R
rietas
Vieras
[QUOTE="vieras";25649718]Hajalla
On vaan kiva sörkkiä vähän muurahaispesää, kun olette niin hölmöjä, että kuitenkin kiinnostaa kommenteista päätellen
[/QUOTE]
Uskomme toki, että me muut olemme hölmöjä ja sinä fiksu. Vai mitäpä luulet?
Uskomme toki, että me muut olemme hölmöjä ja sinä fiksu. Vai mitäpä luulet?
