"harmaa"
Ainaki mä oon töis niin tulee noita ohjelmia jota vois kattoo!! Tuleekohan uusinta tai nettiin???
Löysin yhden ketjun ja olin lukevinani, että heille on kaksoset tulossa/tullut? Totta vai tarua? =)vastauksesta. Raitis vaikutti symppikseltä ja ihanaa, kun saivat vauvan!
Mutta sanottiinhan siinä ultrassa ihan selvästi, että toinen alkioista ei ole jatkanut kehittymistä.Itkin pitkin ohjelmaa monet kerrat. Kaksosia ei sitten tullutkaan raitikselle. Ihme ettei ohjelman lopussa mainittu siitä mitään.
Tulihan se ohjelman aikana esiin.Itkin pitkin ohjelmaa monet kerrat. Kaksosia ei sitten tullutkaan raitikselle. Ihme ettei ohjelman lopussa mainittu siitä mitään.
Ai jaa. No mulla meni vissii siinä kohtaa huomio kyynelehtimiseen niin en huomannut.Mutta sanottiinhan siinä ultrassa ihan selvästi, että toinen alkioista ei ole jatkanut kehittymistä.
Joo se oli siellä toisessa ultrassa kun se todettiin. Mä jo mietin että oonko nähnyt/kuullut ihan höpöjä mut tarkistin, ja niin se oliAi jaa. No mulla meni vissii siinä kohtaa huomio kyynelehtimiseen niin en huomannut.
Löytyy netistä. =)Löytyisköhän tämä netistä? Tai tuleeko uusintana? Meni ihan ohi koko ohjelma.
Kiitos Jospa huomenna katselisi. Tänään alkaa olla jo turhan myöhä.
Miona ja Severi? Satutteko olemaan Harry Potter-faneja? Ei siis millään pahalla, nättejä nimiä, mutta tuli Potterit heti mieleen.Kiitos ihan hurjasti positiivisesta palautteestanne! =)
Pikaisesti luin tämän ja Vauva-palstan, että millaista palautetta tuli ja täällä on PALJON positiivisempaa.
Meille ei tosiaan silloin kaksosia tullut, kun toisen kehitys pysähtyi rv11. Miona syntyi ja on nyt 3v3kk. Mentiin uudelleen hoitoihin, kun tyttö oli 1v3kk ja kolmannen icsin jälkeen odotin taas kaksosia. Tälläkään kertaa toinen ei jaksanut kasvaa kuin pienen hetken alussa, mutta meidän ihana pieni Severi-poika syntyi elokuussa eli on nyt 6kk.
Nyt tais mulle riittää palautteen lukeminen dokumentista. Jos menis noitten ihanien tuhisijoiden väliin nukkumaan!