*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Kivaa Kaneli että tulit masun kasvattajien puolelta moikkaamaan :) Onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Hitto on kyllä jokseenkin jännittävä tilanne sillai vähän inhottavalla tavalla kun en tiedä menikö kaikki OK vaiko eikö. Eli siis sain komiat ovisplussat eilen iltapäivällä, noh sitten ei pystyttykään pupuilemaan eilen ollenkaan! Ilmoitin töihin että olen tän perjantaiaamupäivän poissa niin saatiin rauhassa heräillä, suihkutella ja rakastella miehen kanssa :heart: mutta toivottavasti ei ole liian myöhään pupuilujen osalta! :|
On koko viikko mennyt kovasti väsyneenä molemmin puolin niin edelliset pupuilut oli alkuviikosta eli niistä ei mitään hyötyä kuitenkaan ole.
Yritän vakuutella että onhan tänään vasta Dpo0-päivä mutta hitostako sitä tietää. Ainakaan nännit ei olleet aamulla vielä arat, nytkään ei taida olla hmmm.. Jännitystä elämään kääk :D
Luin jostain, että ihmiset ottavat niitä miniaspiriineja vasta ovulaation jälkeen ettei ne tulehduskipulääkkeenä haittaa ovulaatio ollenkaan, joten testaan tällä kertaa niitä tästä ovulaatiosta eteenpäin. Nyt tietty harmittaa, että mulla on ollu eilisestä illasta asti ollut päänsärky mikä kunnolla hurjistui tänää herättyäni. Kärvistelin tuohon yhteen asti kivuissani, mutta oli pakko ottaa lopulta buracaps. Toivottavasti se ei haittaa mahdollista ovista!

Tosta buracaps:ta sen verran, että luin muuten sen ohjeista että sitä voi raskaanakin syödä, kunhan ei viimeisen kolmanneksen aikana! Aika jännä kun aina sanottu ettei ibuprofeiinia saa syödä raskaana ollenkaan, että ainoastaan panadolia. Mulla ei panadol ainakaan auta yhtään mitään, joten hyvä tietää että tuotakin voi syödä sitten jos joskus raskautuu, saa ainakin kivut nopeasti pois!

Ihanaa kohta alkavaa viikonloppua kaikille tasapuolisesti :heart:
 
Jaa-a. Pitääköhän maanantaina olla yhteydessä johonkin päin?
12.11 alkaneet menkat olleet jo melkein loppumaisillaan, kunnes tänään vuoto lisääntyi... ihan tummanpunaista, paksua verta... vuoto ei kovin runsasta...?

Mikä ihmeen vuotohässäkkä mulla on nyt meneillään? :O
Ensin vuotoa 1.- 6.11, sit 12.11 alkaen tähän päivään saakka, välillä tiputellen ja välillä runsaammin...
Alkaa jo pelottaan... viimeksi ku tällaista vuotohäiriötä oli, poistettiin vasen munasarja... näinköhän tuo oikea munasarjakin vetelee viimeisiään...
Toivottavasti sinnittelisi nyt ainakin sen aikaa, että saataisiin tammikuun eka viikolla 4. IVF tehtyä (se voikin jäädä viimeiseksi)...
 
Voi Sintu kannattaa ehdottomasti käydä tutkituttamassa tilanne, ettei ehdi edetä pahaksi jos jotain on tosiaan vialla. Mikäli mitään ei, toivottavasti, ole vikana niin onpahan ainakin tutkittu eikä ainakaan voi sanoa että turhaan olisit käynyt kun on kyse viimeisestä munajohtimesta! Ei kai ole kipuja?

Toivon todella paljon ettei kyse ole mistään vakavasta, lähetän miljoonasti voimaenergiaa sulle! :hug:
 
Voi Sintu kannattaa ehdottomasti käydä tutkituttamassa tilanne, ettei ehdi edetä pahaksi jos jotain on tosiaan vialla. Mikäli mitään ei, toivottavasti, ole vikana niin onpahan ainakin tutkittu eikä ainakaan voi sanoa että turhaan olisit käynyt kun on kyse viimeisestä munajohtimesta! Ei kai ole kipuja?

