Niitä on ihan tavismarkettien leivontatarvikeosastolla myös.Ihania noi suklaa sydämet. Mistä oot saanu niitä? tarttisin just tollasia kohta puoleen.
no itse tottakainiin että tilasit sitte konditoriasta vai itse teit?
No mutta jos tuo ei ole sun mielestä hieno, niin todella haluan nähdä sen sun mielestä hienon ja onnistuneen!!!No ei ole hieno
Joskus teen hienon kakun ja laitan että voi vertailla ettei tää ole mikään hieno
no jos vaikka jouluna teenNo mutta jos tuo ei ole sun mielestä hieno, niin todella haluan nähdä sen sun mielestä hienon ja onnistuneen!!!
On se kiva kakku, lopeta jo kakkusi mollaaminen!No ei ole hieno
Joskus teen hienon kakun ja laitan että voi vertailla ettei tää ole mikään hieno
Tässä haetaan nyt seuraavanlaista vastausta..Kakkus on ihan susiruma, niin ruma, että saatanakin oksentais, ukostas nyt puhumattakaan, jos tollasen tekeleen sais.On se kiva kakku, lopeta jo kakkusi mollaaminen!
mä en tykkä:vampire:On se kiva kakku, lopeta jo kakkusi mollaaminen!
saa haukkuaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25020710:Tässä haetaan nyt seuraavanlaista vastausta..Kakkus on ihan susiruma, niin ruma, että saatanakin oksentais, ukostas nyt puhumattakaan, jos tollasen tekeleen sais.
Eiköhän se oo taas paremminkin sitä kehujen tulvaa, halipusihymiöitä ja ihqudaata - kuten aina ennenkin, asiassa kuin asiassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25020710:Tässä haetaan nyt seuraavanlaista vastausta..Kakkus on ihan susiruma, niin ruma, että saatanakin oksentais, ukostas nyt puhumattakaan, jos tollasen tekeleen sais.
Ap osaa käyttää samaa taktiikkaa kun sä tuolla säälikäämuajoulu-ketjussa. Ehkä se on oppinut sulta?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;25020710:Tässä haetaan nyt seuraavanlaista vastausta..Kakkus on ihan susiruma, niin ruma, että saatanakin oksentais, ukostas nyt puhumattakaan, jos tollasen tekeleen sais.