<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Täällä on mieli kyllä niin maassa :(

Menkkoja ei näy vieläkään eikä ole olojakaan siihen suuntaan. Ajattelin katariine että ens viikolla voisi sitten taas testailla jollei edelleenkään tätiä kuulu. Jotenkin vaan mennyt usko siihen et tässä raskaana olis. Tulossa vissiin joku ennätyksellinen kierto kun nyt jo kp 39.

Plussatuulia puhaltelen kovasti teille muille! :heart:
 
Nöhvi
Huh huh mikä viikko! Olen kyllä lukenut teidän juttuja, mutta kommentointi on jäänyt vähälle... no jos sitä nyt yrittäisi :)

Hömpi: onnea onnea onnea :heart:

rusina: jaksamista :hug: Tuo on kyllä hankala tilanne, jos aatokset lapsista menee ristiin miehen kanssa :/

meliah kanssa liikkuu jo dpo:ssa. toivotaan etä vihlonnat yms. johtuisivat vaan jostain harmittomasta!

miraaz: enää alle viikko testailuun :) Tsemppiä sullekin piinailuun!

murgu: :hug:

Meamansikalla jännät päivät :) Tsemppiä piinailuun! ja Villi-Jonka: tsempit myös sinne epätietoisuuteen! Ja saraheinälle: plussatuulosia :) - Hei tuntuuko vaan, mutta täällähän on nyt monilla jännäpäivät menossa :D Tai sitten se vaan tuntuu siltä, kun itse on vielä tässä oviksen odotteluvaiheessa ;) Ja kun luen viestejä eteenpäin, niin Anu ja Anniskin vielä piinailevat - plussaa plussaa!

Pink: tervetuloa :wave: Ovistesteistä - mulle tulee jonkinlaista viivaa läpi kierron. Välillä siis ihan tumahto testiviiva. Mulla on ollut käytössä Pregcheckin sekä Onestepin testi enimmäkseen. On ollut toki monia muitakin merkkejä (testihullu kun olen), mutta nuo ne tutuimmat.

Dsarial: onnea oviksen metsästykseen! Toivottavasti se on löytänyt jo tiensä sinne ja jos ei niin vierailisi nyt pian. Ylipitkät kierrot on syvältä...

heeva ja taikamaailma: tuntuu olevan aika tuurista kiinni kauanko kestää tärpissä. Yhdellä tutulla oli esikko tärpännyt yk7, kun toka tärppäsi heti ekasta kierrosta. Meilläkin esikko sai alkunsa yk3:sta ja nyt on kuudes kierto menossa... toivottavasti teillä ei yk:t nouse enää tuosta, vaan saisitte sen plussan! Itsestäkin kyllä alkaa tuntua, että on tän kuumeilupalstan vakiokalustoa - en lähde kulumallakaan :stick:

tähtitaimi ja omppuf: kiitos keltarauhasinfosta! Ens viikolla on lääkäri ja ajattelin kyllä pyytää noita, jos ei niitä automaattisesti tarjoa. Lääkärit varmaan tykkää tällaisista potilaista, jotka on jo valmiiksi tehneet itselleen diagnoosin ;) Ei vaan toivottavasti tutkitaan mahdollisimman tarkkaan. Ei kuulosta ihan mahdottomilta nuo sivuvaikutukset.

katariine: mutta jospa kuitenkin... ;)

Omppuf: oletkohan sinä mun kauan kadoksissa ollut kaksoissisko tai jotain :D Samat kp:t, synkronoitu viesteihin vastaaminen ja nyt vielä matka... hih, meilläkin olisi matka loppuvuodesta jos ei tärppiä nyt piakoin tule :) Eli ainakin jotain kivaa odotettavaa!

On: ihme menkat, ne meinasi alkaa uudestaan. Ja menkkakivutkin palasivat vielä hetkeksi. Mistähän tuommoinenkin voisi johtua? Edelleen outoa tunnetta alavatsalla ja nyt "jo" kp9... höh. Alkuviikosta lääkäriin, mä niiiiiin odotan sitä käyntiä.

Lapsiluvusta vielä sen verran, että aikoinaan mulla oli ajatuksissa 2-3 ja miehellä 1-2, eli kaksi on kompromissi. Ja kaksi tuntuu tällä hetkellä itsellekin sopivimmalta luvulta. Meillä minä olen ollut se, joka on ehdottanut vauvaprojektia. Mutta kun mies lopulta on lähtenyt leikkiin mukaan, niin on kyllä ollut täysillä mukanakin.
 
Pink Tervetuloa! :wave:

Täällä alkaa menkat olla lopuillaan, huomenna varmaan pääsee jo vähän "harjoittelemaan", ennen tositoimiin ryhtymistä ;)

Toivottavasti tämä olisi Se kierto ja plussa pärähtäisi, olisi maailman paras syntymäpäivälahja :heart: Tuntuu että hulluksihan tässä kohta tulee, kun niiiin kovasti toivoo ja odottaa, mutta kun ei :'(

Pitää vain yrittää olla ajattelematta koko asiaa niin jospa se siitä :)

Paljon paljon plussatuulia kaikille!!
 
********Sunnuntai 5.2.2012************







Mukana:


murgu...................tyttö 3/10.........kp4/28-35.....yk3
kiukuttelija.....................1/11........kp7/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp8/28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp8/28-32.....yk5
Haavemamma........tyttö8/10..........kp9/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp10/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp10/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp12/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp13/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp16/34?.......yk3
DsariaL.........................................kp17/23-30....yk6
diiselikissa.....................................kp19/36........yk2
Meliah...........................................kp19/25-29...yk5
MyDream...............poika 6/11.........kp20/31........yk2
pink...............................................kp20/28-36...yk4
MeaMansikka..........tyttö 7/10..........kp22/27-29...yk3
annis_.............poika8/07.................kp24/28-30..yk6
Vili-Jonkka....................02/09..........kp25/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp25/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp26/?.........yk2
Saraheinä.............tyttö 2/11............kp29/30-33..yk1
Miraaz..................tyttö 10/10..........kp29/28-48..yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11..........kp31/32......yk4
Icicle .......................6/11................kp35/?.......yk3
toiveikas84..................04/10...........kp40/31-33.yk6
Taikamaailma........poika11/10.........kp41/28-32.yk6
Nasutin83.......................................kp42/?........yk1
Lumpe...................5/11..................kp47/28......yk1
Mami2009..............02/09................kp47/33-70.yk12
samaria..................2/10.................kp60/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp65/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp70/?........yk5
tiipula......................tyttö 5/11..................
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa


Plussanneet:



Helmikuu 2012

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
Hitto mulla on sellasia testejä tuol kaapis jossa lukee että voi testata ekana päivänä menkkojen poisjäännistä... Mite on kannattaako testata mun vielä.. huomenna kp25 ja dpo 12, jos nyt oikein laskin!!
 
Heippa. Täältä ilmoittautuu yksi kuumeilija. En ole aiemmin seurannut keskusteluja, mutta jos nyt oikein ymmärsin niin menossa kp 5/n.29, yk 2.

Sitten sitä vuodatusta: Aloimme juuri yrittää toista lasta. Esikoinen tuli helposti, ensimmäisellä yrityksellä, ilman että laskin mitään kiertopäiviä yms. Tiesin suunnilleen milloin ovis on, mutta sekin taisi mennä parilla päivällä mönkään. Noh, ekalla kerralla kuitenkin tärppäsi. Kakkosen kanssa aloitettiin kuukausi sitten ja olin jo hiukan innoissani, oli pientä kuvotusta, väsymystä, kylmyyttä ja tihenevää pissaustarvetta ilmassa juuri ennen kierron loppua. Menkat sieltä kuitenkin tuli. Harmittaa, ja vielä lisäksi että menin ostamaan apteekin kalleimman testin ja tein sen pari tuntia ennen menkkojen alkua. Olisin voinut nekin rahat käyttää johonkin lohdukkeeseen.

TIEDÄN että monet yrittävät kauan, ja on ihan naurettavaa masentua yhdestä kerrasta, mutta kun ensimmäinen sujui niin helposti, niin tietenkin päässä alkaa pyöriä että miksei nytten, mikä on vialla. Olen niin malttamaton ihminen, kun jotain haluaisin niin haluaisin sen heti, eikä se oikein toimi tässä vauvanhankinnassa. Tällä hetkellä kuukausi tuntuu niin pitkältä ajalta, edellinen kuukausikin meni päiviä laskeskellessa. Koko ajan alkaa pelottaa että entä jos tässä menee monta kuukautta, miten sen jaksaa? Anteeksi vuodatus, menkat yhä päällä ja olokin sellainen. Kiukkuinen ja itkuherkkä.
 
Mememe tuo voisi olla minun kirjoittama, kuulostaa niin tutulta! :wave:
Meillä myös esikoinen tärppäsi heti ja jotenkin ajattelin, että toinenkin tulee yhtä helposti. Alkuun se kuukausi tuntui pitkältä (olen toosi malttamaton aina ja kaikessa!!) ja pettymys oli suuri kun ne menkat sitten kuitenkin alkoi..
Nyt on yritystä ollut 6kk eikä vielä(kään) toista näy :(
Yritän olla ajattelematta koko asiaa ja asennoitua niin, että tulee kun(jos) on tullakseen, mutta kyllä se edelleen kirpaisee aina kun menkat alkaa/testi näyttää negaa.. Ja mielessä pyörii, että entäs jos ei enää koskaan? Synnytys oli niin vaikea, jos on mennyt paikat "rikki"? Tai tulehdus aiheuttanut jotain häikkää? Miksimiksimiksi?

Pari päivää kestää sitä "masennusta" mutta aina sieltä noustaan innokkaasti uuten yritykseen :)

Paljon tsemppiä ja plussia kaikille toivottelen täältä pakkasen (-35) keskeltä! :)
 
Minuakin kiinnostaa miten kävi sunnuntaisen aamun testaajille! :)
Tervetuloa joukkoomme Mememe , kuitenkin aika pieni osa vauvoista saa alkunsa ensimmäisestä kierrosta! Oliko niin että 80 % tulee raskaaksi ensimmäisen vuoden yrittämisen aikana. :)
Nöhvi: Juu minäkin vähän luulen :D Pelottavaa, ollaan nyt ainakin tämä kierto samassa ;D jospa ens kiertoa ei ees tarvitsis!! :) *toivoo niiiin* Aika hyvät lohdutuspalkinnot loppuvuodelle, toivottavasti voisi lähteä mahan kanssa!
kiukuttelija :lle paljon onnenapiloita tähän kiertoon! Älä vielä masennu :) Kyllä te saatte vielä sen toisenkin :)
Toiveikas84: Jaksamisia pitkään kiertoon :hug: !
MeaMansikka: Voihan testit toki jo näyttää plussaa mutta oliko se jotain 70%luokkaa että näkyis haamu jo tuolloin?
annis: Kuulostaa lupaavalta, testiä kehiin! ;D
katariine: Eihän se aina oireita vaadikkaan ;) Mulla ei ainakaan ollut ennen plussatestiä sillon muuta kun tukkoinen nenä :D (enpä tiedä johtuiko sekin flunssasta) :LOL:

- tänään: Mulla on ollut tässä melko paha mieli, sain tietää pari päivää sitten että miehen siskon mies on pettänyt sitä monta kertaa. Ja tietysti omatuntoni kolkutteli sen verran, että tottakai mun oli pakko kertoa kyseiselle henkilölle. Nyt se ei sitten usko mitään ja laittaa kaiken minun syyksi (en tiedä kyllä että miten mutta..). Välillä tuntuu että "ihan sama", en vaan olis pystyny elämään itseni kanssa jos olisin pitäny tiedon siltä salassa. Tällä kyseisellä pariskunnalla on lapsikin tulossa.. :(

+tänään: Harjoittelut aloitettu ;D Vaikka ovis on luultavasti vasta kp15-18
 
Heips!

Pikainen päivitys vaan. Meillä edelleen sairastetaan, ja täällä on aika väsynyttä porukkaa. Yöt menny ihan hulinaksi, samoten päivät. Ei oikein saa nukuttua kun on ihan tukkeessa ja yskii niin kovasti. Jotain virustautia, että ei auta kun odotella että menee ohi :( Olen kyllä käynyt lueskelemassa täällä, mutta kirjoittamaan asti en ole jaksanu ruveta. :( Hengessä ollaan mukana kyllä!

