Mustien esittäytymisketju

heips,oon 29v kotiäiti.mun mies on 38v peltiseppä.meillä on uusioperhe,6lasta.miehellä oli ennestään kolme ja mulla kaksi,ja bonuksena saatiin yksi yhteinen lapsi.rakastan lapsien läsnäoloa ja isoa perhettä,tykkään tuntea itteni kiireiseneä lapsien kanssa.ihan heti ei ole työelämä mielesä,vaikkakin nuorin poikanen on 6kk.ja siitä puuhen ollen olen ääretömän ylpee siitä kun ihmisten päät kääntyy kaupassa kun kuljen 5 pojan kanssa siellä ja neuvottelen päivän ruuasta,tulee semmonen pollee olotila :) ja sit on tämä yksi rimpsessa jolle saa ostaa ihania pampuloita ja muita pinnejä ja röyhelöitä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;25539463:
heips,oon 29v kotiäiti.mun mies on 38v peltiseppä.meillä on uusioperhe,6lasta.miehellä oli ennestään kolme ja mulla kaksi,ja bonuksena saatiin yksi yhteinen lapsi.rakastan lapsien läsnäoloa ja isoa perhettä,tykkään tuntea itteni kiireiseneä lapsien kanssa.ihan heti ei ole työelämä mielesä,vaikkakin nuorin poikanen on 6kk.ja siitä puuhen ollen olen ääretömän ylpee siitä kun ihmisten päät kääntyy kaupassa kun kuljen 5 pojan kanssa siellä ja neuvottelen päivän ruuasta,tulee semmonen pollee olotila :) ja sit on tämä yksi rimpsessa jolle saa ostaa ihania pampuloita ja muita pinnejä ja röyhelöitä :)
tulin ekaa ketaa tänne 7v sitten,en tosin muista enää nicciä.vuoden verran oon ollu mörkömäinen :) oon ollu vakkari koko 7v.
 
Joo.

Eli 26v kotiäiti, paikkakuntana Helsinki. Lapsia kaksi, 2,5v ja 7kk sekä äitipuolena 5 vuotiaalle. Mies pari vuotta vanhempi.

Jaloissa pyörii yks kani, kourallinen hämppyjä, skorppari ja pari lieroa.

Tänne eksyin kuopuksen odotusaikana, kun mun äiti tilaa mulle kaksplussaa. Lehdestä bongasin palstan ja tääl oli niin helvetin järjettömät jutut et jäin heti koukkuun.

*muoks* ja lisäyksenä vielä, et ammatiltani oon se paljon parjattu kassamuija, ja kassa kutsuu taas parin kuukauden päästä kun tää "loma" on lusittu.
 
Viimeksi muokattu:
28v. neljän tytön (1,5v., 3,5v., 5v. ja 8v.) äiti uudeltamaalta, hevonkuusen viimeiseltä pellonkulmalta.
Ikivanhassa hirsimökissämme mukana menossa Mörökölli 37v., sekä marsu, kani, 3 kissaa ja 2 vasikan kokoista koiraa.
Pihapiirissä remuaa 11 päinen kanala, 1 poni ja 5 hevosta.

Työkseni lomitan hevostalleja ja yritän pitää oman tallini pystyssä, pidän välillä naapurin tytöille ratsastustunteja, ompelen, siivoan, leivon kakkuja ja kokkaan, askartelen.... milloin mitäkin. Sen jälkeen kun perustin toiminimen ja aloin harrastaa työkseni, en ole varsinaisesti harrastanut mitään, paitsi työntekoa.

Palstalle eksyin joskus toista odottaessani, googlettaessani jotain synnytykseen liittyvää. Siitähän on nyt sitten reilut 5 vuotta, ja täällä olen jumissa kuin paska junttilan tuvan seinässä...
 
Viimeksi muokattu:
:wave: Tässä pinoutuu päälle kaksivitonen, kuusi vuotta naimisissa ollut nelivuotiaan tyttären äiti pääkaupunkiseudulta. Palstailin tytön odotusaikana eri nikillä ja jättäydyin pois porukasta pikkuhiljaa vain palatakseni nyt kun toiveissa on mahdollinen toinen tenava.

Pyrin olemaan diplomaattinen (ja usein siinä onnistunkin), vaikken pelkää sanoa omaa mielipidettäni. Sarkasmi on parasta maailmassa, joskaan ei kaikkien mieleen. Teen kolmivuorotyötä, joka on välillä erittäin ikävää perheen kannalta - toisaalta en ole rutiinien ystävä ja tämä toimintamalli toimii meidän perheessä. Mies tekee kotihommia ja kokkaa ja on lapsen kanssa hyvin paljon kun itse istun töissä tienaamassa lihavampaa tilipussia. Mies ja tytär ovat elämäni - korvaamattomat. Tiedän olevani erittäin onnekas, koska parisuhde on toimiva ja saan toteuttaa itseäni, aivan kuten mieskin. On tämän onnen eteen taisteltukin - parhaimmat asiat elämässä kun harvoin tulevat ilmaiseksi. :D
 
32 v. yhden ihanaisen alle 2 veen äiti Varsinais-Suomesta. Työskentelen esimiestehtävissä sosiaalialalla, onnekseni olen vielä melko pitkään hoitovapaalla ja nautin täysin rinnoin kotielämästä. Haaveilen toisesta lapsesta.