Toivon todella paljon ettei kyse ole mistään vakavasta, lähetän miljoonasti voimaenergiaa sulle! :hug:
Mie kyllä kävin jo 17.11 naistentautien polilla 12.11 alkaneen vuodon vuoksi, kun olin kuvitellut että tuo 1.-6.11 ollut vuoto oli kuukautisvuoto... ajankohtakin olisi sopinut... 17.11 lääkärin tekemä tutkimus ja ultra osoittivat että kuukautisvuoto olikin vasta tämä jälkimmäinen, 12.11 alkanut.
Sitähän minä tässä lähinnä funtsin, että kun tuo vuoto/ tiputtelu ei ota loppuakseen...
Jos siis vuotoa/tiputtelua vielä viikonlopun jälkeen, pitää kyllä käydä uudemman kerran tutkimuksissa.
Kysyit kipuilusta... kyllä sitäkin on, munasarjassa nippailuja aina välillä...
 
Tatja mulla on onneksi sellainen duuni ettei tarvitse erityisesi selitellä mitään, kunhan tietävät että hommat hoituu/on hoidossa (enhän mä muuten jäisi puoleksi päiväki kotiin jos ei olisi hoidossa) ja että missä olen kun en ole töissä.

Täytyy juu toivoa ett ajoitus meni nappiin, eihän täs muuta voi mutt väkisin silmissä siiintää yk12 :| toki pidän silti kynsin ja hampain kiinni positiivisuudesta, en suostu häviömielentilaan ihan vain koska en halua ajatella ett omat toimet (tai niiden puute) tekisi tästä hukkaan heitetyn kierron.

Mitens Niman jännäilyt? milloin testaat :D hurjasti pidän peukkuja :heart:
 
Sintulle iso :hug:. Toivon niin kovasti etta vuoto ei ole mitaan vakavaa!!

Mandala--pidan peukkuja pystyssa etta natsaisi nuo pupuilut ja ovis :). Luulisi ettette olleet liian myohaan liikkeella...kun eikos se ovis ole siita plussan saannista n. vuorokauden kuluttua...? Ainakin kayttamissani CB:n digitesteissa luki etta plussan saatua tulisi harrastaa seksia 24 h kuluessa. Nyt vaan peukut pystyyn ja odottelemaan!! :whistle:

Itsella olot menee onnellisesta epatoivoiseen...epatoivoiseen siksi lahinna kun jannittaa kamalasti miten tama alkanut raskaus oikein voi...onko siella sisalla elavaa, tervetta alkiota vai voiko joku olla pielessa. Mistaanhan sita ei voi tietaa...ennenkuin ennen ekaa ultraa jonne tuntuu olevan viela tosi pitka aika. Kamalan malttamaton olo!! Maanantaina paasen varailemaan ekat lekurit.

Tanaan ei ole ollut oikeastaan mitaan oireita, vatsan nippailut ja juilinnat ovat kaikonneet (asken tuntui hyvin pienta juilintaa) ja tarkkailen tosi kovasti rintojen arkuutta...onko vahenemaan, pysyyko samana, miksi eivat kipeydy enemman jne jne... Hulluksihan tassa tulee, mutta ei auta kun olla ja odotella:).

Lisaa plussia ja akkiaaaaaaaa!!! +++++++ :LOL::heart:
 
Lauantai 26.11.2011



Avonlea...........35v.......kp 4/27-29..........yk5
Minuli..............30v.......kp 7/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 7/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v......kp 9/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 14/27-29..........yk11
Tunafish-78......33v......kp 14/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 15/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 15/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 15/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 16/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 17/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 17/24-35..........yk11........Dpo1
Syksy2010........30v......kp 18/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 22/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 22/24-27........ yk 3
Nima..............31v.......kp 23/28-31.........yk13....2.IVF/ICSI....Dpo11
Ronjaliina........30v........kp 28/24-31.........yk13
Tatja..............35v........kp 35/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Voi Sintu! :hug: Tommoset yllättävät ja erikoiset jutut on jotenkin pelottaviakin ja siitä ärsyttäviä, kun alkaa sitten kuvitella sitä pahinta! Toivotaan, että ei ole mitään erityisen vakavaa kyseessä.