jossain kohtaa laitoinkin päivityksen kierrosta, mutta se on hävinnyt tuonne jonnekkin. Eli ei vielä raskautta, vaan menkkoja odotellaan. Luulen, että tämä kierto on mennyt "hukkaan", ei hirveästi ole jaksanut edes yrittää kun on hoitanut tuota pientä ihmispoloa. Mutta ei se oikeastaan haittaa. hassua, että tämän toisen kohdalla ei ole sellaista "hätää" (tai miten sen nyt sanoisi) tulla raskaaksi. On vain olo, että luonto hoitaa sitten kun se on sopivaa. (mä olen valvonu ihan liian monta yötä ja oon näköjään jo ihan sekasin ja puhun ihan höpöjä) :) Mutta siis Yk2 ja KP22

Mutta tsempit kaikille ja onnittelut plussanneille.
 
Tervetuloa Mememe! Tekstisi voisi olla myös minun suusta. Yk 3 vasta ja aina kuukautisten alkaessa mieletön itseanalysointi, missä vika kun ei heti tärpännyt... *Huok* Ei voi vaan ymmärtää miksi se ei onnistuisi heti jos kaikki on kunnossa.
Lumpe Nuo virukset on kauheita! Paaljon jaksamisia sinne.<3
Omppuf Tosi kurja tilanne sulla! Tuossa melkein toivois ettei olis edes saanut tietää, kun joutuu niin inhottavaan välikäteen :/ Tietääkö tämä pettäjä että kerroit? Mites miehesi, eikö voi vahvistaa asiaa siskolleen vai tietääkö edes? Vaikeita juttuja.
Omaa Tokihan se testi oli tehtävä ja kaunis viiva siinä komeilee, mutta vain yksi. :D Oli tosin odotettavissa. Piinailu jatkukoon!:)
Mites Anu ja muut?
 
Mäkään en malttanut olla testailematta, mutta ehkä olis parempi ollut malttaa... Tein eilen ja tänään aamulla jonkun david-liuskatestin vahvuus10 ja molemmilla kerroilla tuli 5 min sisään ihan juuri ja juuri erottuva viiva, ei kyllä ollut edes haamu. Ehkä tänään näytti hitusen punertavalta mutta sai kyllä siristellä että edes näki yhtään mitään. Taitaa olla vaan viivanpaikka. Ja antaahan nuo vääriäkin positiivisia kun on niin herkkiä. Jotain siinä kuitenki oli kun mieskin näki mutta taitaa negaa vaan tarkottaa. En ole aikaisemmin noita liuskoja tehnyt niin ei hajuakaan onko tuo viivan ilmestyminen tavallista negoissa. Hmmm... Maltan ehkä huomiseen ja kokeilen vaikka puikkotestillä.
On tää vaikeaa:LOL:
 
Lumpe: Pikaista paranemista!

Mememe: Tervetuloa! :wave:

Itse yritän ajatella, mitä kaikkea voi vielä tehdä ennen kuin on raskaana. Eilen illalla mässäilin sipseillä ja karkilla, ehkä ulkonakin voisi käydä tuulettumassa, värjätä hiuksia ( en uskaltanut esikko odottaessa :LOL:), jaksan vielä käydä kyläilemässä, harrastuksissa ennen valtavaa pahoinvointia/väsymystä yms.
Mulla on näin kp17 alkaen jotenkin tasaisempaa. Sitten kp1 alkaa myrskytä: "tahtoo raskautua nyt heti, heti!!!" Muutun äkäiseksi, epätoivoiseksi. Tiedän siis nuo tunteet.

Omppuf
: :hug: Voi miten kurjaa!

Anu84: Täällä jännätään sun puolesta! Jos varman päälle haluais, niin odottasin ja testaisin parin päivän päästä? Tai en minä tiedä :)

