AUTTAKAA!! Miten mä pärjään ensi yön tämän hammassäryn kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
:(:(:(

Päivällä otettu 800 mg burana, myöhemmin 500 g panadol + panacod ja nyt vielä illalla 600 mg burana.

Särkee edelleen. MITEN mä pärjään yön?? :(
SATTUU!!!!!!!!!!! ;(;(;(

Ei noi auta kunnon hammaskipuun mitään. Mulla on joskus ollut ja ihan perkeleellistä kipua.
Oisko sulla mahdollisuus käydä ihan tk-päivystyksessä hakemassa kipulääkettä?
Tsemppiä!

Ei kai se auta ku kärsiä kun kerran oot pilleriäki jo napsinu :/ Miehelle sanoi hammaslääkäri viimeksi särkypäivystyksessä, että kannattaa purra burana sillä kipeällä hampaalla, että se lääke jäis siihen vaikuttaan :) En tiiä onko mitään perää jutussa.

Otat nukkumaan mennessä kaksi panacodia ja painat kylmää kipeää puolta vasten. Saat ehkä unen, kun panacod yleensä väsyttää.

Kyseessä on varmastikkin hermosärky, eikä noilla lääkkeillä siihen apua löydy. Kokemusta on valitettavasti.
Se ei parane kuin siellä hammaslääkärin penkissä. Kylmähaude/kuumahaude kokeile.

kokeileppas purskuttaa suolavettä. sit toinen on jos kaapissa on neilikkaa ni sitä siihen kipeään hampaaseen kolmas hammastahnaaa sen hampaan ympärille..alkoholipitosien suuveden purskuttelu tai sit kirkkaan viinan purskuttelu... nukkuma asentonna kohoasento

Toi lääkemäärä joka on jo syöty, käy maksan päälle ja pahasti, ei yhtään lisää. Huljuttele jäävettä suussa, se auttaa hetkeksi. ja jos on viinaa, vedä semikännit yöksi, se turruttaa, 2 promillen kohdilla kivuntuntemukset lakkaa.

[QUOTE="vieras";25448345]buranaa ja panacodia ei sais syödä yhtäaikaa..[/QUOTE]

Jo vain saa... mä oon saanu suuriin kipuihin juurikin tuon yhdistelmän... panacod aina yötä vasten...

• Tykkää
Reactions: rops
Kokeile kylmällä tai kuumalla kääreellä hautomista. Jos kasvojen alueella on lkivun lisäksi selvää turvotusta niin on syytä ottaa yhteyttä lähimpään päivystykseen.

[QUOTE="vieras";25448345]buranaa ja panacodia ei sais syödä yhtäaikaa..[/QUOTE]

Mihin tämä perustuu? Itse olen ihan lääkärin märäämänä syönyt panacodia, buranaa, naprokseenia ja ketoprofeenia sekaisin.

Mulla tuonkaltanen tilanne johti vain ja ainoastaan hammaslekurin tuoliin ja kiusankappaleen poistoon. Ei auttanu mikään kotikeino ja päivystyksestäkään ei luvattu buranaa kummempaa. Se kipu ja särky oli jotain aivan helvetillistä ja toimintakyvyttömäksi tekevää. Monenlaista kipua ja tuskaa kokeneena tuo oli yli kaiken. Loppuviimeksi mä valvoneena kävelin ympyrää kädet ohimoilla ja huusin.
En rakasta hammaslekuria mut sillä kertaa mä suorastaan anelin pääsyä päivystysajalle.

Yhteistyössä