).( Mä oon aiemmin ollu tosi varovainen, enkä oo halunnu puhua kovasti loppukierron oireista, kun pelkään sen tuottavan huonoa onnea. Nyt kuitenkin aattelen, että ihan sama, jos se tuo huonoa onnea, niin sitten tuo. Mutta mulla on siis pari päivää jo tässä vähän tuhrutellut, ei mitään isoa vuotoa. Pari viime kiertoa on mennyt niin, että on ollut vähän tuhruilua, sitten pari kolme päivää, niin että ei ole ollut mitään ja sitten on alkanut kunnon vuoto. Että sinänsä ehkä ei ihan vielä täti saavu, mutta henkisesti ihan oon tädin saapumiseen valmistautunut eilisiltaan asti. Toiveita nosti illalla nukkumaan mennessä se, että ihmettelin sängyssä, että miten mulla on niin outo olo. Ja jotenkin outo maku suussa. Mulla maistui AIVAN sellanen metallin maku suussa. Oon ennen aatellut, että miten oikeesti voi tulla jotain metallin makua suuhun ja mistä sellasen tunnistaa, mutta nyt kun oikeesti itelle se maku tuli, niin ymmärrän paremmin. MUTTA sehän tässä sitten alkoi kiinnostaa, että voisinko tuhrusta huolimatta kuitenkin olla raskaana. Ikinä ennen ei ole tuota makua tullut suuhun, vaikka kaikki muut oireet varmaan oonki jo käyny läpi aiemmissa kierroissa. Piti ihan ottaa kurkkupastilli suuhun, että sain alkaa nukuttua. Hmm.... Onkohan jollakin ollu metallin makua suussa ilman raskautta?
 
Meillä myöskin menee pupuilut tässä kierrossa parin kerran varaan. On ollut niin paljon työstressiä ja väsymystä, että ei ole vain jaksanut. Ovis mulla on todennäköisesti ma, en varmaan tässä kierrossa sen kummemmin sitä testaile. Meillä on ollut todella rento kierto, en ole edes kiertopäiviä katsellut muuta kuin täällä palstalla käydessä. Tämä on viimeinen yrityskierto ennen ivf-hoitoa. Ensi kierrossa ei yritetä, koska kierron loppupuolella alkavat sumut eikä niitä saisi käyttää raskaana. Mikään testi ei kuitenkaan vielä niin varhain näytä plussaa, joten välikierto tulee.

Jännä, kun ei vieläkään jotenkin tajua sitä, että meidän vauva tulee (jos tulee) hoidoilla eikä luomuna. Vieläkin jotenkin ajattelee, että luomusti tärppää, vaikka siihen ei enää ole kuin tämä yksi mahdollisuus. Ja hoitojen välissä tietenkin, jos ei eka kerralla tärppää.
 
SL
HUI ja pahoittelut kaikille keillä asiat ei ole menneet toivottuun suuntaan vielä!
Ja IHANAAAA!!! Täällähän on ehtinyt taas tapahtua vaik sun mitä :) ONNITTELUT kaikille plussanneille ja paaaaaljon tarrasukkia matkaan mukaan!!! :heart:

Sintulle voimia ja uskoa, että kaikki on pitkästä tuhruttelusta ja vuodosta huolimatta hyvin!!! :hug: Mutta varmasti kannattaa käydä jälleen gynellä tarkastuttamassa asia, mistä noin pitkä tuhruttelu voisi johtua. Silloin saa mielenrauhankin. VOIMIA!

Mites, kysyisin teiltä viisaammilta, kun olen lueskellut, että jos ovulaatio tapahtuu esim. kiertopäivä 22., niin silloin ironnut munasolu ei kykene hedelmöittymään, koska on "liian" pitkään kehittynyt ja näin ollen huonokuntoinen hedelmöittyäkseen. Onko asia tosiaan näin?

).( Mulla tosiaan tänään kiertopäivä 16. menossa, eikä oviksesta tietoakaan. Tietty vielähän se voi tulla, mutta hyvin epäluuloinen olen. Olen jo valmistautunut siihen, etten ovuloi. Onko se niin, että seuraavaksi mun täytyy niitä Clomeja alkaa syömään? Terojen aikaan mulla menkat oli hyvin niukan oloiset, toki mulla on koko ajan ollu suhteellisen niukat menkat, lähes pikkuhousunsuojalla pärjännyt. Eikös tuokin kerro, että kohdun limakalvo on hyvin ohut, eli ei siihen mikään hedelmöittynyt munasolu voisi edes tarrautua?

Anteeksi taas kyselyni ja omaan napaan tuijottelu :ashamed:
 
SL
Niin ja tuohon lääkeasiaan...

