Laita itsestäsi meikitön kuva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25649718]Hajalla :D On vaan kiva sörkkiä vähän muurahaispesää, kun olette niin hölmöjä, että kuitenkin kiinnostaa kommenteista päätellen ;)[/QUOTE]

Uskomme toki, että me muut olemme hölmöjä ja sinä fiksu. Vai mitäpä luulet?
 
[QUOTE="vieras";25649718]Hajalla :D On vaan kiva sörkkiä vähän muurahaispesää, kun olette niin hölmöjä, että kuitenkin kiinnostaa kommenteista päätellen ;)[/QUOTE]

Sinuu ei vissiin oo halattu riittävästi? :hug: Koita jaksella, kyllä elämä vielä voittaa. :hug:
 
Vieraan takana voi olla monta eri henkilöä, mutta en jaksa uskoa että aina kuvaketjuihin eksyisi vaikka kolme vierasta vain haukkuakseen muita samoilla fraaseilla. Jos tää vieras tahtoo vain ansaitsemansa kunnian itselleen niin rekatkoon nikkinsä, toistaiseksi kaikki tympeät tölväisyt vierailta menee tän yhden hahmon piikkiin.
Onko sulla käryäkään, kuinka paljon tällä palstalla on kirjoittelijoita?
 
[QUOTE="vieras";25649733]Samaa massaa täällä palstalla ollaan kaikki. Sinäkin itsestäsi liikoja luuleva.[/QUOTE]

Toisista vain voi tietää, että saman nimimerkin takaa kirjoittaa sama tyyppi (ellei ole antanut tunnuksiaan jollekulle toiselle). Ja toiset haluavat erottautua muiden kommentoinnista esimerkiksi valitsemalla jonkin nimimerkin - siis muun kuin vieras. Ei ketään tarvitse henkilökohtaisesti tuntea (jos siihen viittaat samalla massalla), mutta kommenttien erotteleminen onnistuu parhaiten, kun kommentoija vaivautuu valitsemaan itselleen erotettavissa olevan nimimerkin. Se on kohteliasta muita käyttäjiä kohtaan.
 
Toisista vain voi tietää, että saman nimimerkin takaa kirjoittaa sama tyyppi (ellei ole antanut tunnuksiaan jollekulle toiselle). Ja toiset haluavat erottautua muiden kommentoinnista esimerkiksi valitsemalla jonkin nimimerkin - siis muun kuin vieras. Ei ketään tarvitse henkilökohtaisesti tuntea (jos siihen viittaat samalla massalla), mutta kommenttien erotteleminen onnistuu parhaiten, kun kommentoija vaivautuu valitsemaan itselleen erotettavissa olevan nimimerkin. Se on kohteliasta muita käyttäjiä kohtaan.
Minä kyllä voisin elää ilman sinun rekattua nimimerkkiäsikin enkä loukkaaantuisi.
 
[QUOTE="vieras";25649741]Onko sulla käryäkään, kuinka paljon tällä palstalla on kirjoittelijoita?[/QUOTE]

Varmasti muitakin pahoinvoivia, ilkeästi kirjoittavia vieraita löytyy. Tuskin olet ainoa :hug:
 
Varmasti muitakin pahoinvoivia, ilkeästi kirjoittavia vieraita löytyy. Tuskin olet ainoa :hug:
420296rdc1hmvhrv.gif
 
Tytsille pari hiuskyssää. Värjäätkö hiuksiasi ja kuinka usein leikkautat latvoja?
Nii ja mites laihdutusprojekti etenee? (ennen ja jälkeen -kuvia odotellessa) :D

Nykyään vaan raitoja, en haluaa enää päänahkaan väriä, kun on alkanu polttelemaan. Latvat leikkautan 2 kertaa vuodessa, ei tarvitse useammin. Kiloja ei ole vielä lähtenyt kuin se 8, lisää on tavoitteena pudottaa. :) Pitäis taas liikkua enemmän.
 
