Must tuntu että ruma kakku olen saanut:(, en jaksanut parempaa tehdä, onneks mies tykkäsi (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"öö"
[QUOTE="Mamma italiana";25020373]Harvoinhan kakkua terveysruoaksi tehdàànkààn[/QUOTE]

Menikö pointti ohi? Kakuissakin voi miettiä aineksia ja täytteitä, vai haluaako esanssi-kyllästetyn kakun

"Mamma italiana"
[QUOTE="öö";25020390]Menikö pointti ohi? Kakuissakin voi miettiä aineksia ja täytteitä, vai haluaako esanssi-kyllästetyn kakun[/QUOTE]

mulle on ihan sama mità kakussa on, sen verran vàhàn tulee tommosia syòtyà eittei haittaa lisàaineet. tuskinpa venakkokaan joka viikkoa kakkua syò.

Venakko Milanna
kiva kakku, mutta miksi ihmeessä haukut aina itseäsi ja tekeleitäsi. Tuo ei ole tervettä. Leuka ylös ja selkä suoraksi. ihminen on sellainen kun on. Kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Koita kestää se.
No kun en tykkää itse kakusta:), väri on kamala, liian helpo näköinen, mutta kun en jaksanut näitä kukkia ja muuta tehdä, halusin helpoa vaihtoehto

Turkilmas
Kerro vähän miten tuon kakun teit. Mitä täytteitä, miten teit kerrokset, mitä ainetta kuorrute on jne.jne.

Jos tuo kakku ei mielestäsi ole kovinkaan onnistunut, niin haluaisin todella nähdä sen onnistuneen version.

"öö"
[QUOTE="Mamma italiana";25020420]mulle on ihan sama mità kakussa on, sen verran vàhàn tulee tommosia syòtyà eittei haittaa lisàaineet. tuskinpa venakkokaan joka viikkoa kakkua syò.[/QUOTE]

Mulle ei ole sama. Alotetaan nyt lapsellinen juupas-eipäs leikki

Venakko Milanna
Kerro vähän miten tuon kakun teit. Mitä täytteitä, miten teit kerrokset, mitä ainetta kuorrute on jne.jne.

Jos tuo kakku ei mielestäsi ole kovinkaan onnistunut, niin haluaisin todella nähdä sen onnistuneen version.
Ihan perus pohja, sitten sisällä on hilloa, erilaiset hillot laitanut, eri makuiset siis, sitten vaniljarahka+vispikerma, sellainen perus ja helpo

Yhteistyössä