Ja itsestä sen verran vielä, että on meillä yrityskertoja muuten enemmän kuin 2. Sellaisella "vauva on tullakseen jos on"- asenteella, ei siis mitään "tähdätäänpä nyt ovisaikaan" meininkiä. Mutta en laske niitä nyt tähän. Varhainnen km on viikoilla 6. :( Tiedän oviksen jälkeen melkein heti milloin on tärpännyt. Siksi en nyt toiveikas ole, sais vaan tää kierto päättyä. :)
 
saraheinä: Kyllä suurin osa negoista on vaan ihan täysin yksiviivaisia. Olisin sun tilanteessa jo melko toiveikas! :) Nyt vaan parin päivän päästä uutta testiä ;)
Lumpe: Voimia sairastelun selättämiseen! :eek: Ikävää että taas sairastamis-aaltoja meneillään :S
anu84: Kyllä sinä uskallat ;D Miten olis huomenna?
MeaMansikka: Mahtoi olla siis liian aikaista testailulle :) Plussatuulia sinne! Juu mutta ajattelin sen siltä kantilta, että itsestä olis ainakin vielä ikävämpää jos kylillä puhuttais selän takana ja itsellä ei olis mitään tietoa :eek: On tullut omallekkin kohdalle aikaisemmin elämässä ja onneksi uskoin kertojaa. Nyt nähny kyseistä miestä viimeksi vuosi sitten eikä ole mihinkään muuttunut :D
 
saraheinä kuulostaa erittäin lupaavalta!!! peukut pystyyn että siitä lähtee vahvistumaan!!!

anu84 sulla on suorastaan kadehdittava itsehillintä:)

mememe tervetuloa:wave: tuttuja ajatuksia nuo myö täällä. ensimmäinen tuli vahingossa ja nyt toista yritetty kuusi kiertoa. : /

tänään siis dpo 10 ja tein sen davidin liuska testin, ja negahan se oli :'( hetken jo luulin, että tulisiko viiva, kun testin tekeytyessä väri jäi ylä- ja alareunoille siihen viivan paikan kohdalle. mutta siitä se sitten kuitenkin liukeni pois. (oottekos muuten huomannut kuinka tarkka on kuumeileva nainen;))
oireita on yhäkin. sänkyyn mennessäkin meinasi laatta lentää ja koko päivän oli krapulainen olo. alavatsalla nyt menkkamaista juilintaa aina ajoittain. oliskos sulla anu84 kanssa sellaista?? joko meni ohi? mulla on pelko persuksissa, että jos alkaakin menkat. kai se on pakko luottaa, että kyllä se plussa sieltä vielä voisi tulla..
 
Ei helevetti, mä sitte menin ja tein sen testin. pissa ollu reilu tunnin rakossa... koko ajan mä näin jotain punasta siinä testissä, sit lähin lenkille ja tulin takas niin aika selvä viiva siinä on....... Siis apua!!!!!!! Mä en uskalla vielä ajatella yhtää mitään!! Ikää aiemmin en oo noihin testeihin tuollaisia viivanpaikkoja ainakaan saanu ja kyse on rfsu:n testeista.....
 
Nöhvi
Täällähän on ollut vilkasta keskustelua, hyvä hyvä :D

Anulla on tilanne päällä :heart: Hyvältä näyttää! Ei mulla ole testit näyttäneet oikein mitään, vaikka kuinka olen käännellyt ja väännellyt eri valoissa ja kurkkinut testiajan jälkeen. Tuo on aika vahvan värinenkin. Hyvältä näyttää :)

kiukuttelia: voimia harjoitteluun ;)

mememe: tervetuloa :wave: Tiedän tunteen, "vauvanteossa" ei kyllä malttaisi odottaa tulosta ollenkaan... Ekat kp:t on aina masentavia, mutta kun menkat loppuu niin sitä jotenkin mielikin parantuu ja toiveet suuntautuu meneillään olevaan kiertoon :)

Omppuf: No höh, nyt sitten "ammutaan" viestintuoja :( Ikävä tilanne sinulle! Toivottavasti tämä sisko nyt ymmärtäisi ettei se sun vika ole! Höh... no jokatapauksessa tsemppiä harjoituksiin ;)

Lumpe: paranemista teidän porukalle :hug:

MeaMansikka: jaksuja piinailuun ja tulkoon se plussa sieltä PIAN!

saraheinä: jännittäväksi menee sielläkin :popcorn: Lisää testejä kehiin!

Annis: dpo10 on vielä sen verran vähän, että ei kannata tämän perusteella heittää kirvestä kaivoon :) Vielä on hyvin aikaa negan muuttua plussaksi.

on: kp10 *poks* ja harjoittelukausi startattu ;) Ovistestit otettu käyttöön - tuli ihmeen vahvaa viiva jo tänä aamuna, hmmm. Lääkäriin kaksi yötä!!
 

Yhteistyössä