Guarem apuna laihdutukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RR

Vieras
Onko kukaan käyttänyt Guaremia sillä ajatuksella, että se auttaisi laihduttamaan?
Lähinnä mietin että se aiheuttaisi täysinäisyyden tunnetta ja tasaisi verensokereita.

Mä sain hyvän alkupotkun laihduttamiseeni Tri Tolosen se "uudempi" kromivalmiste jossa oli joku verensokeria tasapainottava juttu mukana..hitto kun en nimee muista!!! :headwall:
Sellainen sinivalkoinen loota se on...

Guaremista ei kokemusta,anteeksi vastasin asian ohi.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Mä sain hyvän alkupotkun laihduttamiseeni Tri Tolosen se "uudempi" kromivalmiste jossa oli joku verensokeria tasapainottava juttu mukana..hitto kun en nimee muista!!! :headwall:

Kerropa tarkemmin; miten se käytännössä toimi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:

Kerropa tarkemmin; miten se käytännössä toimi?

http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?manufacturers_id=10&products_id=263&osCsid=b715265c880efccd685b88455e82a68b

tossa on jotain infoa...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tota... Ei ne vippaskonstit kyllä oikeasti tee yhtään mitään.

Tuota... ei se Guarem ole mikään vippaskonsti. Guarem on kuituvalmiste, joita mm. diabeetikot käyttävät verensokerien tasaamiseen. Lisäksi se laskee kolesterolia ja hidastaa hiilihydraattien imeytymistä, jolloin kylläinen tunne säilyy pidempään.
Guarem on veteen sekoitettava kuiturae, joka muuttuu vatsassa täyttäväksi hyytelöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:

Tuota... ei se Guarem ole mikään vippaskonsti. Guarem on kuituvalmiste, joita mm. diabeetikot käyttävät verensokerien tasaamiseen. Lisäksi se laskee kolesterolia ja hidastaa hiilihydraattien imeytymistä, jolloin kylläinen tunne säilyy pidempään.
Guarem on veteen sekoitettava kuiturae, joka muuttuu vatsassa täyttäväksi hyytelöksi.

Mistä tota saa, oon käsittäny et vain lääkäriltä reseptillä...

Alkuperäinen kirjoittaja Läski:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:

Mistä tota saa, oon käsittäny et vain lääkäriltä reseptillä...

No eikös se ole ihan reseptivapaa Orionin valmiste?

Minäkin joskus mietin tuota että voiko sitä kokeilla laihdutukseen! Luulisi että joku olisi tosiaan kokeillut. Itse sain tehostartin laihdutukseen Nutriletin Quickstartilla

Yhteistyössä