Soon moro, taas:wave:!
Halasin taas äsken tuon meijän sotilaan, kun lähti takas kasarmille, ja on se niin itkun paikka joka kerta:ashamed:! Nuissa jutuissa sen elämän lyhyyden ja nopeuden juurikin huomaa!! Just äsken syntys tuo napero, ja nyt mää joudun sitä halimaan illan päätteeksi, kun armeijaan karkaa... Se se varmaan onkin vaikeinta tässä vanhemmuudessa, jotta osaa sitten päästää irti ja luottaa siihen, että sen jälkeläisen siivet kantaa kaikesta huolimati..
Miekin tuota 25v esikkoani välistä kattelen ja ihmettelen.."minne aika meni niin nopsaan"?.."vastahan hän vaavi oli":heart:..
Mulle kävi eilen kans vanhanaikasesti; jäipi saalis ottamati
! Eikä ees päästy alkuun koko hommassa.. Voihan piupau! Onkohan mulla henkiset vaihdevuodet päällä, kun v*tuttaa yks jos toinenkin asia, ja ihan koko ajan ja alvariinsa?? Vedän semmosia herneenpalkoja nenuun, ettei oo tosikaan.. APUVA!!:attn:Voiko ihmisestä tulla pienessä tovissa kovinkin "vi**uuntunut" ihan ilman mitään näkyvää syytä? Ja voiko oikeesti toisen naama, sen äänet ja ilmeet alkaa niin kyrsimään, että melkein tekisin voltin lantakasaankin mieluummin, kuin edes kuulisin/näkisin/haistaisin toista ??? Huh, täytyy toivoa, että on vain väliaikaista tämmönen tunne-tila:vampire:!
Tutulta kuullostaam miulla ne alkoi tuossa poikasen syntymän jälkeen, ehkä n. 41v.
Miehen naamakin ihan vi***ti välistä kun sen näki ja tosiaan eleet, äänenvärit..KÄÄÄÄÄKS!!!:kieh:
Siis kumma kun ne tuntemukset alkaa enemminhin silloin kun pitäis talletella - oviksen aikoihin!!!?
..karkuunhan se mies jo rientää kun emäntä ihan hurjana riehkaa!
..ennen oli vain ennen menkkoja sitä PMS:ää..
Suosittelevat: liikunnan lisäämistä(siittä saa niitä hyvän olon endorfiinejä) ja vaalean jauhon&pullien jättämistä vähemmälle.
..ja itse käytän säännöllisesti vitskuja - ladyille löytyy ihan omanlaisiansa noihin "V-itutus" vaivoihin!(Luontaistuote kaupasta/nettikaupoista)
Mä taas, ihan vahingossa avasin telkun juuri, kun se Sydänääniä tuli, ja oli jo mennytkin puolet.. Tää on varmaan
enne, aina osuu mun kohdalle toi ohjelma, joten eikun yritystä päälle vain..heh. Katsottiin tänään myös koti-videoita, missä meiän typy oli vasta-syntynyt, ja voi hitsi, miten tuli ihan mahanpohjaan perhosia..Tommosen kun vielä sais nuuskuteltavaksi<3
..älä muuta viserrä..olishan se aivan ihuna..olis se
*mur-mur*; Ihan hirveesti kiitoksia niistä selkätiedoista! En oo varmaan muistanut kiitellä aikanani! Paljon oli asiaa ja tietoa, kiitti:flower:! Ja juups, meille tuli ne valjaat samalla iltaa jo, kun nämä katastrofit tapahtuivat=)! Ihan ovat hyvät olleet, kait, kun en paremmista tiedä..Koira pysynyt matkassa ja valjaat paikallaan, niin kaitpa ovat ok! Meidän koiruli oli kanssa vetänyt eskarilaista pulkassa, ja hyvin oli vetokoirankin hommat sujuneet..
Ollos hywäinen vaan ja onpa hyvä, jotta valjaat passelit - niissä nimittäin ON oikiasti eroja!=)
Iida-Karoliinalle toivotaan sitä ihmettä, joka voi olla jo nurkan takana...:heart:
Ottis; ihanaa jos et suutahtanut mun "leukailusta" Mulla kanssa nää taudit aina niin viheliäisiä, kun ei se perkuleen kuume nouse millään, ja sit ei oikeesti muka oo sairas! Mulla kun ke oli kuumetta tai lämpöä se 37,4, niin johan oli silmäntaukset kipiät ja silmät joteskin kiiluvat, ja joka lihasta särki, mutta muuten oon vaan räkä poskella ja ääni kuin Nylon Beatilla:xmas:!
Kesäloma mietinnässä meillä; ekaks aateltiin, jos kerrankin pyörittäs Suomessa, ja varsinkin ne tärkeimmät; PowerPark ja Tuuri, mutta nyt lapset alkaneet netistä kattelee matkoja, ja uusin ehdotelma ois Egyptin Hurghada ja siellä semmonen Allinclusive-hotelli.. Kellään kokemusta Egyptistä??
Tuo Egypti kuullostaa aikas kivalta, erillaiselta kuin Suomen kesäpaikat - sinne siis vaan!:wave:
Nyt kun alkaa ystävänpäivä olla lähellä, niin ollaan kovasti ystäviä ja ystävällisiä, varsinkin kumppanillemme, josko se toisi vaikka mahtavan
positiivisia jutskia tänne olkkariin..*vink, vink*
PS. ; heittäkää hetkeksi kiireet pois, ja tulkaa kertomaan kuulumisianne/olojanne
opcorn:
Terkut kaikille
Lilleriina