mitä tää on? ovulaatio?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pliis help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pliis help

Vieras
Jätin pillerit 2kk sitten ja imetys loppui 3 viikkoa sitten. Menkat eivät ole tulleet kertaakaan vielä synnytyksen jälkeen. Tänään kunnon menkkamaista kipua, ei kuitenkaan vuotoa. Voiko ovulaatio oireilla näin?
 
Kyllä mulla on oviskivut aina olleet ihan erilaisia kuin menkkakivut. Menkkakivut jomotusta alamahassa ja oviskivut selkeästi toisella puolella tuntuvaa vihlovaa särkyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Kyllä mulla on oviskivut aina olleet ihan erilaisia kuin menkkakivut. Menkkakivut jomotusta alamahassa ja oviskivut selkeästi toisella puolella tuntuvaa vihlovaa särkyä.

No tää on tosiaan tossa keskellä just sellaista menkkamaista jomotusta, painon tunnetta. Välillä jos liikkuu nopeemmin tai kurotan johki ni repäsee...Hmmm vaikeeta. Ehkä ne menkat on alkamassa. Testin tein 1,5vko sitten (kun olin viihteellä nin halusin varmistaa) ja silloin nega.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Kyllä mulla on oviskivut aina olleet ihan erilaisia kuin menkkakivut. Menkkakivut jomotusta alamahassa ja oviskivut selkeästi toisella puolella tuntuvaa vihlovaa särkyä.

No tää on tosiaan tossa keskellä just sellaista menkkamaista jomotusta, painon tunnetta. Välillä jos liikkuu nopeemmin tai kurotan johki ni repäsee...Hmmm vaikeeta. Ehkä ne menkat on alkamassa. Testin tein 1,5vko sitten (kun olin viihteellä nin halusin varmistaa) ja silloin nega.

Mulla alkoi noi repäisykivut heti raskauden alussa :D Ja just noin et kun kurottaa tai äkkiä liikahtaa.
 

Yhteistyössä