Laita itsestäsi meikitön kuva

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuvis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan naurettavia nämä harmaana haukkua räksyttävät tyypit. Mahdollisimman ilkeästi kommentoivat ja luulevat saavansa pilattua kohteen päivän. Totuus on kuitenkin se, että jokainen tajuaa tuollaisten kommenttien takana olevan ihmisen, jolla itsellään on jotkin asiat niin persiillään elämässään. Oma olo on niin paha, että sitä pitää koittaa kohentaa haukkumalla muita. Ei tuollaisiin viitsi tuhlata edes sääliä. No, itsensäpä vain nolaavat.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
Ihan naurettavia nämä harmaana haukkua räksyttävät tyypit. Mahdollisimman ilkeästi kommentoivat ja luulevat saavansa pilattua kohteen päivän. Totuus on kuitenkin se, että jokainen tajuaa tuollaisten kommenttien takana olevan ihmisen, jolla itsellään on jotkin asiat niin persiillään elämässään. Oma olo on niin paha, että sitä pitää koittaa kohentaa haukkumalla muita. Ei tuollaisiin viitsi tuhlata edes sääliä. No, itsensäpä vain nolaavat.
Metsään meni, että rytisi :laugh:
 
[QUOTE="vieras";25649621]Ei se mitään. Sä oot NIIN nähty jo.[/QUOTE]

Oot niin ahkera selaileen näitä kuvaketjuja että oot varmaan huomannut että piiri pieni pyörii? :) btw sulla tais pari päivää sitten mennä yks ketju ohi, päästiin hurjan pitkälle hyvillä fiiliksillä :p
 
No ihan uhallakin laitan kuvan, saa tuo yks purettua sitä pahaa oloaan. Kai se sit vaan joilleki on vielä vieras ajatus, ettei kaikkia vaan vois vähempää kiinnostaa, mitä joku random hiippari sattuu ajattelemaan tai olemaan ajattelematta. Henkilökohtasesti mua vaan vähän huolestuttaa tollanen ihminen, et eikö sillä oo mitään lähipiirä tms, joka välittäs, ku selvästi tyyppi on ihan hajalla...? :(

Ainii, se kuva :D
 
[QUOTE="vieras";25649699]Oikeastiko kuvittelet, että jos lähettäjänä on 'vieras' niin se on ihan varmasti yksi ja sama henkilö?[/QUOTE]

Jaa pitäisikö tässä alkaa tekemään jotain syväluotaavaa kirjoitustyylianalyysia, jotta erottaa kaikki samalla, mielikuvituksellisella nimimerkillä kirjoittelevat vieraat toisistaan? Mulle ainakin kaikki vieraat ovat samaa massaa.
 
No ihan uhallakin laitan kuvan, saa tuo yks purettua sitä pahaa oloaan. Kai se sit vaan joilleki on vielä vieras ajatus, ettei kaikkia vaan vois vähempää kiinnostaa, mitä joku random hiippari sattuu ajattelemaan tai olemaan ajattelematta. Henkilökohtasesti mua vaan vähän huolestuttaa tollanen ihminen, et eikö sillä oo mitään lähipiirä tms, joka välittäs, ku selvästi tyyppi on ihan hajalla...? :(

Ainii, se kuva :D

Hajalla :D On vaan kiva sörkkiä vähän muurahaispesää, kun olette niin hölmöjä, että kuitenkin kiinnostaa kommenteista päätellen ;)
 
[QUOTE="vieras";25649699]Oikeastiko kuvittelet, että jos lähettäjänä on 'vieras' niin se on ihan varmasti yksi ja sama henkilö?[/QUOTE]

Vieraan takana voi olla monta eri henkilöä, mutta en jaksa uskoa että aina kuvaketjuihin eksyisi vaikka kolme vierasta vain haukkuakseen muita samoilla fraaseilla. Jos tää vieras tahtoo vain ansaitsemansa kunnian itselleen niin rekatkoon nikkinsä, toistaiseksi kaikki tympeät tölväisyt vierailta menee tän yhden hahmon piikkiin.
 

Yhteistyössä