TV1 Hiljaa toivotut, seuraako kukaan kyseistä ohjelmaa?

:(
Koskettava :heart: vaikkei omakohtaista kokemusta olekaan. Pistää miettimään näin muksun synttäreiden kynnyksellä että mitä jos kaikki ei olisikaan käynyt niin helposti..

"vieras123"
Just katselen tässä... Ajattelin että en katso kun olen lapsettomuudesta aikanani kärsinyt. Edelleen kirpaisee tällaiset ohjelmat vaikka olen nyt kahden lapsen äiti.

"lyyti"
Katselin minäkin. Koskettava dokumentti, tuli niin mieleen omat ajat IVF-hoidoissa. Ihan samoja fiiliksiä käytiin läpi. Neljä positiivista raskaustestä saatiin hoidoilla aikaan, mutta kesken meni kaikki :(

!
Koskettava ohjelma..

Vaan pisti naurattamaan sen tummahiuksisen naisen kommentti, kun mies kysyi hoitojen hinnasta: "pitää kysyä PALSTALTA kuinka paljon niillä oikeesti on maksanut.." :D Tuli heti jostain kumman syystä 2+ palsta mieleen ;) Mutta onhan noita muistakin palstoja... :)

"heh"
[QUOTE="aliina";25613037]Meinas vähän itkettää toi ohjelma ja tapahtui jotakin käsittämätöntä: mulle iski vauvakuume! :O[/QUOTE]

:D

Sama juttu... miehelle sanoinkin, että saisko lisää tulla - KYLLÄ oli vastaus! ;)

• Tykkää
Reactions: rootis
Ken guru
Koskettava ohjelma..

Vaan pisti naurattamaan sen tummahiuksisen naisen kommentti, kun mies kysyi hoitojen hinnasta: "pitää kysyä PALSTALTA kuinka paljon niillä oikeesti on maksanut.." :D Tuli heti jostain kumman syystä 2+ palsta mieleen ;) Mutta onhan noita muistakin palstoja... :)
Niinpä :D, ja tosiaan oli kyse 2+ palstasta, ainakin mitä siitä tietokoneelta näkyi.

"vieras"
Katsoin ja itkin oma vauva sylissä ja ajattelin taas kuinka hyvin minulla on asiat, kaksi lasta helpolla alulle saatu. Ystäväni on tuossa samassa tilanteessa eli ivf-hoidoissa tällä hetkellä. Jos itse taas muistaisi olla valittamatta mistään.

mäkämäkä
Ihana loppu. Ihan itku tuli, kun samoissa hoidoissa on itsekin tullut oltua. Kaksi luomuihmettä saimme kuitenkin... niitä en lakkaa koskaan ihmettelemästä.
Surumieli silti niiden puolesta, joilla ei ole eikä tule.

"aliina"
[QUOTE="heh";25613063]:D

Sama juttu... miehelle sanoinkin, että saisko lisää tulla - KYLLÄ oli vastaus! ;)[/QUOTE]

Kyllä munkin mies on halunnu toisen lapsen jo siitä lähtien, kun tuo nyt reilu 2v lapsi syntyi. :D Ite oon toppuutellu, mut katotaan nyt iskeekö ihan oikeasti armoton vauvakuume. :)

Oliko toi toinen pariskunta muuten joskus vauva-lehdessä? Siis tuo tummahiuksinen nainen miehineen? Vai onko ollut artikkelissa vaan tosi samannäkönen nainen, kun oli niin tutun näköinen...

Yhteistyössä