kun poti krapulaa, ett vaikka mussa se tauti oli ja kuumettakin, niin minä olin se, joka lähti käymään kaupassa ja laittoi ruoan. Tosin sitä ennen laitoin miehen pyytämään anteeksi huonoa käytöstään ja puheitaan muutenkin, kun väitti edellisenä iltana, että enhän minä voi sairas olla, kun olen jalkeillakin välillä. Kirkastin herralle, että kun minua ei kukaan passaa, on pakko olla jalkeilla, tuntui miltä tuntui.

I-K Kiva, että hyppäät listalle :kiss:. Teretulemast takas kuumeilemaan =).

OOAK Enää viikko ja pääsette kauppoja tekemään. Peukuttelen, ettei kuntotarkastuksessa tule mitään ylläreitä vastaan :).
 
Hei!

Mahtuuko mukaan mukavaan pinoon? Luin koko viestiketjun läpi ja tuntuu kuin tuntisin teidät kaikki, olette mahtavia naisia!
Täältä löytyy 40-v. rouva, joka on vasta tässä iässä alkanut toivomaan perheenlisäystä, sama mies on ollut jo pitkään. Ilman ehkäisyä on oltu jo neljä vuotta, eikä yhtään plussaa ole saatu. Tänä keväänä on tarkoitus aloittaa hoidot, iän vuoksi suoraan IVF, kääks!

Pakko muuten kertoa hauska juttu; aivan ensimmäisiä kertoja palstalla lukiessani ihmettelin kovasti että kylläpä kaikilla on aivan kauheat tädit, tunkevat kylään vaikka eivät ole toivottuja! No, aika pian tämäkin selvisi... ;)
 
Wienna..kamalat "tädit"..:LOL:
..hassu juttu:D..ja kyllä eka kertalaiselle nuo "nimitykset" saattavathin olla ihan hepreaa!

Lämpimästi olet tervetullut olkkariimme kuumeilemaan siitä pienen pienestä!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä