"vieras"
Et vaan muista!En mennyt mukaan, koska en saanut. Sanottiin, että olen vaarallinen lapselle, koska "olen uhkannut tappaa lapseni". Vaikka en oikeasti ole.
Et vaan muista!En mennyt mukaan, koska en saanut. Sanottiin, että olen vaarallinen lapselle, koska "olen uhkannut tappaa lapseni". Vaikka en oikeasti ole.
Ja sen sossun tädin pitää siis olla selvännäkijä, joka tietää että juuri SINÄ et tekisi mitään lapsillesi.... voi kun se olisikin noin. Ihan oikein hän teki, noin olisin minäkin toiminut ja moni muu! Noh, siinähän selittelet taukki.Sen voin sanoa, että olen sanonut (mutta en uhannut) että jos ihmiset ajetaan liian ahtaalle, niin että vedetään koko ajan mattoja jalan alta niin jotkut päätyy vaikeisiinkin tekoihin, kuten mediassa on nähty. Tarkkoja sanoja en muista. Mutta en ole ikinä sanonut, että MINÄ mitään tekisin. Ovat vissiin halunneet tulkita sanani tahallaan väärin. En ikimaailmassa voisi tehdä lapsilleni, enkä edes itselleni mitään, sillä tuomitsen jyrkästi kaikki väkivallat.
Puhelunauhoituksesta? Olisipa hyvä, jos heillä todella sellaiset olisivat. Voisimme sitten todistaa, ettei ole mitään sellaista sanottu.Todennäköisesti muisti alkaa palailemaan kun oikeudessa kuulee omat uhkausensa puhelunauhoituksesta. Siinä sitten hyvä selitellä "en mä mitään tarkoittanut vaikka sanoinkin puukolla tappavani. Tuulettelin vaan hiukan". Kyllä aikuisella pitäis senverran olla itsehillintää ettei ala riehumaan puhelimessa, ja senverran järkeä, ettei ainakaan ton tyyppisiä kommentteja mee laukomaan.
Tai ainakin pitäisi ymmärtää, että moisen kommentoinnin jälkeen ei kannata kauheesti puhua "aiheettomasta huostaanotosta"