Tässä se, ennenkin täällä ollu mut eiku uudelleen vaan. Parempi ku se pusukalakuva
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja On mun mielestä;25650854:pornoa tihkuva kuva.
![]()
Tässä se, ennenkin täällä ollu mut eiku uudelleen vaan. Parempi ku se pusukalakuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25650869:ihanan viaton ilme![]()
![]()
Tässä se, ennenkin täällä ollu mut eiku uudelleen vaan. Parempi ku se pusukalakuva![]()
Kuvasta tulee mieleen, että voisit olla Nasun luontoinen ihminenJa ihan hyvällä meinaan, jos tämän nyt millään voi hyvällä ottaa.
![]()
Eiku sää, eiku sää, eiku sää... Kunnon pentu.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25654803:
No ihan uhallakin laitan kuvan, saa tuo yks purettua sitä pahaa oloaan. Kai se sit vaan joilleki on vielä vieras ajatus, ettei kaikkia vaan vois vähempää kiinnostaa, mitä joku random hiippari sattuu ajattelemaan tai olemaan ajattelematta. Henkilökohtasesti mua vaan vähän huolestuttaa tollanen ihminen, et eikö sillä oo mitään lähipiirä tms, joka välittäs, ku selvästi tyyppi on ihan hajalla...?
Ainii, se kuva
![]()
![]()
Tässä se, ennenkin täällä ollu mut eiku uudelleen vaan. Parempi ku se pusukalakuva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25654803: