Lugesteronista vatsakipua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sama juttu täällä. Minulla on todettu endometrioosi ja syön lugesteronia tiputteluvuotoon. Luget auttavat kyllä tiputteluun, mutta aiheuttavat samalla endopesäkkeiden kohdalla jomotusta selässä ja alavatsassa . Ilman lugeja menkkakipuilu alkaa vasta 3-4 päivää ennen kuukautisia.
 

Yhteistyössä