Häpeettekö yli 20 kg ylipainoiset alasti itseenne miehenne kanssa seksiä harrastaessa

  • Viestiketjun aloittaja "Kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
bullukka
[QUOTE="sofia";25551641]Kaikki miehet pitävät hoikista ja nuorista naisista.

Joten tottakai teitä läskejä hävettää.

Tämä on totuus.[/QUOTE]

:D porvoosta sinäkin? kerro terkkui...
 
bullukka
[QUOTE="sofia";25552512]Mitä blösö? Osuko?[/QUOTE]

Osui ja upposi syvälle läskimakkaroihin :) jiihaa, pitäiskin käydä Porvoossa ens kesänä, mukavannäköinen kesäkaupunki...
 
ooh
En ole paljoa ylipainoinen, noin neljä kiloa noussut paino nyt vanhemmiten siirtyessäni kevyempään työhön.
Mutta arpi mahassa strelisaation vuoksi, strelisaation purun ja keisarinleikkauksen niiden jälkeen, on saanut alamahan roikkumaan. Toki suhteita on ollut, eikä kukaan siitä välittänyt, mutta parempi olla yksiksein, vaatteet päällä ja näyttää nuorekkaalta ikäänsä nähden.
Kasvot onneksi ovat säästyneet, eikä ryppyjä.
 
"tiu"
noin 10 kg on ylipainoa, en häpeä itseäni mutta välillä toivoisin olevani vähän ketterämpi. miehen mukaan olen täydellinen :) hän on jo pian 50 v ja aina jaksaa olla poikamaisen innoissaan kun pyörii ympärilläni
 
sdg
oon normaalipainon alorajoilla ja häpeän itseäni. En ole koskaan osannut nauttia omasta kehostani. Ehkäpä asialla on yhteys jo lapsuudesta johtavaan sä oot niin laiha, syö jotain, traumaan. Ja en lihoa vaikka mitä tekisin. Joten ei ehkä ole ainostaan yhden kiloryhmän ongelma vaan voi olla myös laihempienkin
 
"nii"
mulla n. 10 kg ylimääräistä painoa lasten jäljiltä, ja osittain häpeän sängyssä, tai ainakin yritän olla asennoissa joissa jokainen makkarani ei nyt suoraan mieheni verkkokalvolle piirry.. ehkä lapsellista, mutta pystyn silti nauttimaan seksitä ihan yhtälailla...
 
tyuhj
[QUOTE="vieras";25553797]Sata kiloinen mies, voi yök...

Ei ylipainoinen mies ole sen hemaisevampi näky kuin nainenkaan, usein päinvastoin. Valtava kaljamaha vyön päällä roikkumassa on paljon karseampi näky kuin makkarat mekon sisällä.[/QUOTE]

Ei olekaan. Mutta satakiloisia naisia on harvemmassa. Pistää silmään.
 
"vieras"
[QUOTE="sofia";25551641]Kaikki miehet pitävät hoikista ja nuorista naisista.

Joten tottakai teitä läskejä hävettää.

Tämä on totuus.[/QUOTE]

ja silti mies kuitenki lähti mun mukaan ja ei sen hoikan ja nuoren....ja pentele halus vielä väkisin naimisiin 40kg ylipainon kanssa.
 
bcjb
Mun mies on 30 kg ylipainoinen :D ei se ole vielä seksiä estänyt. Itse olen normaalipainoinen ja vaikka ois painoa enemmän, en usko painon vaikuttavan niin, että alkaisin varsinaisesti HÄVETÄ... ja varsinkaan oman miehen kanssa. Uimarannalla tilanne voisi olla toinen, etenkin jos siellä olisi arvostelevia palstalaisia.
 
[QUOTE="Kysyjä";25550648]Pitääkö se mies muka teistä sellasenaan? Mä en voi uskoa.[/QUOTE]

Minulla oli joskus moninkertaisesti tuo 20 kiloa ylipainoa enkä silloinkaan hävennyt enkä epäillyt sitäkään etteikö tuo olisi minua puoleensavetävänä pitänyt.
:)
 
Big Bangille kysymys
Miksi häpeäisin? Me ollaan oltu 13v yhdessä ihan teinistä asti ja kyllä, kroppani on muuttunut vuosien myötä paljon. Mieheni rakastaa minua ja kaikkea minussa. ei minun tarvitse enää olla 17v näköinen, olen kuitenkin edelleen MINÄ, se nainen, jonka mieheni aikoinaan halusi ja naimisiin meni. Ei tarvitse hävetä! Minulla on maailman rakkain ja ihanin mies!
Minkä ikäinen sä siis olet ja paljonko painat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja et usko itekään.;25558430:
no ihan vrmasti näkee, mutta ehkä hänellä on hyvä mielikuvitus? :D
No meillä näkeejoko mun persiin jos ollaan kontillaan tai sitten naaman tai sängynpäädyn jos ukko on päällä. HYVIN harvoin näkee katon kun en jaksa hytkyä ratsastamassa.... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja et usko itekään.;25558430:
no ihan vrmasti näkee, mutta ehkä hänellä on hyvä mielikuvitus? :D
No näkee ja tietää miun olevan ylipainoinen tietysti, mutta onpahan tuo mies itse sanonut ettei katso tai näe nuita miun ylikiloja ja läskejä
rakastellessa, eikä välitä nuista miun läskeistä. =)
Innostunut tuo miun mies näkyy kuitenkin miusta olevan jo yhdeksän vuoden ajan,ja yhtä iso olin jo ennen ensimmäistä seksikertaa, seksisuhdetta, seurustelua ja naimisiinmenoa. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä