Häpeettekö yli 20 kg ylipainoiset alasti itseenne miehenne kanssa seksiä harrastaessa

  • Viestiketjun aloittaja "Kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
En oo niin lihava, mutta jos olisin, niin miksi ihmeessä häpeäisin?

Makuja on monia, jotkut miehet tykkää ihan oikeasti muhkummasta ja toiset taas ei.

Ja kun on terve itsetunto, niin häpeä ei ole mielessä kun oman puolison kanssa (tai kenen tahansa kanssa sen puoleen) seksiä harrastaa, oli kroppa missä kuosissa vaan.
 
45kg ylipainoa
ja nautin seksistä tällä hetkellä enemmän kuin koskaan! Mies ei halua että laihdun yhtään..rakastellessamme hivelee jokaista kohtaa kehossani. mieheni on sanonut, että olen hänelle täydellinen tälläisenä kuin olen =)

Mutta miten ap sinun miehesi? hän ei ilmeisestikkään ole tyytyväinen sinun kroppaasi? miehiä on erilaisia, niin naisiakin!
 
Uskon, että jos jollakin on yli 20kg ylipainoa ja parisuhde kunnossa; vakaalla pohjalla, niin ei
ne kilot puolisoa varmasti häiritse.Niiden kilojen alla on kuitenkin se sama ihminen johon
on rakastunut.Kaikilla ulkomuoto muuttuu ennemmin tai myöhemmin vanhenemisenkin myötä.
Enkä tarkoita vain kilojen lisääntymistä, sillä kaikki eivät liho.
Toki terveydellisistä syistä olisi suositeltavaa laihduttaa.
 
En häpee yhtään itseäni alastomana ja seksiä harrastaessa mieheni kanssa, ei tarvia. :) Mieheni pitää ja hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Mies ei näe kiloja ja läskejä rakastellessa.
Mies nauttii seksistä kanssani eikä häntä kilot häiritse yhtään ja mie itse rakastan seksiä
ja nautin paljon mieheni kanssa. :) :heart:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
miksi häpeäisin? Hyvin olen tämmöisenä kelvannut yli 20 vuotta (en tosin ihan näin lihava ollut alussa :) ), seksiä on ihan riittävästi, veikkaisin että jopa enemmän kuin sinulla ap :D
 
Mietin, että miksi kiloja pitäisi hävetä juuri seksiä harrastaessa?

Kyllä mies varmaan näkee muutenkin että naisella on liikakiloja, ja näkee naisensa alasti kun tämä vaihtaa vaatteita tai menee suihkuun. Siitä huolimatta tahtoo seksiä juuri tuon 20 kg ylipainoisen naisen kanssa.
 
En todellakaan häpeä. Seksin aikana on ihan muut asiat mielessä. Ne joiden kanssa olen ollut suhteessa niin ovat pitäneet minusta sellaisena kuin olen. Ihan sama mitä sinä uskot. Mulla on n.18kg ylipainoa.
 
Viimeksi muokattu:
"Yh-äiti"
Mä en häpeä 30 ylimääräistä kiloa edes yhden illan jutuissa. Kummasti niitä normaalipainoisia miehiä on riittänyt eikä ole mitään epätoivoisia tapauksia ollut.
 
"hah"
hah, olen 20kg ylipainoinen ja en ole jaksanut nyt ajatellakaan seksiä (synnytys). Mies se on minussa roikkunut kiusakssi asti ja eilen hellyin sitten. Mies rakastaa minua tälläisena näin, juuri niin bullavana :)
 
[QUOTE="Kysyjä";25550821]Kovillekko otti :D[/QUOTE]

Voiko olla typerämpää, kuin tulla jänkyttämään jotain Kolahtiko? -paskaa, kun on ensin tehnyt tarkoituksellisen irvivän ja ärsyttävän aloituksen? Mentaliteettina: "olin oikeassa, koska loukkaannuit loukkaaviksi /ärsyttäviksi tarkoittamistani sanoista".

Plääh.

Turhaan edes vastaan tähän, muta menköön.
 
"Bella"
Kyllä mua ahdistais jos olisin lihava!Onneksi en ole!
Oikeastaan lihavat ihmiset ovat oksettavia,hyi!Läskit vanhemmat antavat huonoa esimerkkiä lapsilleen terveellisestä elämästä;ruokailusta ja oman kehon hallinnasta.
Mä en tajua,et jos joku on läski niin mitä hiivattia se sitten vaan syö ja syö eikä edes yritä laihtua esim. liikunnalla ja ruokavaliolla!!!!????
 
Kepsis
Voiko olla typerämpää, kuin tulla jänkyttämään jotain Kolahtiko? -paskaa, kun on ensin tehnyt tarkoituksellisen irvivän ja ärsyttävän aloituksen? Mentaliteettina: "olin oikeassa, koska loukkaannuit loukkaaviksi /ärsyttäviksi tarkoittamistani sanoista".

Plääh.

Turhaan edes vastaan tähän, muta menköön.
aattele positiivisesti, todennäköisesti kivekset ei ole vielä laskeutuneet hällä.
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni

Yhteistyössä