Mitä blösö? Osuko?porvoosta sinäkin? kerro terkkui...
Sata kiloinen mies, voi yök...Sata kiloinen nainen, voi ziisus...
no ihan vrmasti näkee, mutta ehkä hänellä on hyvä mielikuvitus?Mies ei näe kiloja ja läskejä rakastellessa.
Minkä ikäinen sä siis olet ja paljonko painat?Miksi häpeäisin? Me ollaan oltu 13v yhdessä ihan teinistä asti ja kyllä, kroppani on muuttunut vuosien myötä paljon. Mieheni rakastaa minua ja kaikkea minussa. ei minun tarvitse enää olla 17v näköinen, olen kuitenkin edelleen MINÄ, se nainen, jonka mieheni aikoinaan halusi ja naimisiin meni. Ei tarvitse hävetä! Minulla on maailman rakkain ja ihanin mies!
No meillä näkeejoko mun persiin jos ollaan kontillaan tai sitten naaman tai sängynpäädyn jos ukko on päällä. HYVIN harvoin näkee katon kun en jaksa hytkyä ratsastamassa....Alkuperäinen kirjoittaja et usko itekään.;25558430:no ihan vrmasti näkee, mutta ehkä hänellä on hyvä mielikuvitus?
No näkee ja tietää miun olevan ylipainoinen tietysti, mutta onpahan tuo mies itse sanonut ettei katso tai näe nuita miun ylikiloja ja läskejäAlkuperäinen kirjoittaja et usko itekään.;25558430:no ihan vrmasti näkee, mutta ehkä hänellä on hyvä mielikuvitus?
32v ja paljon painan!Minkä ikäinen sä siis olet ja paljonko painat?