<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Minä oon niin raskaana.!! Mulla on niin järkyttävät mielialanvaihtelut ja sellasia kiukkupuuskia ei mistään, että joko olen vakavasti mieleltäni sairas tai sit raskaana. Viimeksi käyttäytynyt näin typerästi esikkoa odottaessa. Eilen suutuin miehelleni tosissani kun lauloi autossa leikkisästi joulumaata. :D Nyt iski hiivakin päälle.
High hopes.
 
Siis niin kauhiat menkkamaiset juilinnat tällähetkellä ja valkkaria vuodan ihan törkeesti!!! Mutta ei ne menkat ny muutenkaan vielä alkais.. Hitto ku malttais nyt odottaa sellaset 5 päivää noiden testien kanssa, niin olis sitte jo 4+0 niin vois tulkitakkin oikein.. Mutta... helpommin sanottu kun tehty!! Mä olin oikeesti varma että tässä menis taas se 3 vuotta, mutta nyt onkin jo jännät paikat! :))
 
********Maanantai 6.2.2012************







Mukana:



murgu...................tyttö 3/10.........kp5/28-35.....yk3
Mememe.......................................kp6/29?.......yk2
kiukuttelija.....................1/11........kp8/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp9/28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp9/28-32.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp10/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp11/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp11/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp13/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp14/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp17/34?.......yk3
DsariaL.........................................kp18/23-30....yk6
diiselikissa.....................................kp20/36........yk2
Meliah...........................................kp20/25-29...yk5
MyDream...............poika 6/11.........kp21/31........yk2
pink...............................................kp21/28-36...yk4
Lumpe...................5/11..................kp23/28......yk2
MeaMansikka..........tyttö 7/10..........kp23/27-29...yk3
annis_.............poika8/07.................kp25/28-30..yk6
Vili-Jonkka....................02/09..........kp26/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp26/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp27/?.........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11............kp30/30-33..yk1
Miraaz..................tyttö 10/10..........kp30/28-48..yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11..........kp32/32......yk4
Icicle .......................6/11................kp36/?.......yk3
toiveikas84..................04/10...........kp41/31-33.yk6
Taikamaailma........poika11/10.........kp42/28-32.yk6
Nasutin83.......................................kp43/?........yk1
Mami2009..............02/09................kp48/33-70.yk1
samaria..................2/10.................kp61/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp66/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp71/?........yk5
tiipula......................tyttö 5/11..................
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa


Plussanneet:



Helmikuu 2012

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Ei hitto mä en voi uskoa tota testiä.. Olisin nyt 3+1 tai 3+2 raskaana... Ei nuo voi näyttää noin aikaisin... Vai voiko??? :D
Tuo sun testi taitaa olla RFSU? Sen herkkyys ei ole mikään iso, puolet "epäherkempi", kun vaikka apteekin oma... Eli raskaudes ei pitäisi noilla viikoilla näkyä tolla testillä! Luuletko, että voisit olla pidemmällä? Sumeista kuvista huolimatta näkyy kaksi punaista viivaa :)
 
Oletko varma, että teit testin oikein? Kastuiko se kunnolla? Miten voi olla muka noin, että ensin tumma plussa ja sitten negatiivinen :O Herkät testit mun kokemuksien mukaan eivät näytä sen aikasemmin, kun muutkaan.. (en tiedä miksi eivät, mutta näin minulla )
 
Paitsi että aloin lukemaan nyt vasta käyttöohjeita että tulos luettavissa 30min jälkeen, ja meni ihan vähän yli puoli tuntia niin alkoi pieni punainen viiva hahmottumaan!!! Mutta todellakin haamu!!
 
Täällähän riittää jännitettävää...

anu84 Kannattaa tehdä uusi testi aamuvirtsasta, alkupäivien pienillä hormonimäärillä virtsan laimeus ja sen vaihtelu vaikuttaa paljon, joten sekin voi selittää testien eriävät tulokset. Pidetään peukkuja, hyvältä kyllä näyttää tuo yksi saatu plussa :)

saraheinä Mun mielestäni testiaikana saatu värillinen haamu on ihan oikea plussa, viivanpaikassa ei ole väriä. Jännitetään vahvistumista :)

MeaMansikka Toivotaan että olot on oikeassa :)
 
Hömpi: ONNEA, ONNEA!! :heart:
Myös anu84:lle varovaiset onnittelut! :heart: Ihanaa, että helmikuu on nyt korkattu! :D

Mä olen niin pihalla taas jutuista...:ashamed: , mut 2 ois meijän lapsiluku jos se kakkonen nyt suostuis joskus tulemaan. Nyt kun marraskuisesta km:sta on jotenkuten toivuttu, niin taas sama homma mielessä: MIKSEN MÄ VOI JO OLLA ONNELLISESTI RASKAANA??!! Alkusyksystä tärppi kävi nopeaan, nyt mä oon varautunu, et sekin kestää ja sit saa vielä pelätä, et kestääkö raskaus 9kk vai taasko menee jtn pieleen.

Itellä tais tää kierto mennä ihan harakoille. Puolessa välissä viikkoa alkoi tuntua siltä, josko sittenkin ovuloisin, ja parahiksi saapui postissa davidin ovistestit(muistatteko, ku vannoin etten nyt ala hössöttää!!! :D ) No oon tikutellu ja eilen illalla sain ehkä vahvimman viivan tähän 5pvän testaussettiin, mut ei mtn tasapaksua tai vahvempaa kuin kontrolliviiva. Kovimmat oireet oli kuitenkin ke ja to, mut ei esim. mtn kovia himoja niinku ennen muistelin olevan tai mtn toispuoleista nipsasua niinku yleensä. To heilu peitot, mut sen jälkeen oon ollu tooooooooosi karmeessa flunssassa, joten ei vaan ole pystynyt hommailemaan. Hyväkun jaksaa pystyssä pysyä muutenkaan. Niiiiiiin ärsyttävää!!!! Ihmeekseni pientä limailua jatkuu edelleen. Oli miten oli, niin täytyy jo valmiiksi alkaa keräämään itseään pettymyksen jälkeen ja odotella seuraavaa ovista siellä "miljoonan" pitkän, pitkän viikon takana. :kieh:

Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut tädin kohtaamille!!!
 
NiQ
Anu :hug: Varovaiset onnittelut! Kyllähän toi on selkee viiva jo! :) Tota sun viivaasi hennompi mullakin esikoisesta oli se eka! HUIPPUA!!

*Muoks: luinpas loppuun saakka viestit, mutta toivotaan että aamuvirtsiksestä tuli komee viiva heti! :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taustalla pidän peukkuja diiselikissalle. :) Mäkin hämmästelin tärppikierrossa kun limojen tulo vain jatkui, vaikka ovis menikin jo selvästi ohi. Jospa se olis hyvä merkki? Tsemppiä piinapäiviin!

anu84llle ja saraheinälle onnittelut. :) Plussa se on haamukin!

Nöhville toivon onnistunutta lääkärikäyntiä ensi viikolle. Toivottavasti saat hyviä uutisia ja tarvittaessa apuja matkaan! :)

Kaikille tasapuolisesti puhaltelen ankaria plussapuhureita ja jatkan teidän puolesta jännäilyä. :)
 
Kiitti Lumi!!! :wave: Mulla onkin ollu vähän ikävä sua! Toivottavasti voit "hyvällä tavalla huonosti"!!! :D Vielä mä sinne lokakuisiin ehtisin, jos tärppi ois jollain ihmetsägällä käyny siitä torstaisesta, mutta kyllä mä luulen, että täytyy jatkaa vielä näissä haaveilu- ja kuumeiluhommissa.
 
Nopponen
Täälläkin ollaan vielä menossa mukana... alkukierronpäivät on vaan niin tylsiä et oon vaan innolla lukenu teidän kirjoituksia. :)

Nyt kommentointi jää toiseen kertaan sillä mieheni odottaa minua vuoteessa ja kp16... tiedätte mitä se tarkoittaa... ;) Nyt ahkeraa peiton heiluttelua tärkeinä päivinä ja sitten pari viikkoa tulosten odottelua... ;) Ja mikä ihaninta, tässä kierrossa mun ja mieheni välit on selvästi taas saaneet alkuajan intohimoisia merkkejä... (yhteistä eloa 7v, naimisissa siitä 3,5v... :) ) Joten painumpa makuukammarin puolelle. :)

Tsemppiä kaikille, tasapuolisesti! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Nöhvi
Kiitos Lumi :wave: Mullakin diiselkissan tavoin ollut ikävä sun juttuja - toivottavasti me päästään perässä "mahankasvatteluketjuihin" :) Lokakuulle voi tulla vähän kiire, taitaisi mennä juuri juuri marraskuun puolelle jos tästä kierrosta tärppäisi.

diiselkissa: Niin olitkos sä tikutellut ovista aiemmin? Kun ei nuo testit välillä kerro koko totuutta... ehkäpä torstain humppailut olikin täysosuma =)

Anu: tsemppiä ja pitkää pinnaa! Jännäksi menee...
 

Yhteistyössä