Laita itsestäsi meikitön kuva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25650187]No eipä täällä juuri miehiä näy.[/QUOTE]

a) mitä sillä on merkitystä (kysymys retorinen.) b) et sinä voi tietää kuka täällä on oikeasti mies ja kuka ei c) palstalla on oletettavasti aika paljonkin miehiä

Nykyään vaan raitoja, en haluaa enää päänahkaan väriä, kun on alkanu polttelemaan. Latvat leikkautan 2 kertaa vuodessa, ei tarvitse useammin. Kiloja ei ole vielä lähtenyt kuin se 8, lisää on tavoitteena pudottaa. :) Pitäis taas liikkua enemmän.

Mulla on tummat hiukset, mutta lopetin kanssa värjäämisen päänahan arkuuden/herkkyyden takia. Mun pitäis kyllä käydä vielä ottamassa niitä omanvärisiä raitoja, jotta toi vanha (osin omasta poikkeava) väri sais rauhassa kasvaa pois.

Ja noitten kilojen kanssa on varmaan lähes kaikilla jossain kohtaa se ns. tasavaihe, jolloin kilot eivät tipu. Mä oon ajatellu asian niin, että se on kropan tapa totuttautua siihen alempaan painoon. Sit kun totuttelu on tapahtunut, niin paino rupeaa taas laskemaan. Pääasia siis, ettei paino nouse. :D

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
[QUOTE="tiu";25650144]tähän ketjuun tuskin tulee lisää niitä kuvia? :)[/QUOTE]

Tekisi mieli laittaa ihan vaan sen takia et sais vieras välillä räksyttää jollekin muulle. Mutta ei siitä taida hyötyä olla, joskus kun vastaavanlaisessa tilanteessa oon sen kuvan laittanut niin ei sillä ollut vaikutusta. Kun joku otetaan silmätikuksi, niin se on menoa :| Helvetin typerää :|

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25650730:

meikitön huomiohuora

...ja huomiohuora ilman meikkiä.

ilme nyt ei oo kaikkein paras,mut so fucking what :D

Kuvasta tulee mieleen, että voisit olla Nasun luontoinen ihminen :D Ja ihan hyvällä meinaan, jos tämän nyt millään voi hyvällä ottaa. ;)

9553329.jpg

Semmoinen vähän hassu ja hyväntahtoinen, ei ekana ryntäämässä kokeilemaan uusia asioita, mutta pienellä suostuttelulla kyllä. Perushyväntuulinen huolehtija.

muuten oikeenlainen vertaus :) ainoo ero on et en oo arka ja vaslitettavasti meen päätäpahkaa sinisilmäsenä etiäpäin.hyväntahtosuus ja hassuus pitää paikkansa....ja valitettavasti helposti vietävissä :) :) kiitos oli kohtelijaisuus!

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25650822:
no sano vaan lapsellista...lapsenmielisyys on hyve!!

Ehdotus evätty. Ei henkilökohtaista, nyt riittää jopa sanan johtaminen lapsista (vaikka omaakin omalaisensa merkityksen). Se riittää siihen, ettei kehtaa, pysty tai halua sitä sanaa täällä olevista aivopierukommenteista käyttää. Se olisi vähän kuin tahraamista.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä