Häpeettekö yli 20 kg ylipainoiset alasti itseenne miehenne kanssa seksiä harrastaessa

  • Viestiketjun aloittaja "Kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
Kepsis
[QUOTE="Kysyjä";25550932]Jos teitä ottaa noin koville tekstien perusteella ni miksi ette laihduta, ihan sama mitä te meistä normipainosista sanotte :D[/QUOTE]

Logiikka, sitä sinulla ei ole. Kokeile vaikka tavata kommentit jos et huomaa ärsytyksen kohdistuvan sinuun eikä ylipainoon.
 
"mä"
en häpeä itseäni mieheni edessä. Ylimääräistä paljon enemmän kuin 20kg, kuten nämä kaikki yhteiset vuodet on ollut. Voisin väittää, että mieheni on minuun hyvinkin rakastunut, mutta palsta varmaan tietää tämänkin paremmin;)
 
bullukka
Olen 20kg isompi nyt, kuin mieheni tavatessani, eikä ole koskaan tarvinnut hävetä itseäni hänen, eikä kenenkään edessä. Kilot tulleet raskaudesta, enpä vaan ole vielä jaksanut laihduttaa niitä pois. Ehkä joku päivä sitten.

Mutta vastoin jonkun älypään (en muista kuka) kommentteja, ei lihavat aina ylensyötä myös lapsiaan! Meillä syödään terveellistä kotiruokaa, eineksiä tai esim. ranskalaisia ehkä kerran vuodessa, kun en roskaruoan mausta pidä. Ainoa, mikä minuakin lihottaa, on makeiset, enkä niitä lapselleni anna vaan puputan salassa. Eli ihan turha lässyttää, että jokainen lihava vanhempi syöttää myös lapsensa lihavaksi! Meillä pojan paino menee nollakäyrällä, eli just siinä missä pitääkin.
 
En oo niin lihava, mutta jos olisin, niin miksi ihmeessä häpeäisin?

Makuja on monia, jotkut miehet tykkää ihan oikeasti muhkummasta ja toiset taas ei.

Ja kun on terve itsetunto, niin häpeä ei ole mielessä kun oman puolison kanssa (tai kenen tahansa kanssa sen puoleen) seksiä harrastaa, oli kroppa missä kuosissa vaan.

Tosi hyvät vastaukset, ja ps. sulla on tosi mahtava kuva profiilissasi :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
"sipsi"
Painan varmaan 15kg enemmän, kuin tavatessamme 22v sitten - myös miehen ulkomuoto on muuttunut :) 10kg haluasin pois, en vaan saa aikaiseksi aloittaa. En seksi- enkä muunkaan häpeän vuoksi, vaan pelottaa, ettei särkyneet selkäni ja polveni ainakaan hyvää tykkää...

En ymmärrä, miksi painoaan pitäisi hävetä? Lihavuus tai laihuus eivät kenestäkään sen parempaa tai huonompaa ihmistä yksistään tee.
 
ouou
En lukenut ketjua, yllätys, mutta ensiksi haluaisin tietää ap;n kannan, kuka on 20 kiloa ylipainoinen?? Onko sulla joku taulukko, josta vertaat pituuden ja painon suhdetta, rintojen ja lantion sopusuhtaisuutta vai kuinka tähän aloitukseen pitäisi suhtautua??? Ja en ole ehkä hakemaasi aineistoa, 170/58, mutta eihän susta koskaan tiedä?? Ja meillä ainakin mies on nauttinut seksistä kanssani, kuten minäkin hänen kanssaan, on sitten lihavampia kausia tai hoikempia.. Enemmän kyllä ihmetyttää, nauttiiko joku yhtään mistään tommosen bimbon kanssa???
 
En häpeä ja just Kysyin niin tykkää kuulemma pannakin. Ei voi mitään. Ja siihen laihduttamiseen, kliseen omaisesti toistan että ette voi tietää miksi joku on lihava niin ei tarvi louskuttaa sitä laihduttakaa läskit lausetta, kaikki ei vaan saa aikaseksi.
 
"Sanna"
[QUOTE="nuuh";25550726]En en suinkaan. Hyvin pystyy tisseillä läpsimään miestä poskille. Pystytkös sinä rustonpala siihen?[/QUOTE]

Miksi sinulla on tarve haukkua laihempiasi? Kommenttisi kertoo huonosta itsetunnosta.
 
