Häpeettekö yli 20 kg ylipainoiset alasti itseenne miehenne kanssa seksiä harrastaessa

  • Viestiketjun aloittaja "Kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
Mä hukutin murheeni hyvään syömiseen ja mättöön yksinhuoltaja aikanani. Niitä kiloja kannan edelleen. Ja varmasti mies näki kiloni jo tutustuttaessa.

En häpeä itseäni mieheni edessä enkä muidenkaan. Miksi pitäisikään. Jokainen kun kantaa omat kilonsa, niin kenelläkään ei pitäisi olla sanomista toisen kiloihin, oli niitä vähän tai paljon.
 
10kg ylip.
Mulla ei ole ylipainoa kun vajaa 10kg ja haluaisin painaa 10 kg vähemmän (nyt 158cm ja 68kg). Maha on kamala pömppö, reidet ja takapuoli levinnyt, allit roikkuu... Ja kyllä MÄ HÄPEÄN läskejäni rakastellessa ja muutenkin. Tai ehkä mä häpeän eniten sitä että ei löydy itsekuria tiputtaa painoa, kilot kertynyt 8 vuoden aikana, kolme lasta, jokaisesta jäänyt pari kiloa ja sit muutama tullut vielä muuten. Mä en ole ollenkaan sinut vartaloni kanssa, vaikka mies kyllä sanoo ettei häntä haittaa ja tykkää musta tälläisenä, mutta mä häpeän. Toki olen alastomana mieheni edessä sängyssä, saunassa jne... Mutta voi kun sais itseään niskasta kiinni ja kilot pois...
 

Yhteistyössä