Menisitkö naimisiin 4 vuoden seurustelun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shindi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Shindi

Vieras
Mies kosi aiemmin ja meidän piti mennä naimisiin jo viime vuonna mutta ei sitten onnistunutkaan. Nyt mies varmisti ja kosi uudelleen.. neljä vuotta yhdessä ja suostuin.

Menisitkö naimisiin nyt vai järjestäisitkö isot häät ensi vuonna?

Tarkoittaako nyt siis nyt heti vaikka joulukuussa vai ensi kesänä? Riippuu tietty, millaiset häät haluaa. Me järjestettiin häät alle kolmessa kuukaudessa kosinnan jälkeen, koska pienet haluttiin. Jos taas haluaa suurta ja paljon yksityiskohtia, niin sitten järjestätte ensi kesänä.

Mä en ehkä ihan tajunnut. Eli vaihtoehtona on mennä pienimuotoisesti naimisiin pikapuoliin, tai sitten suurieleisemmin ensi vuonna? Mä valitsisin nuo pienimuotoisemmat juhlat (vaikka ihan maistraatti ja kakkukahvit), koska en perusta isoista juhlista siinä kohtaa, jos mun pitäisi olla niissä keskipisteenä. :D

[QUOTE="joku";29247810]Tarkoittaako nyt siis nyt heti vaikka joulukuussa vai ensi kesänä? Riippuu tietty, millaiset häät haluaa. Me järjestettiin häät alle kolmessa kuukaudessa kosinnan jälkeen, koska pienet haluttiin. Jos taas haluaa suurta ja paljon yksityiskohtia, niin sitten järjestätte ensi kesänä.[/QUOTE]

Nyt piakkoin maistraatissa miehen + todistajien paikalla ollessa, ei vieraita tai kesällä isot sukuhäät.

Mäkään en ymmärtänyt kysymystä.
Siis miten niin neljän vuoden seurustelun jälkeen???

Tuliko kosinta liian myöhään tai liian aikaisin?

Mun mielestä aikana neljä vuotta kuulostaa turvallisen perinteikkäältä ajalta vahvistaa suhde. Jos taas kyse oli pienet vs. isot häät, kesä vs. talvi, niin kysymys oli kummasti muotoiltu.

Mäkään en oikein tajunnut, miten tuo neljän vuoden yhdessäolo liittyy? Jos haluat miehen kanssa naimisiin, mene naimisiin. Riippuu sinun ja miehen toiveista, kannattaako pitää pienet talvihäät tai isot kesähäät. Minä valitsisisin maistraattivihkimisen talvella ja juhlisin silloin vain läheisimpien ihmisten kanssa. Yksi vaihtoehto on mennä naimisiin maistraatissa jo nyt ja pitää myöhemmin kesällä hääjuhla (jos kirkollisen juhlan haluaa, pappi voi siunata teidät, eli käytännössä juhlista on mahdollista saada ihan "oikeita" häitä muistuttavat)

Yhteistyössä