Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet erittäin oikeassa. Ihminen muuttuu - mutta mihin suuntaan? Se ratkaisee.Minusta on sama vakiintuuko (oli se sitten avioliitto, yhteenmuutto, raskautuminen) 1kk tapaamisesta tai 10 vuotta tapaamisesta - aina yhtä epävarmaa yhteiselämän jatkuminen. Toinen muuttuu, itse muuttuu, harva tuntee itseäänkään kymmenen vuoden kuluttua (mietitään taaksepäin ajattelulla), joten miten toistakaan ja miten voi olla varma, että kaikki menee yhteiselämän jatkumisen suuntaan.
Impulsiiviset ihmiset sitoutuvat vauhdilla ja eroavat vauhdilla ja saattavat tehdä samaa toistuvasti. Sama ei päde vähemmän impulsiivisiin, jotka voivat aivan hyvin olla hautaan asti sen kanssa, johon sitoutuivat avioliiton merkeissä 4kk tuntemisen jälkeen.
En menisi. En muutenkaan ymmärrä miksi ihmiset avioituvat. En tarvitse prinsessahäitä enkä toisen perheen sukunimeä.
Hjaa, avioitua voi ilman kumpakaan noista.![]()
Uskon, että asia ihmetyttää sinua - ja tämä siksi, mitä olet kertonut parisuhteestasi ja suhtautumisestasi fyysiseen läheisyyteen. Eikä tämä ole mitään kettuilua tms.Minulle avioliitto on pelkkä paperi. Siksi olen aina ihmetellyt ihmisiä, joilla on pakottava tarve päästä naimisiin. Ihan kuin se elämä siitä muuttuisi, että on virallisesti naimisissa.
Uskon, että asia ihmetyttää sinua - ja tämä siksi, mitä olet kertonut parisuhteestasi ja suhtautumisestasi fyysiseen läheisyyteen. Eikä tämä ole mitään kettuilua tms.
Se vaan tekee elämästä erilaista, en tiedä tekeekö parempaa...ehkä tietyllä lailla. Ainakin minusta.Millä tavalla avioliitto tekee elämästä paremman? Ei ihmisten arki muutu mitenkään avioliiton myötä.