Palstalla olen pyörinyt reilu 3 vuotta. Minulla on kaksi nimimerkkiä, joista toista käytän vain vauvapuolella, ja tämän rekisteröin vasta pari viikkoa sitten. Tähän asti olen siis ollut Mitäs nytissä harmaana haahuilijana. Olen jäänyt pahasti koukkuun tähän palstaan, viihdyttävyys on uskomaton joskus ärsyttävyyteen asti, tosin myös hyviä keskusteluja ja tietoa löytää!
 
vier
Yllättävästi täällä pyörii meitä lapsettomiakin.

Itse eksyin tänne vuosi sitten googlettaessani reseptiä, ja täällä pysyn kuin tikku paskassa (meahia mukaillen)

Rekkaria ei oo tullu laitettua mutta palstakoukku on syvällä sielun lihassa.

Aijoo, olen 37v lapseton nainen, asun helsingissä ja opiskelen uutta ammattia yliopistossa.

Äänestin Haavistoa molemmilla kierroksilla mutta olenkin kukkahattutäti.
 
27v. äiti-ihminen Laukaasta, Keski-Suomesta. Perheeseen kuuluu myös ukkeli 32v., mun tyttö 6v. ja miehen poika 10v., haaveilen perheenlisäyksestä.
Mies on sairaseläkkeellä ja mie olen töissä Alkossa.
Palstalle eksyin joskus 4-5 vuotta sitten ja siitä saakka ollu vakkaripalstailija.
Kappas.
Ollaan voitu tavatakin.
Meillä on mökki Tarvaalassa.
:)
 
Hei.

23 vuotias nainen, tuore vaimo ja äiti. Ammatiltani lähihoitaja/tarhantäti. Keski-Suomea asutetaan tällä hetkellä, perheeseen kuuluu itseni lisäksi ihana mieheni, parikuinen poikalapsi ja kahjoakin kahjompi porokoira.

Löysin tänne reilu vuosi sitten purkamaan vauvakuumettani ja tutkimaan raskautumisen mahdollisuuksia ja mitä kummallisempia "raskausoireita" milloinkin podin. Samalla eksyin Mitäs nyt-puolelle, koukutuin kaikista siellä laukkaavista kummajaisista ja ihmisten ihmeellisestä typeryydestä. Kuuluisa "raskaaksi pyyhkeestä"-ketju sai mut nauramaan puoli päivää vedet silmissä, ja jämähtämään lopullisesti palstalle.

Joulukuisten ja esikoista odottavien ketjussa olen roikkunut raskauden aikana ja poikasen synnyttyä, saa täältä palstalta hyvän viihteen lisäksi myös vertaistukea, neuvoja ja kannustusta. Meinasin sanoa että ystäviäkin.

Niin ja onhan täällä ihan hauskaa tämä vakiväki.
 
Viimeksi muokattu:
28 vuotias yhden 4 vuotiaan pojan äiti Etelä-Pohjanmaalta. Ukkokin löytyy, elukoita ei oo, vaikkakin perheen miehillä on kova koirakuume. 2 ammattia löytyy, kolmatta haaveilen ja tällähetkellä olen kotona kärvistelemässä perussairauden aktiivivaiheen kynsissä.
Palstaillut olen noin 2 vuotta, eksyin tänne kun huomasin että googletinpa mitä tahansa päädyin aina ensin 2+lle :D
 
7thHeaven
Määki osallistun!

Yli 20v Helsinkiläinen, menossa naimisiin, kaksi tyttöä asuttaa kanssani tätä pientä kopperoista. Asutaan miehen kanssa väliaikaisesti eri kaupungeissa. Mulla on niinkin hieno ammattinimike, kuin "qualificated for cleaning technics and supervising", kansankielellä siivooja :D Harrastan kaikenlaista liikuntaa, opiskelen iltaisin ja tökin internetkansaa rajulla kädellä provoten, yleensä politiikasta, en tosin tällä palstalla.

Palstaillut oon jo vuoden päivät ja tämän nickin taisin tehdä pari kk takaperin ihan vain selkiyttämään ketjujen seurantaa jne :)
Pakko vielä lisätä, tämä on paras paikka nollauttaa aivot 16-tuntisen työ+koulupäivän jälkeen, purkaa vihaa huutaen tietokoneen äärellä ääneen idiooteille, tai muutenvaan kuluttaa aikaa. Vaikken kauhean vanha itsekään, niin olen kasvanut noilta nuorten huumoripalstoilta niin yli, että palsta tuntuu olevan ainoa mukava paikka :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun pitäis tänä vuonna juhlia kolmekymppisiä. Olen yhden 5-vuotiaan tyttölapsen äiti ja nykyään muhun törmää Porissa.

Miehen kanssa ollaan kohta 10 vuotta kimpassa oltu ja kolmantena tässä avioliitossa pyörii yhteinen yritys (just alko 9:s vuosi sitäkin leikkiä).

Lisäks opiskelen tässä kaiken muun ohessa ja säännöllisen epäsäännöllisesti kiroon kahta kissaa jotka tuo oman osansa tähän sirkukseen jota joku erehtyy pitämään normaalina omakotitalona.

Palstailun alotin kun tirppaa odotin... Eli n. 6 vuotta sitten
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä