TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

"heh"
[QUOTE="aliina";25613125]Kyllä munkin mies on halunnu toisen lapsen jo siitä lähtien, kun tuo nyt reilu 2v lapsi syntyi. :D Ite oon toppuutellu, mut katotaan nyt iskeekö ihan oikeasti armoton vauvakuume. :)

Oliko toi toinen pariskunta muuten joskus vauva-lehdessä? Siis tuo tummahiuksinen nainen miehineen? Vai onko ollut artikkelissa vaan tosi samannäkönen nainen, kun oli niin tutun näköinen...[/QUOTE]

No meillä noita muksuja on jo 3, joten siinä mielessä ihan sopivasti ;) Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Onnea Raitikselle!!! Ihana pieni tuli teille!! =)
 
"vieras"
Ihanan olinen Raitis tosiaan noin irl. Täällä kaksplussalla myöskin. Mahtavaa, että heillä hoidot tuottaneet tulosta ja kaksi pikkuista heillä jo on. Kaikkea hyvää heidän perheelle. Hyvä dokkarikin. Tosi hyvä katsoa tollanen, kun itsellä ei ole kokemusta lapsettomuudesta. Pystyy ehkä paremmin suhtautumaan lapsettomiin, kun edes pienen hitusen heidän tunteitaan ymmärtää.
 
neljän onnellinen äiti
Minäkin katsoin tuon koskettavan dokumentin vaikka välillä teki tiukkaa katsoa,kun tuli niin mieleen ne omat vuosien takaiset tuskaiset tuntemukset :( Ne vuodet olivat jotain ihan kamalaa ja täynnä pettymyksiä ja itkua.Luulin etten koskaan saa imettää,en olla raskaana,en synnyttää enkä seurata oman lapsen kasvua tai kuulla että joku sanoo minulle "äiti" .Nuiden vuosien jälkeen kuitnekin olemme mieheni kanssa saaneet ivf hoidolla yhden lapsen ja sen jälkeen kahden aina kahden vuoden välein kolme lasta <3 ihan luomusti.Toinen sai alkunsa kolmannesta kierrosta,kolmas sai alkunsa yhdestä keskeytetystä yhdyntä kerrasta ja neljäs sai alkunsa heti siitä kierrosta milloin aloimme vauvaa yrittämään.Kun tuon monen vuoden lapsettomuuden ja ivf hoidon jälkeen nuo kolme raskautta alkoivat kuin ihmeet niin välillä unohtaa kuinka kamalaa tuskaa elämässä oli silloin, kun vauvakuume oli niin syvällä itsessä ettei voinut muuta ajatella kuin omaa vauvaa.Ei oikein pystynyt elämään muuta elämää,vaan kaikki pyöri lapsettomuuden ympärillä.lopulta oli tuskaa nähdä muita odottavia äitejä tai pieniä lapsia.Raskaustestin teko oli aina yhtä pettymystä ja sen jälkeen taas sitä väkisillä yrittämistä kalenteri kourassa.Onneksi tuo kaikki on pienenä tuskaisena muistona enään elämässä mukana ja olen saanut niin paljon enemmän kuin ikinä uskalsin toivoakkaan <3 Neljä tervettä maailman ihaninta lasta :) Vauvakuumetta poden yhä ja vaikka nuo kolme lastamme saivat todella helposti alkunsa niin silti muistan että olen myös kärsinyt lapsettomuudesta ja niinkin voi käydä ettei meille viidettä lasta koskaan tulekkaan. Toivoisin että kaikki ihmiset jotka todella haluavat lasta - saisivat lapsia.Se tuska kun odottaa(tai luulee odottavansa) turhaan on ihan kamalaa. VOIMIA kaikille lapsettomuuden kanssa kamppaileville <3 minä olen sen tien käynyt ja sen tien päässä voi näkyä myös valoa ja näin paljon rakkautta niinkuin minäkin olen saanut,vaikken tätä olisi ikinä sinä yhtenä iltana uskonut kun itkin sydän surua täynnä miehelleni etten ikinä saa imettää enkä tuntea vastasyntynyttä rinnallani.Nyt olen lapsettomuuden jälkeen ollut lähes koko ajan kahdeksan vuoden ajan raskaana tai imettänyt ja olen nauttinut siitä aivan hirmuisen paljon.Sainkin siis sen kaiken moninkertaisena :) Toivon sydämestäni että monelle muullekkin käy näin hyvin
 
Kiitos ihan hurjasti positiivisesta palautteestanne! =)

Pikaisesti luin tämän ja Vauva-palstan, että millaista palautetta tuli ja täällä on PALJON positiivisempaa.

Meille ei tosiaan silloin kaksosia tullut, kun toisen kehitys pysähtyi rv11. Miona syntyi ja on nyt 3v3kk. Mentiin uudelleen hoitoihin, kun tyttö oli 1v3kk ja kolmannen icsin jälkeen odotin taas kaksosia. Tälläkään kertaa toinen ei jaksanut kasvaa kuin pienen hetken alussa, mutta meidän ihana pieni Severi-poika syntyi elokuussa eli on nyt 6kk. :)

Nyt tais mulle riittää palautteen lukeminen dokumentista. Jos menis noitten ihanien tuhisijoiden väliin nukkumaan!
 
Paljon onnea Raitapaitainen! Ihana dokumentti ja aivan ihana se teidän pullero. Sanoinkin miehelle, että siinä on ihan täydellinen vauva - oli kyllä niin somat ja ihanat piirteet. Ja vielä kun tiesi, miten sitä on odotettu.

Kiitos koskettavasta dokumentista, hienoa että ootte jaksanu olla tuollaisessa mukana!
 
  • Tykkää
Reactions: Raitapaitainen
"vieras"
itseä jotenkin inhotti tunnelma joka noissa perheissä oli, siinä oli onni ja rentous kaukana, vaikka toki tommoinen rasittaa suhdetta tottakai mutta jotenkin inhotti katsoa. en nyt mitenkään pahalla halua sanoa, mutta itseä vaan jäi vaivaamaan ja tuokin varmasti vaikeuttaa jo lapsen saantia vaan lisää.
 
Hahhah...
[QUOTE="vieras";25613612]itseä jotenkin inhotti tunnelma joka noissa perheissä oli, siinä oli onni ja rentous kaukana, vaikka toki tommoinen rasittaa suhdetta tottakai mutta jotenkin inhotti katsoa. en nyt mitenkään pahalla halua sanoa, mutta itseä vaan jäi vaivaamaan ja tuokin varmasti vaikeuttaa jo lapsen saantia vaan lisää.[/QUOTE]

Vai inhotti tunnelma! Ou jee...
 
"jep"
en katsonu. oon liian läheltä seurannut lapsettomuutta jo 12v ajan, mitään syytä ei löydy, hoidoista huolimatta aina menee kesken, rahat on käytetty ja adoptioprosessi on vasta aluillaan : /
 
bub
Herätteli kyllä vähän itseäkin toi dokumentti. Meillä ei vielä ole lapsia, joten jotenkin alkoi sellanen ikävä jännitys "joka viides pariskunta tahattomasti lapseton". Toisaalta ei omat huolet tunnu tänään ainakaan niin pahalta, kun näki kuinka rankkaa toisilla voi olla.. Onnea kummallekin parille lapsesta :)
 
"mie vaan"
Kaunis dokkari ja ihanasti onnellinen loppu näille kahdelle pariskunnalle. Paljon herätti tunteita kun samoissa tilanteissa ollut itsekin. Lapsettomuushoidot on raskas tie, mutta onneksi useimmilla se johtaa siihen parhaaseen lopputulemaan.

Raitapaitaiselle onnittelut pienistä!


[QUOTE="vieras";25613612]itseä jotenkin inhotti tunnelma joka noissa perheissä oli, siinä oli onni ja rentous kaukana[/QUOTE]
Sitä kutsutaan suruksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Raitapaitainen
"vieras"
Katsoin tuon dokumentin ja tuli kyllä niin tunteet pintaan ja omat kokemukset. Keskeytynyt keskenmeno ja siitä vaan sitten töihin ja näytä iloista naamaa....

Raitiksen mies jotenkin tosi symppis tossa dokumentissa, kun tosiaan miehen tunteille ja ajatuksille asiasta ei varmaan paljoa anneta tilaa. Ei voi tehdä muuta kuin lohduttaa puolisoaan. Älyttömän rankkaa.
 
"vieras"
Kiitos ihan hurjasti positiivisesta palautteestanne! =)

Pikaisesti luin tämän ja Vauva-palstan, että millaista palautetta tuli ja täällä on PALJON positiivisempaa.

Meille ei tosiaan silloin kaksosia tullut, kun toisen kehitys pysähtyi rv11. Miona syntyi ja on nyt 3v3kk. Mentiin uudelleen hoitoihin, kun tyttö oli 1v3kk ja kolmannen icsin jälkeen odotin taas kaksosia. Tälläkään kertaa toinen ei jaksanut kasvaa kuin pienen hetken alussa, mutta meidän ihana pieni Severi-poika syntyi elokuussa eli on nyt 6kk. :)

Nyt tais mulle riittää palautteen lukeminen dokumentista. Jos menis noitten ihanien tuhisijoiden väliin nukkumaan!
Miona ja Severi? Satutteko olemaan Harry Potter-faneja? ;) Ei siis millään pahalla, nättejä nimiä, mutta tuli Potterit heti mieleen.
 
"vieras"
Kyllä oli siltä tummatukkaiselta naiselta aika julmasti sanottu tuossa alkupuolella, kun sanoi miehen ajattelevan vain rahaa kun taas nainen itse ajattelee lasta. Mies oli mielestäni koko ajan todella sympaattinen, lapsen kaipuu näkyi selvästi, eikä missään vaiheessa saanut sellaista kuvaa, että raha olisi tärkeämpi.

Vaikeaa oli meilläkin, mutta ei me ikinä oltu toisillemme tuolla tavalla julmia. Samassa veneessä kuitenkin soudettiin.
 

Yhteistyössä