Silloin tällöin otettunahan lääkkeet eivät haittaa ovulaatiota saatika raskautta. Kuten asetyylisalisyylihappolääkkeitä, ibuprofeiini jne (disperin, aspirin, burana, ibumetin jne) voi tosiaan alkurauskauden aikana ottaa pienen annoksen tarvittaessa. Siskollani on migreenitaipumusta, joten hän söi ajoittain ibuprofeiinia migreeniin raskauden alkukolmanneksella, eli esim. 400mg Buranaa kerran päivässä ja vain kahtena päivänä.

Panadolihan ei tosiaan auta kuin harvoilla päänsärkyyn.

Mutta tosiaan, kun kyse ei ole säännöllisesti otettavasta särkylääkkeestä, niin silloin siitä ei ole haittaa, käsittäisin näin. Jotenkin itse en jaksa lähteä siihen, että täytyy varoa ja pelätä kaikkea mitä tekee. Mutta kaikkihan me ollaan erilaisia ja jokainen kokee asiat omalla tavallaan.
 
Mulla on perjantai-illasta vuoto lisääntynyt ja ollut eilisen päivän ajan ihan kuukautismaista hyytymineen... myöskin tänään.
Yöllä vuotoa/ edes tiputtelua ei ole, mutta heti ku nousee niin "lorahtaa".

Kyllähän minä huomenna soitan Väestöliittoon... perjantaina 2.12 kun olisi se Procren-pistoskin tulossa, niin voipas olla että senkin pistäminen siirtyy ja näin ollen hoidotkin... :(

Suurta ihmetystä minulla nyt aiheuttaa myöskin se, että rinnat ovat todella arat ja omasta mielestäni myös turvonneet.
Raskaanahan en siis voi olla koska lääkäri teki minulle sen ultran 17.11 näiden vuotohäiriöiden vuoksi... Kaipa se olisi nähnyt jos siellä kohdussa jotain kasvaa, koska tuolloin 17.11 olisi ollut jo menossa rv 6+3?

Viimeisimmän raskaustestin olen tehnyt 15.11, jolloin testi (Clear Bluen digi) siis oli negatiivinen... enkä yhtään ihmettele, olihan jo menossa dpo 31.
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 27.11.2011



Ronjaliina........30v........kp 1/24-31.........yk14
Avonlea...........35v.......kp 5/27-29..........yk5
Minuli..............30v.......kp 8/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 8/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v......kp 10/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 15/27-29..........yk11......Dpo -1
Tunafish-78......33v......kp 15/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 16/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 16/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 16/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 17/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 18/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 18/24-35..........yk11........Dpo2
Syksy2010........30v......kp 19/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 23/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 23/24-27........ yk 3
Nima..............31v.......kp 24/28-31.........yk13....2.IVF/ICSI....Dpo12
Tatja..............35v........kp 36/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Ronjaliina siis WAU metallinmakua :O :heart: toivotaan toivotaan että tarkoittais just sitä! Kyllä voisi luulla ettei tuo ole sellaisia menkkoja edeltäviä oireita! jännäääääää! :)

Sintu toivon kovasti, että homma selviää parhaiten päin ettei tarvitse hoitoja siirtää ja että on harmitonta tuo vuoto.

SL oon mäkin lukenut tuosta munasolun vanhenemisesta ,mutta kyllä siitä kai pitäisi lääkäriltä kysyä jos haluaa varman mielipiteen. Mullahan tuli ovisplussa kp18 ja oviksen jälkeiset oireet kp19 alkaen viime kierrossa. Normaalisti plussa tulee kp15 tai kp16. Kyllä sitä mietti myös että missä kunnossa se munis on ollut, mutta eihän sitä saa selville, ainoa minkä tiedän on ettei ainakaan tärpännyt.

Mutta eikös jonkun lääkäri just sanonut että se vuodon niukkuus ei ole suora oire ohuesta limakalvosta, että sinällään ei pitäisi olla huolta?

