Mitä halavattua tää mahakipu on? Rv 35+2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Ollut jo useamman viikon sellaista menkkamaista kipua aina silloin tällöin. Nyt se on lähes jatkuvaa, pientä jomotusta mut ärsyttävää sellaista. Lääkäri sanoi et johtuu varmaan siitä ku vauva on niin alhaalla. Niin, VISSIIN johtuu!!?? Voiko tosiaaan johtua siitä?
Vauva on tosi alhaalla ja elo on hankalaa... kuitenki paikat oli kiinni vielä viikko sitten joten ei kai tässä pelkoa vielä oo synnytyksestä!?
 
No miksi et uskois lääkäriä?Onko tämä eka raskaus?
Tuo kuullostaa ihan tavalliselta kivulta mitä on loppuraskaudessa ja ''kuuluu'' asiaan. Liitoskipuja ja vauva painaa todellakin tosi alas jo tuossa vaiheessa.Et voi olla jos jonkinmoista jomotusta ja kolotusta.
Sit jos se kipu oli ylämahalla niin sitten pitäis huolestua.
Tuota jomotusta voi jatkua sinne vauvan syntymään asti ja varmasti jatkuukin. Ja ei välttämättä ole enteilyä synnytyksestä.
 
Liitoskivut on asia erikseen! Välillä en pysty kävelemään niiden takia, joten tiedän mitä ne on!
Edellisessä raskaudessa ei ollut tälläista menkkamaista kipua. Terkka laittoi erikseen lääkärille ajan niiden takia mut lekuri vain tostesi et ehkäpä johtuu siitä ku vauva viikkoihin nähden alhaalla. JOstain syytä en vaan usko siihen, oiskohan joku tulehdus!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Liitoskivut on asia erikseen! Välillä en pysty kävelemään niiden takia, joten tiedän mitä ne on!
Edellisessä raskaudessa ei ollut tälläista menkkamaista kipua. Terkka laittoi erikseen lääkärille ajan niiden takia mut lekuri vain tostesi et ehkäpä johtuu siitä ku vauva viikkoihin nähden alhaalla. JOstain syytä en vaan usko siihen, oiskohan joku tulehdus!?

No varaa sit uus aika vaikka toiselle lekurille ja vie pissanäyte.
 
olet ehkä vähän sitten tyhmä kun et usko lääkäriä. raskausaikana voi olla vaikka minkälaisia kipuja,ei se aina tarkoita sitä että oli jotakin vakavaa tapahtumassa ! mee hoidattaa pääs jos et lääkäriä kerran usko
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet ehkä vähän sitten tyhmä kun et usko lääkäriä. raskausaikana voi olla vaikka minkälaisia kipuja,ei se aina tarkoita sitä että oli jotakin vakavaa tapahtumassa ! mee hoidattaa pääs jos et lääkäriä kerran usko

No ne lekuritkaan ei mitään jumalia ole tai ennustajia,et kyllä nekin väärin osaa veikata :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet ehkä vähän sitten tyhmä kun et usko lääkäriä. raskausaikana voi olla vaikka minkälaisia kipuja,ei se aina tarkoita sitä että oli jotakin vakavaa tapahtumassa ! mee hoidattaa pääs jos et lääkäriä kerran usko

No ne lekuritkaan ei mitään jumalia ole tai ennustajia,et kyllä nekin väärin osaa veikata :)

no menkööt sit yksityiselle huippulääkärille jos ei meinaa vastaus kelvata! jotkut äidit on just niin turhamaisia että kaikki pienet vaivat ja kivut pitää tutkia vaikka olisi ihan normaalia raskauden aikasia juttuja
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet ehkä vähän sitten tyhmä kun et usko lääkäriä. raskausaikana voi olla vaikka minkälaisia kipuja,ei se aina tarkoita sitä että oli jotakin vakavaa tapahtumassa ! mee hoidattaa pääs jos et lääkäriä kerran usko

Hoidata kuule itte pääs!

Ei ne lääkäritkään mitään jumalia ole! Hoitovirheitä tulee jatkuvasti! Sinä olet erityisen tyhmä jos aina luotat ja uskot lääkäreihin!

Tiedän niin monta tapausta jopa omalla kohdallani jossa lekuri ollut vääräsä. Minua hoidettiin vähäaikaa sitten oksennustautisena mut se olikin munuais tulehdus ja vakava sellainen. Veljeni syöpä ei pitänyt levitä koska oli pinnalista eikä tutkittu enempää ja kas kummaan sai kohta tietää et olikin levinnyt joka paikaan eikä selviä siitä.... Tapauksia on paljon muitakin mut tässä vaan esimerkkejä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet ehkä vähän sitten tyhmä kun et usko lääkäriä. raskausaikana voi olla vaikka minkälaisia kipuja,ei se aina tarkoita sitä että oli jotakin vakavaa tapahtumassa ! mee hoidattaa pääs jos et lääkäriä kerran usko

No ne lekuritkaan ei mitään jumalia ole tai ennustajia,et kyllä nekin väärin osaa veikata :)

no menkööt sit yksityiselle huippulääkärille jos ei meinaa vastaus kelvata! jotkut äidit on just niin turhamaisia että kaikki pienet vaivat ja kivut pitää tutkia vaikka olisi ihan normaalia raskauden aikasia juttuja

Sun sinne kuuluis mennä ja hoidattaa ittes kuntoon!

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olet ehkä vähän sitten tyhmä kun et usko lääkäriä. raskausaikana voi olla vaikka minkälaisia kipuja,ei se aina tarkoita sitä että oli jotakin vakavaa tapahtumassa ! mee hoidattaa pääs jos et lääkäriä kerran usko

No ne lekuritkaan ei mitään jumalia ole tai ennustajia,et kyllä nekin väärin osaa veikata :)

no menkööt sit yksityiselle huippulääkärille jos ei meinaa vastaus kelvata! jotkut äidit on just niin turhamaisia että kaikki pienet vaivat ja kivut pitää tutkia vaikka olisi ihan normaalia raskauden aikasia juttuja

Sun sinne kuuluis mennä ja hoidattaa ittes kuntoon!

no eipä oo tarvetta mennä ni miks menisin ! ihmiset on nii turhamaisia! mee sit synnyttää ni pääset kivuistas eroon!

heti pitää aina olla puolustelemassa kun joku tulee jotain vähän pahempaa sanomaan! suomalaiset on vaan niin pinnallisia ihmisiä
 
Kyllä sulla on tarvetta! Olet sietämättömän yksinkertainen kirjoituksesi perusteella. Mielenterveys puolelle ottaisin sinuna yhteyttä! Älä turhaan pelkää, soita aikaa vaan rohkeasti!
 
Hei kasvakaa nyt kaikki jo aikuiseksi, aina sitä voi kysyä ja ihmetellä, tarviiko aina vajota sille tasolle että ruvetaan haukkumaan toisia. Ja tarkoitan tätä nyt ihan sekä ap:lle että muille.
 
Ja minä tietysti menisin ilomielin synnyttämään jos se vain olisi mahdollista Mut kuules, se ei ole aina niin yksinkertaista! Kyllä sinäkin ymmärrät (ehkä) joskus isona sitten että mitä kaikkea tulee tapahtu ennen kuin lapsi on valmis syntymään. Sinulla on vielä paljon opittavaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ja minä tietysti menisin ilomielin synnyttämään jos se vain olisi mahdollista Mut kuules, se ei ole aina niin yksinkertaista! Kyllä sinäkin ymmärrät (ehkä) joskus isona sitten että mitä kaikkea tulee tapahtu ennen kuin lapsi on valmis syntymään. Sinulla on vielä paljon opittavaa!

voisitteko nyt hyvät ihmiset lopettaa tälläisen toisten ihmisten haukkumisen ! se on myös pieni merkki sinusta ap:ee että et sinäkää ihan aikuisen tasolla taida kokonaa olla kun alat toisia sättimään ja haukkumaan. kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos enempää siihen puuttumatta ! jotkin ihmiset näköjään haluaa vaan toisille mielipahaa ja sellaista. on se kumma kun aikuisten ihmisten täytyy alkaa takas sättii ku joku jtn sanoo ! tääl palstal ei mitään muuta nääkää ku sättimisiä !
 
menkkjomotus on ihan normaalia. en tiedä kylläkään mistä se johtuu. minullakin on ollut tässä raskaudessa ajoittain. Kaikissa raskauksissa ei ole ollut

mulla on ollu molemmissa raskauksissa samanlaista menkkakipujen tyylistä, pitkin raskautta.
En voi varma olla luulen että se johtuu siitä että kohtu kasvaa tai lapsella tulee ahtaampaa eli painekasvaa --> kohtu kasvaa :)
Kuuluu asiaan todennäköisesti :)
 

Yhteistyössä