A
ap
Vieras
Viikko 27 menossa...
Vatsakipua ollut n. viikon ajan, silloin tällöin vatsaa särkee...mitä enemmän liikun sitä enemmän kipua.
Nyt menkkamaista kipua alavatsalla...
Onko normaalia?????
Vatsakipua ollut n. viikon ajan, silloin tällöin vatsaa särkee...mitä enemmän liikun sitä enemmän kipua.
Nyt menkkamaista kipua alavatsalla...
Onko normaalia?????