Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai sun _mielipide_ on jo yleismaailmallinen totuus.
"pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?!" Etkös sä juuri itse riko tuota kehoitustasi? Miksi katselet ja kommentoit kuvaa, joka tympii?
Tuo ilmaus "kritiikki" kertoo sivistystasostasi paljon, jos pidit saamaani palautetta tavanomaisena, asiallisena kritiikkinä.
Ai pitää olla tyrmäävä kaunotar saadakseen luvan laittaa kuvan nettiin? Millä kriteereillä saa astua ovesta ulos?![]()
Et sitten ymmärrä vaikka mitä rautalankaa vääntäisi? Ei tarvitsekaan tykätä, eikä tarvitsekaan ylistää, mutta ei tarvitse myöskään haukkua ala-arvoisesti vain kuvan perusteella, ilmeisesti äärilaidat ovat normaali elämäsi jos et kykene toimimaan muuten kuin niiden mukaan...
Tämä logiikka on perseilijöiden puolustus typerälle käytökselle, eikä muuten edes pidä paikkaansa, perseilijät kun kokoontuu niin ne ruokkivat toisiaan, ei siinä tarvitse kenenkään fiksun sanoa mitään kun kilpaa muita haukkuvat innostuu toisistaan enemmän.
Käsitä miten typeriä ihmisten pitää olla että yrittävät selitellä kuinka aiheettomasti loukattu ihminen kuulu olla hiljaa ja apinoiden kuuluu antaa apinoida.
Kukahan se sika on? Sinähän haukut muita :OTurha vaiva, menee nyt helmiä sioille.![]()
Älkää huomioiko huutajiin mitenkään, kyllä ne lopettaa kun kukaan ei noteeraa niitten huutoihin mitään.
Oisko sulla siellä kotona mitään "miehistä" hommaa? Mene vaikka rassaamaan autoa.Hei luolaihminen, on vissi ero vittuilulla ja toisen ulkonäön suoralla mollaamisella ja kritiikillä. Jos ei voi sanoa asiaansa fiksusti vaan haluaa muotoilla sen mahdollisimman loukkaavaksi, niin AIVAN turha yrittää puolustella itseään / sellaista henkilöä, silloin ei ole mitään epäselvää motiiveissa ja lapsellista edes yrittää pitää moisen puolia joka on kuin kulkeva jätesäiliö rikkinäisellä kannella.
Se olis kyllä fiksuinta. Tunnen vaan äidillistä tarvetta vähän kasvattaa ihmisiä, joilla on ihan peruskäytöstavatkin hukassa.![]()
Ole sinä se rohkea ja laita itsestäsi meikitön kuvaHarvemmin niihin ketjuihin tulee missä on jo alusta asti paikalla perseilijät.
Kasva ensin itse. Siis henkisesti. Massaahan sulla jo on.Se olis kyllä fiksuinta. Tunnen vaan äidillistä tarvetta vähän kasvattaa ihmisiä, joilla on ihan peruskäytöstavatkin hukassa.![]()
Pitikö tuon jotenkin loukata minua? Pitäisikö minun määritellä oma arvoni sen mukaan mikä sinusta tekee miehestä miehen? Köyhää, todella köyhää.
No eipä täällä juuri miehiä näy.Pitikö tuon jotenkin loukata minua? Pitäisikö minun määritellä oma arvoni sen mukaan mikä sinusta tekee miehestä miehen? Köyhää, todella köyhää.