[QUOTE="vieras";25649358]Metsään meni, että rytisi :laugh:[/QUOTE]

En usko, että meni. :) Mä en ole koskaan haukkunut kenenkään kuvia netissä ja pidän sitä itsestäänselvyytenä jokaisen normaaliälyisen, terveen aikuisen ihmisen kohdalla. Onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen olen ollut aina. Se on vain totuus, että jotain ihmiseltä uupuu, jos kokee tarvetta kirjoitella tuollaisia kommentteja vieraille ihmisille, joko sivistys, empatiakyky, tyytyväisyys omaan elämään tai jokin muu, valitse tuosta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
[QUOTE="vieras";25649718]Hajalla :D On vaan kiva sörkkiä vähän muurahaispesää, kun olette niin hölmöjä, että kuitenkin kiinnostaa kommenteista päätellen ;)[/QUOTE]

kerros onko aiheeton kiusaaminen ihan luonne sinulla vai onko trauma elämässäsi laukaissut sen että purat pahaa oloasi muihin näin? vai oletko vain yksinkertaisesti tyhmä?
 
En usko, että meni. :) Mä en ole koskaan haukkunut kenenkään kuvia netissä ja pidän sitä itsestäänselvyytenä jokaisen normaaliälyisen, terveen aikuisen ihmisen kohdalla. Onnellinen ja elämääni tyytyväinen ihminen olen ollut aina. Se on vain totuus, että jotain ihmiseltä uupuu, jos kokee tarvetta kirjoitella tuollaisia kommentteja vieraille ihmisille, joko sivistys, empatiakyky, tyytyväisyys omaan elämään tai jokin muu, valitse tuosta. :)
Totuushan se on, että et ole kedon kaunein kukkanen.
Sinä et ole mikään esittämään kenellekään valinnan vaihtoehtoja. Jos et kestä kritiikkiä ja se vituttaa sua niin älä vastaa. Sama muille: pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?!
 
[QUOTE="vieras";25650002]Kerrassaan tyrmäävä kaunotar! :D[/QUOTE]

No eräs harmaa keskustelija sen sijaan on tyrmistyttävän hölmö. Tuo/sinä joka Tytsiä haukkuu.
 
[QUOTE="vieras";25649995]Totuushan se on, että et ole kedon kaunein kukkanen.
Sinä et ole mikään esittämään kenellekään valinnan vaihtoehtoja. Jos et kestä kritiikkiä ja se vituttaa sua niin älä vastaa. Sama muille: pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?![/QUOTE]

ja pakkoko noiden vittuilijoiden on huomioida nää ketjut,kun ei ne mitään asiallista kritiikkiä anna vaan vittuilee. jos ei voi puhua asiallisesti niin voi pitää päänsä kiinni.
 
[QUOTE="vieras";25649995]Totuushan se on, että et ole kedon kaunein kukkanen.
Sinä et ole mikään esittämään kenellekään valinnan vaihtoehtoja. Jos et kestä kritiikkiä ja se vituttaa sua niin älä vastaa. Sama muille: pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?![/QUOTE]

Hei luolaihminen, on vissi ero vittuilulla ja toisen ulkonäön suoralla mollaamisella ja kritiikillä. Jos ei voi sanoa asiaansa fiksusti vaan haluaa muotoilla sen mahdollisimman loukkaavaksi, niin AIVAN turha yrittää puolustella itseään / sellaista henkilöä, silloin ei ole mitään epäselvää motiiveissa ja lapsellista edes yrittää pitää moisen puolia joka on kuin kulkeva jätesäiliö rikkinäisellä kannella.
 
[QUOTE="vieras";25649995]Totuushan se on, että et ole kedon kaunein kukkanen.
Sinä et ole mikään esittämään kenellekään valinnan vaihtoehtoja. Jos et kestä kritiikkiä ja se vituttaa sua niin älä vastaa. Sama muille: pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?![/QUOTE]

:laugh: Ai sun _mielipide_ on jo yleismaailmallinen totuus. :D "pakkoko on huomioida, jos joku itseä tympii?!" Etkös sä juuri itse riko tuota kehoitustasi? Miksi katselet ja kommentoit kuvaa, joka tympii? ;) Tuo ilmaus "kritiikki" kertoo sivistystasostasi paljon, jos pidit saamaani palautetta tavanomaisena, asiallisena kritiikkinä.
 

Yhteistyössä