Laita itsestäsi meikitön kuva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25650002]Kerrassaan tyrmäävä kaunotar! :D[/QUOTE]

Ai pitää olla tyrmäävä kaunotar saadakseen luvan laittaa kuvan nettiin? Millä kriteereillä saa astua ovesta ulos? :D
 
:laugh: Ai sun _mielipide_ on jo yleismaailmallinen totuus. :D "pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?!" Etkös sä juuri itse riko tuota kehoitustasi? Miksi katselet ja kommentoit kuvaa, joka tympii? ;) Tuo ilmaus "kritiikki" kertoo sivistystasostasi paljon, jos pidit saamaani palautetta tavanomaisena, asiallisena kritiikkinä.

Minä en nää mitään kommentoimisen arvoista kenenkään kuvassa. Kaikki ei vaan tykkää sinusta/kuvistasi. Se sun vaan on kestettävä.
 
[QUOTE="vieras";25650051]Vittuilijat (= negatiiviset kommentit) vaikenee, jos niitä ei huomioi. Ylivoimasta?[/QUOTE]

Tämä logiikka on perseilijöiden puolustus typerälle käytökselle, eikä muuten edes pidä paikkaansa, perseilijät kun kokoontuu niin ne ruokkivat toisiaan, ei siinä tarvitse kenenkään fiksun sanoa mitään kun kilpaa muita haukkuvat innostuu toisistaan enemmän.

Käsitä miten typeriä ihmisten pitää olla että yrittävät selitellä kuinka aiheettomasti loukattu ihminen kuulu olla hiljaa ja apinoiden kuuluu antaa apinoida.
 
[QUOTE="vieras";25650068]Minä en nää mitään kommentoimisen arvoista kenenkään kuvassa. Kaikki ei vaan tykkää sinusta/kuvistasi. Se sun vaan on kestettävä.[/QUOTE]

Et sitten ymmärrä vaikka mitä rautalankaa vääntäisi? Ei tarvitsekaan tykätä, eikä tarvitsekaan ylistää, mutta ei tarvitse myöskään haukkua ala-arvoisesti vain kuvan perusteella, ilmeisesti äärilaidat ovat normaali elämäsi jos et kykene toimimaan muuten kuin niiden mukaan...
 
[QUOTE="vieras";25650068]Minä en nää mitään kommentoimisen arvoista kenenkään kuvassa. Kaikki ei vaan tykkää sinusta/kuvistasi. Se sun vaan on kestettävä.[/QUOTE]

Se, mikä on kestettävä, on se, että maailma on pullollaan ihmisiä, joilla ei ole käytöstapoja. :)
 
Tämä logiikka on perseilijöiden puolustus typerälle käytökselle, eikä muuten edes pidä paikkaansa, perseilijät kun kokoontuu niin ne ruokkivat toisiaan, ei siinä tarvitse kenenkään fiksun sanoa mitään kun kilpaa muita haukkuvat innostuu toisistaan enemmän.

Käsitä miten typeriä ihmisten pitää olla että yrittävät selitellä kuinka aiheettomasti loukattu ihminen kuulu olla hiljaa ja apinoiden kuuluu antaa apinoida.

images
 
[QUOTE="vieras";25650068]Minä en nää mitään kommentoimisen arvoista kenenkään kuvassa. Kaikki ei vaan tykkää sinusta/kuvistasi. Se sun vaan on kestettävä.[/QUOTE]

Miksi sitten kommentoit :O Ymmärrä jo olla hiljaa. Ei sua tänne kukaan kaipaa.
 
Vittuilijat (= negatiiviset kommentit) vaikenee, jos niitä ei huomioi. Ylivoimasta?

ihankuin olisin ainut kuka tuolle munaperseelle vastasi. selvähän se on että ne koittaa vaan ärsyttää ja vittuilla vittuilun ilosta.olishan se jees,jos kukaan ei antais niille kaipaamaansa huomiota niin ne menettäis mukavan harrastuksensa,mutta voivoi,kun ihminen usein haluaa puolustautua,ja puolustaa toisiaan.
 
[QUOTE="vieras";25650110]Kukahan se sika on? Sinähän haukut muita :O[/QUOTE]

:O Hui, käytin tilanteeseen sopivaa sanontaa. On ilmeistä, ettei aivopieruja näppäimistöltään päästävät vieraat tule ymmärtämään Kepsiksen pointtia vaikka rautalangasta vääntäisi. :)
 
Hei luolaihminen, on vissi ero vittuilulla ja toisen ulkonäön suoralla mollaamisella ja kritiikillä. Jos ei voi sanoa asiaansa fiksusti vaan haluaa muotoilla sen mahdollisimman loukkaavaksi, niin AIVAN turha yrittää puolustella itseään / sellaista henkilöä, silloin ei ole mitään epäselvää motiiveissa ja lapsellista edes yrittää pitää moisen puolia joka on kuin kulkeva jätesäiliö rikkinäisellä kannella.
Oisko sulla siellä kotona mitään "miehistä" hommaa? Mene vaikka rassaamaan autoa.
 
[QUOTE="vieras";25650154]Oisko sulla siellä kotona mitään "miehistä" hommaa? Mene vaikka rassaamaan autoa.[/QUOTE]

Pitikö tuon jotenkin loukata minua? Pitäisikö minun määritellä oma arvoni sen mukaan mikä sinusta tekee miehestä miehen? Köyhää, todella köyhää.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä