ovulaatio kipujako?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rusina

Vieras
Mulla on ollut tissit aika kipeät jo viikon verran ja alavatsaan vihloo tai on sellaista menkkamaista kipua mutta menkat kuitenkin loppui pari viikkoa sitten niin ne tuskis nyt vielä uudelleen tulee vaikka viimeksi myöhässä tulikin.Ja välillä vihloo nivusiinkin..tyhmää:(
 

Similar threads

P
Viestiä
7
Luettu
337
Aihe vapaa
nostattaja
N
M
Viestiä
0
Luettu
314
Aihe vapaa
Maanantailapsi
M
T
Viestiä
0
Luettu
363
Aihe vapaa
"turhautunut"
T
P
Viestiä
4
Luettu
325
Aihe vapaa
"pikkumyy"
P

Yhteistyössä