"vieras1234"
no en todellakaan häpeä, miksi pitäisi hävetä? mies on tasantarkkaan tiennyt joka kilon ja makkaran minkä riesakseen on saamassa kun naimisiin meni. joten itseään saa syyttää jos ei enää mielytä.
 
"sama"
[QUOTE="jepjep";25551478]Minkä ikäinen olet? Kyllä minäkin häpesin nuorempana kroppaani, mutta en milloinkaan ole osannut hävetä seurustelukumppanieni kanssa. Jos luottamus mieheen on kunnossa, ei sitä vaan hävetä, vaikka itsetunto oliskin huono.[/QUOTE]

Eipä tuo mies ole minua koskaan haukkunut, päinvastoin...
Vaan silti, en vain pidä itsestäni. Mutta mulla on muitakin ongelmia, ehkä tää kaikki juontuu sieltä.
 
"jepjep"
[QUOTE="sama";25551499]Eipä tuo mies ole minua koskaan haukkunut, päinvastoin...
Vaan silti, en vain pidä itsestäni. Mutta mulla on muitakin ongelmia, ehkä tää kaikki juontuu sieltä.[/QUOTE]

Ei ole kivaa, jos ei viihdy kropassaan. En kyllä itsekään tässä viihdy, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi aloittaa laihdutusta... :/ huomenna olisi tarkoitus aloittaa, tarkoitus olis yrittää saada toinen lapsi jossain vaiheessa, enkä halua näin ylipainoisena tulla raskaaksi. Tsemppiä sinulle, toivottavasti löydät jossain vaiheessa voimia aloittaa laihdutus, tai vastaavasti voimia hyväksyä kroppasi sellaisena kuin se on :)
 
"sama"
[QUOTE="jepjep";25551518]Ei ole kivaa, jos ei viihdy kropassaan. En kyllä itsekään tässä viihdy, mutta en ole vaan saanut aikaiseksi aloittaa laihdutusta... :/ huomenna olisi tarkoitus aloittaa, tarkoitus olis yrittää saada toinen lapsi jossain vaiheessa, enkä halua näin ylipainoisena tulla raskaaksi. Tsemppiä sinulle, toivottavasti löydät jossain vaiheessa voimia aloittaa laihdutus, tai vastaavasti voimia hyväksyä kroppasi sellaisena kuin se on :)[/QUOTE]

Tsemppiä myös sinulle ja ennen kaikkea lapsilykkyä tulevaisuudessa :)
 
"Äiti"
En häpeä opman mieheni kanssa, vaikken itsestäni pidäkään näin isona (ylipainoa varmaan 30 kg). Mutta jos nyt ero tulisi, en varmaan menisi sänkyyn kenenkään kanssa, kun en kehtaisi näyttäytyä ilkosillaan.
 
"vieras"
Häpeän ja seksiäkään ei tee sen vuoksi mieli. Vaikka miehellä on itselläänkin ylipainoa, niin se ei kuitenkaan häpeä itseään. En usko että mies pitää minua seksikkäänä vaikka joskus niin väittää, uskon että sanoo niin vain päästäkseen pukille.
 
Miksi häpeäisin? Me ollaan oltu 13v yhdessä ihan teinistä asti ja kyllä, kroppani on muuttunut vuosien myötä paljon. Mieheni rakastaa minua ja kaikkea minussa. ei minun tarvitse enää olla 17v näköinen, olen kuitenkin edelleen MINÄ, se nainen, jonka mieheni aikoinaan halusi ja naimisiin meni. Ei tarvitse hävetä! Minulla on maailman rakkain ja ihanin mies!
 
Olen ollut saman miehen kanssa kahdeksan vuotta. Kummatkin ollaan saatu lisäpainoa sitten teinivuosien. Ihan samalla tavalla mies mua tuntuu haluavan kuin alkuaikoinakin, kun olin 40 kiloa kevyempi (lue, langanlaiha, sillä pituuteni on 187 cm ja paino oli silloin 58 kg). En häpeä itseäni painavampana - en myöskään näytä lihavalta - ja olen nyt paljon onnellisempi kuin luu- ja nahkakasana. Ehkä sen kultaisen keskitien vielä jonain päivänä saattaisi löytää, mutta ei ole mikään kiire. Mä oon just hyvä tällaisena.
 

Yhteistyössä