Kuuluuko menkkakivut raskauteen?? rv 27

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Viikko 27 menossa...
Vatsakipua ollut n. viikon ajan, silloin tällöin vatsaa särkee...mitä enemmän liikun sitä enemmän kipua.

Nyt menkkamaista kipua alavatsalla...

Onko normaalia?????
 
Mulla oli alkuraskaudessa menkkamaista jomotusta, ja nyt myöhemmillä viikoillakin usein tulee supistusten yhteydessä menkkamainen kipu alamahaan ja selkään. Joskus tällaiset supistukset saattaa avata/pehmentää kohdunsuuta ennenaikaisesti, mutta mulla ei ainakaan muutama viikko sitten ollut mitään sellaista vielä tapahtunut. Saa nähdä onko parin viikon päästä lääkärineuvolassa mitään muutoksia tapahtunu alapäässä, koska nyt ollu aika paljonkin näitä kipeitä supistuksia.

Mutta menkkamaiset kivut voi olla myös merkki kohdun kasvusta.

mmiilia rv 25
 

Yhteistyössä