Nimalla taitaa olla jännät paikat kun ei ole käynyt kertoilemassa :) toivon kovasti hyvää lopputulosta :whistle:

Minuli silloin kun ekaa kertaa tikutin kunnolla ovista, että niitä liuskoja oli tarpeeksi varattuna kaappiin, niin tikutin juurikin koko kierron, että saisi jotain osviittaa miten ovis tulee ja menee ja että miten kroppa niiden perusteella just toimii.
Taisin aloittaa heti menkkojen jälkeen, ja jatkoin vielä jonkin aikaa oviksen jälkeenkin. Tikutin joka päivä samaan aikaan iltapäivällä ja sitten kun eka ovisplussa tuli yhtenä iltapäivänä niin tikutin vielä illalla, seuraavana aamuna ja iltapäivänä ja iltana. ja vielä sitä seuraavana aamuna. En varmasti muuten olisi tikuttanut montaa kertaa päivässä oviksen jälkeen ellen olisi huomannut että se vahva ovisplussa vaan säilyi testeissä. Lopetin tikuttamisen kun oli haalenemaan päin. Tiedä sitten minkä takia se plussa näkyi sen pari päivää testeissä vahvana, ties mistä ongelmasta sekin kertoo.
Nykyään aloitan tikuttamaan siinä kp12-13 ja jatkan ovisplussaan asti. Tsemppiä testailuun :)
 
Viimeksi muokattu:
Mutta eikös jonkun lääkäri just sanonut että se vuodon niukkuus ei ole suora oire ohuesta limakalvosta, että sinällään ei pitäisi olla huolta?
Mulla oli clomien aikaan vuoto aina todella niukkaa, mutta limakalvo oli todella hyvä. Eli vuodon määrä ei kerro juuri mitään limakalvon paksuudesta.

Mulla voi päivittää tänään dpo-1. Ei tarvitse korjata tämän päivän listaan.
 
Noniin ja eipä se metallin makukaan mitään taannut! En taida yllättyä enää mistään! Tänään kp1 yk14. Ja perään sanon vaan että voi PLÄÄH!! No, huomenna kuitenkin saan kuulla sen verikokeen tilanteen ja tämä kierto onkin sitten ensimmäinen clomi-kierto! Hui, vähän jännittää!
 
Maanantai 28.11.2011



Ronjaliina........30v........kp 2/24-31.........yk14
Avonlea...........35v.......kp 6/27-29..........yk5
Minuli..............30v.......kp 9/28..............yk3
Jo...................30v.......kp 9/37...............yk10..... (1km)
pipsa79............31v......kp 11/28-47...........yk8....(1*clomi)
Joku_raja........29v.......kp 16/27-29..........yk11......Dpo 0
Tunafish-78......33v......kp 16/19-34..........yk8.....(menopur)
Sintu74............37v......kp 17/29.............(4*ivf) (1 tm)
SL..................29v.......kp 17/30-48...........yk7.....(Tero-tauko)
Demuli............31v.......kp 17/14-53..........yk14
Ginger.............35v.......kp 18/??...............yk24.... (1kkm)
Wanda_81........30v.......kp 19/28-42.........yk14
Mandala..........32v........kp 19/24-35..........yk11........Dpo3
Syksy2010........30v......kp 20/28-41.........yk13
Neitipippuri.......30v......kp 24/31-49.........yk5.....(Femar)
Punanuttu........32v.......kp 24/24-27........ yk 3
Tatja..............35v........kp 37/25-37..........yk15....(terolut tauko)




Taustalla:
Nima
tada
Anskilia
Mansikkalime
Kiiriminna78
Neah
Sanja
Sissi_81
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Scrat
PauhaavaSydän




plussanneet
-2011-

RauRau...........28v.........yk1.........plussa 23.11.
Hansman........34v..........yk2........plussa 20.11.
Brita...............31v..........yk1........plussa 26.10.
Kaneli74......... 37v..........yk 9.......plussa 25.10.
Almeja.............31v........yk~24.....plussa 22.10.
Kippi................31v.........yk13......plussa 20.10.
bircherry...........30v........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v........yk2.........plussa 3.10.
Sakara..............34v........yk5.........plussa 1.10.
Annastiina79......31v........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v.........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v........yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v....................plussa 24.6.
KattiMattis....................................plussa
Miimau...............31v....................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ......yk6........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ......yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ....yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ....yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ....yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ....yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. .....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ....yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ....yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ....yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ....yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Voi EI Nima :hug: :( Elämä on niin epäreilua! Siirrän sut taustalle jos niin haluat mutta tulehan kertomaan meille kuulumisia, joohan? :hug:

Tämä marraskuu taitaa jäädä aika hiljaiseksi kuuksi plussien osalta, tosi harmi juttu kun niin monelle olisin sen toivonut Mutta panostetaan me kaikki sitten joulukuuhun kahta enemmän, eikös?
 

Yhteistyössä