?
....
Vieras
Ollut jo useamman viikon sellaista menkkamaista kipua aina silloin tällöin. Nyt se on lähes jatkuvaa, pientä jomotusta mut ärsyttävää sellaista. Lääkäri sanoi et johtuu varmaan siitä ku vauva on niin alhaalla. Niin, VISSIIN johtuu!!?? Voiko tosiaaan johtua siitä?
Vauva on tosi alhaalla ja elo on hankalaa... kuitenki paikat oli kiinni vielä viikko sitten joten ei kai tässä pelkoa vielä oo synnytyksestä!?
Vauva on tosi alhaalla ja elo on hankalaa... kuitenki paikat oli kiinni vielä viikko sitten joten ei kai tässä pelkoa vielä oo synnytyksestä!?